Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Perhosvaikutus
Perhosvaikutus
Perhosvaikutus
Vapaa kuvaus
”Nobody gets out the Bermuda Triangle, not even a vacation. Everyone knows that.”
Liittynyt 4v sitten
55
aloitusta ·
434
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+lopetan+uskomasta+pesudojuttuihin.
03.02.2022 04:10
Päätin+luopua+ajatuksesta+että+olen+valittu.
03.02.2022 03:45
Kiitos,+että+avasit+silmäni.+Aion+olla+enemmän+maanpinnalla.
03.02.2022 03:40
En+tiedä+itse+liittyneeni+mihinkään+kulttiin/seuraan/lahkoon,+mutta+tunnistan+kyllä+jotain+hämäriä+juttuja+tapahtuneeksi.+Alkoi+vähän+pelottamaan+tuo+juttu,+nyt+kun+sanoit.+Kotiin+ei+kuitenkaan+lahkojen+luulisi+tulevan,+joten+täytyy+olla+vähän+enemmän+ehkä+”maanpinnalla”.
03.02.2022 03:34
Jaahas.+En+oikein+tiedä+mitä+tähän+pitäisi+sanoa,+🤔
02.02.2022 23:51
Lisäänpä+tähän+vielä,+että+jos+potilas+pistää+hanttiin+ja+on+”hankalahoitoinen”,+niin+tulee+jääpiikkiä+otsalohkoon.+Kyllä+se+siitä+sitten+rauhoittuu.+Päivisin+voi+sitten+vaikka+pussittaa+ruuveja+läheiseen+rautakauppaan+myyntiin.
02.02.2022 21:54
En+ymmärrä+logiikkaasi.+Rivien+välistä+on+luettavissa,+että+meidät+littupäät+halutaan+hiljentää+jostain+syystä.+
Odotan+mielenkiinnolla+aikaa,+jolloin+meidät+littupäät+suljetaan+uudelleen+käyttöön+otetulle+Seilin+Saarelle.+Siellä+meidän+netin+käyttöä+rajataan+vain+mielisairaalan+sisällä+näkyvään