PasiToivonen2

Anonyymi
18.10.2021 20:11
Nämä maat ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien lukumäärän huomattavasti rokotusten aloittamisen jälkeen. Tehohoitoa tarvitsee enään ainoastaan murto-osa rokotetuista. Suurimmassa osassa maita ovat myös päivittäiset tartunnat tippuneet vain pieneen osaan siitä mitä oli ennen rokotteita. Rokotteiden teho on kiistaton. 😇😎😎🤗😇🤓
USA, Intia, Chile, Ruotsi, Italia, Ranska, Espanja, Estonia, Puola, Unkari, China, Kanada, Uruguai, Qatar, Singapore, Brasilia, Saksa, Tanska, Portugal, Bahrain, Kanada, Espanja, Belgia, Irlanti, Englanti, Mongolia, Hollanti, Ranska, Norja, Thailand, Peru, Romania, Albania, Bolivia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Liettua, Latvia, Viro, Kreikka, Turkki, Tsekki, Saudi Arabia, Japan, Ecuador, Indonesia, Argentina, Brazil, Marocco, Slovakia, Costa Rica, Kolumbia, Mexico, Saksa, Suomi, Slovenia, Kroatia...jne... 😎😁😎😎
Tuossa faktat, voit tarkistaa pitääkö paikkaansa. Maista ja rokotusten onnistumisista.🤓😇😇😎
https://www.worldometers.info/coronavirus/
😁😎😎😁🤓😎
Mutta missä ovat ne maat joissa epäisänmaallisen salaliittoteorikon mukaan rokote tappaa? Missä? Miksi salaliittoteorikko ei voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen, MISSÄ?
😎😄😎
Mitkä ne ovat? 😅😅😅🤣🤣🤣😂😂😂
--------------------------------------------------------
Anonyymin aivopieru 1
--------------------------------------------
Rokotetuista vain 0.18 prosentilla koronatartunta
Anonyymi
08.01.2022 10:02
Ilmoita
Amerikkalaistutkimuksen mukaan rokotus on erinomainen suoja tartuntaa, vakavaa tautia ja kuolemanriskiä vastaan
https://yle.fi/uutiset/3-12262793
--------------------------
Anonyymi
10.01.2022 11:49
UUSI
1,2 miljoonaa rokotettua ja vain 0,18% sai taudin:-) Revi siitä
-------------------------------------
Anonyymin aivopieru 2
---------------------------------
Anonyymi
13.01.2022 13:51
Pasi mikä sinua kiinnostaa pedofiliassa? Kannattaisi puhua asiasta ensiksi lääkärin kanssa ennenkuin mitään peruuntumatonta tapahtuu. Lupaatko jutella asiasta pikaisesti lääkärin kanssa? Lupaatko? Minä pidän pikkupojista.
PasiToivonen2
23.10.2021 13:53
Pedofilia kiinnostaa. Oletko kokeillut?
---------------------------------------------------
Anonyymin aivopieru 3
- Siis Pasi. Itse tiet asian laidan, mutta promovoit rokotusta muille? Siis aidosti olet piikkikansanmurhan puolesta..!
Se tullaan antamaan kaikille. Sinullekin.
Ne ovat vain ihmisii. Ilman niit olemme yksin. Ilman heit joiden murhaamisen puolesta tekosi netis ovat, aidosti on maa ja maailmakin tyhjentyys kaikista sen ihmisist. Siin on turha sit vitsailla, kun ei tuu oleen kukaan kuntelees.
Tien ettet ole idiootti, mut hajauttamistoimesi ei nyt edesauta ollenkaan omaa tilannettasi. Koska sullekin tullaa ne kaikki 8 piikkii antamaan. Halusit tai et, noin todella tulee ihan jokaikiselle tapahtumaan..
--------------------
Puhuin rokotemyönteisistä salaliittoteoreetikoista jotka uskovat että Venäjä on kaiken takana. - Tuli lukihäiriö:
>>Toivon, että saan niin monta kertaa kuin haluan.>> - Britanniassa ja Yhdysvalloissa ja Hollannissa kolme aaltoa saatiin kuriin ilman rokotteita.
- Raamatun mukaan kiertää. Luulen että jos oikein yritän, kykenen itsekin uskomaan siihen. Katolinen kirkko uskoi auringon kiertävän Maata.
https://www.youtube.com/watch?v=zlhUuph1UoI - Minulla ei ole läheisiä. Joten ei tarvitse ottaa rokotetta.
- Entä jos on pakana-aikuinen? Tarvitseeko silloin mennä kasteelle?
- >>Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmisille. Jumalan Sana on Jeesus Kristus. Jos et kykene uskomaan Raamattuun, et myöskään usko Jeesukseen Kristukseen. Koska sinä et kynene uskomaan Raamattuun, niin et myökään usko Jumalan Sanaan etkä siten myöskään Jumalaan.>>
Uskon Jumalaan ja Raamattuun. Aurinko kiertää Maata. Se on totinen tosi.
π = 3,0 tai alle. Käsiä ei tarvitse pestä kun menet syömään. Se on totinen tosi. - >>Tarkoitatko epäjumalanpalvontavapautta, jolle uskonto on salasana?>>
Tarkoitan.
Sanoit aiemmin että toisten solvaaminen on syntiä. Olet valehtelija. - Republikaaneja äänestäneet "oikeaoppisen" kasteen ottaneet suhtautuvat myönteisesti Putiniin joka on ortodoksi.
😎😊😊😎🤗 - Olen helluntailainen koska olen Helluntaiseurakunnan jäsen. Minun uskontoni kiellä alkoholia. En ole muslimi enkä Talibani.
- En pidä Covid-rokotetta vaarattomana, enkä siksi ole ottanut sitä.
- En ymmärtänyt lausetta mutta ei väliä. En aio silti ottaa rokotetta.
- Minä päätän siitä mihin kirkkoon kuulun. Suomessa on uskonnonvapaus.
- Eilen tuli juotua tölkki Sinistä. Olen helluntailainen.
https://www.hartwall.fi/globalassets/hartwall.fi/juomat/oluet/sininen/sininen-can-050-.png - Taas rapsahti sata ruplaa tilille. спасибо
- Vapaakirkon pastori myönsi että THC (tetrahydrokannabinoli) on luonnontuote.
Kannabista voi myös syödä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kannabisleivonnainen
Itse pitäydyn viinissä, jota Jeesus ja apostolitkin joivat. - Jos ihminen ei ymmärrä että myös rokotettu voi levittää virusta niin olkoon sitten ymmärtämättä.
- En ole Ylisankari. Olen katolinen.
- Maksatko papin taksimatkat/bensakulut?
- Yhdysvalloissa yli 2,000 kuollutta vaikka puolet väestöstä kahteen kertaan rokotettuja.