Vapaa kuvaus

😀Taiteilija😃

Aloituksia

9

Kommenttia

100

  1. Se+Mikroskooppisen+Pieni+Myrkyllisen+Käärmeen+alku+tulee+Wc-Pöntön+Veteen+ja+Mutkaan+Pissin+tai+Kakan+mukana+ja+tarttuu+kiinni+Wc-Pöntön+siis+syvään+Mutkaan+ja+siellä+se+sitten+Kasvaa+Rauhassa+😁😆🙃😉🙂😀😄🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤔😐😑🤥🙄😷😷😷😷😷😷😷😷😷
  2. Hienoa+10+Pist+😃
  3. Minun+elämässäni+aikoinaan+harrastin+Tyttöystävien+kanssa+seksiä+vähintään+5+Tuntia+päivittäin.+Saivat+aina+Taivaallisen+olotilan+ja+Tyttöystävältä+katosi+Samantien+Esim.+Masennus+jne.+Ollaan+kehuttu+myös+Spermani+mausta,+jossa+Fruktoosia.+Vanhin+Tyttöystäväni+20-v.+ollessani+oli+n.+70-v.+Pisin+Siemensyöksyni+lento+on+ollut+4,5+metriä.+Eräs+Tyttöystäväni+PURESKELI+Penikseni+vartta+Suihinoton+aikana,+kun+Hyväilin+Clitorista.+Toinen+Tykkäsi+Anaaliseksistä+ja+olisi+Halunnut+Lisääkin,+mutta+sanoin,+että+1+Kerta+tuota+Anaaliseksiä+riittää.+Ollaan+kehuttu+Penistäni+Kivikovaksi+ja+Mielettömän+Jäykäksi..kahdella+kädellä+väännettiin+alaspäin+niin+osoitti+Taivaaseen+päin.+Maailmanennätys+yhtäjaksoisessa+Rakastelussa+on+12+Tuntia+ja+olen+Rikkonut+tämän+Nelinkertaisesti+sekä,+että+Yhtäjaksoisena+eli+Hieman+alle+50+Tuntia+LAPSENA+ollessani.+Naisen+Ikä+oli+silloin+17-v.++Hänen+emättimensä+muuttui+Loppuiäksi+Täysin+Kuivaksi.+Joillakin+Naisilla+Emätin+tuottaa+Kosteutta+sen+12+Tunnin+ajan,+jonka+jälkeen+se+EI+enään+tuota+Kosteutta+ja+Rakastelu+pitää+lopettaa.+Puhun+Kokemuksistani,+joten+En+ole+Tötterö,+Homo+j.n.e.+Olen+Voittamaton+Voittaja+näissäkin+asioissa+lisättynä+Tietokonepelin+Voittamaton+Voittaja,+jossa+Japani+jäi+Tosi+Kauas+Toiseksi+ja+Totuuden+Tietää+siitä,+että+se+Peli+Lopetettiin+Tietoliikennemaailmassa+olemassaolostaan,+kun+EI+EI+EI+löytynyt+Yhtään+Minkäänlaista+Vastustusta+minulle+Ikinä.+En+ole+mikään+Valehtelija!!+Minulla+on+Erittäin+Vahva+Omatunto+++Itsetunto+😁😉🙃🙂😃Pelasin+sitä+Peliä+hieman+alle+17+Tuntia..Hiiren+pohjassa+oleva+Harmaa+Pallo+oli+Haljennut+Toimintakyvyttömäksi..Tietokonepöydän+Jalat+Vippasivat+Pelaamisen+aikana+Jatkuvasti+ja+Pöytä+Heilui+ja+Pöytätietokone+Heilui+myös+Pelaamisen+aikana,+kun+Peli+vaati+Mielettömän+Nopeaa+siis+Sanoinkuvaamattoman+Nopeita+Ranneliikkeitä+😁😁😁🤣😅😂😉😃
  4. Kiitoksia+viestistäsi,+kun+kirjoitit+omasta+Itsestäsi+ja+omasta+elämästäsi+liittyen+elämäsi+Epäonnistumisiin,+jonka+huomaa+sinun+ILOTTOMUUDESTA.+Todellisuudessa,+kun+Ihminen+Iloitsee+Syntymästään+alkaen+koko+Ikänsä+Päivittäin+niin+se+Kyllä+kertoo+puolestaan+Ihmisestä+Todella+MAHTAVAN+puolen+Esim.+Ei+tarvitse+harjoitella+Ikinä+kertaakaan+ja+ei+tarvitse+ohjeita+Ikinä+kertaakaan+ja+ei+tarvitse+neuvoja+Ikinä+kertaakaan+edes+Armeijassa+vaa+Kaikkea+mitä+teen+niin+Kaikki+Onnistuvat+aina+Nopeasti+ja+Helposti+Esim.+Kaikki+Ruoat,+Salaatit,+Sämpylät,+Keitot,+Toffee,+Kiisselit,+Jäätelö+jne.+ja+Esim.+Keksin+aikoinaan,+että+CHILIÄ+voidaan+Laittaa+Suklaaseen,+jotta+saadaan+Makuhermot+Liikkeelle+ja+Esim.+Keksin+SUKLAABANAANIPIRTELÖN+aikoinaan.+Mummoni+Äiti+keksi+1800-Luvulla+Suosituimman+LETTUTAIKINAN+j.n.e.+Ja+se+syy,+että+minulla+aina+Onnistuu+KAIKKI+Nopeasti+ja+Helposti+Täysin+Harjoittelematta+mitä+teenkin+niin+sen+Edellytys+on+ollut+se,+että+ITSENÄISEN+Elämän+Rakentaminen+piti+aloittaa+jo+2-v.+Pikkupoikana+ollessani.+Olen+myös+eräässä+asiassa+Valmistanut+aikoinaan+täällä+Suomessa+myös+sellaista+mihin+Yksikään+Suomalainen+eikä+myöskään+EUROOPPALAINEN+Huippukokki+Ikinä+Ryhtyisi+ja+sekin+Onnistui+Nopeasti+ja+Helposti+ja+sitä+kehuttiin+aivan+MIELETTÖMÄSTI+ja+Epäonnistuessaan+se+TAPPAA+LAPSEN+ja+myös+AIKUISENKIN+ottaen+huomioon+TaustaTerveyden+Tila.+5-v.+LAPSI+kuolee,+jos+se+Epäonnistuu.+Japanissa+on+tapaus,+jossa+mies+KUOLI+syötyään+tätä+Ruokalajia.+Se+on+Maailman+Kaikkeista+VAATIVIN,+VAIKEIN,+VAARALLISIN,+TYÖTELIÄIN,+HANKALIN,+PIKKUTARKKUUTA+VAATIVA,+KOKO+OTETTAVA+HUOMIOON..LEVEYS..PAKSUUS..SYVYYS..MUOTO..VÄRI+ja+missä+kohtaa+sitä+paistetaan..öljyt..Lämpötila..milloin+käännetään..miten+paistetaan..miten+kauan+molemmilta+puolilta+j.n.e.+Minun+Valmistamana+se+sai+Arvosanaksi+4+ja+10+väliltä+11+eli+TAIVAALLISEN+HERKULLISTA.
  5. Linnun+muotoisen+Kivenjärkäleen+käyttäjä+se+siellä+oli+vuonna+1960.+Älä+syytä+minua+PSYKOPAATTI,+joka+olen+syntynyt+vuonna+1969.++Toivottavasti+Tykistö+tai+Putin+saisi+sen+kappaleiksi.+Minulta+kysyttiin+Kainuun+Prikaatissa+vuonna+1987+KOIVUHALKOJEN+varastajasta.+Suomen+Puolustusvoimista+ollaan+myös+aikoinaan+varastettu+KAMIINA.+Se+käyttäjä+oli+kerran+1970-Luvulla+kysynyt,+että+ARVAAPPA..ONKO+TÄÄLLÄ+KYLMÄ?+Tarkennettuna:+Kauhajoen+POLIISI+vuonna+1984+Ihmetteli,+kun+Ylä-asteen+Tallentavassa+Kameravalvonnassa+näkyi+Valkoinen+Juova..Sama+asia+ilman+kameraa+aikaisemmin+HELSINKI..eläintarha..apinahäkki..Miehen+PASKA+tipahti+Taivaasta+Pikkupojan+PEHMIKSEEN+Linnun+muotoisen+Kivenjärkäleen+perässä+olevasta+Reiästä+ja+porukka+näki+Taivaalla+Valkoisen+Juovan+ja+se+käyttäjä+laittoi+Apinan+puhumaan+Taivaasta+Käsin+ja+käyttäytymään+Esim.+Käsiään+levitettynä+ja+puhumaan+KYLLÄ+SE+MINÄ+OLIN+OLLUT+LÄHTENYT+POIS+SIELTÄ+HUUMEPOLIISIN+PERÄAUKOSTA+JA+HAHMOTELLUT+NIITÄ+LIHAKSIA+SIINÄ+PERSEEN+TAKANA!!+Joku+Vuosi+sitten+Finnairin+LENTOKAPTEENI+näki+keulasta+100+metriä+edessäpäin+Valkoisen+Juovan.+On+syyttänyt+DINGOA+kappaleesta---》...+mennään+Apinatarhaan+eikä+Ikinä+pois.+Tässä+teille+niistä+BODOM+päläpätyksistä.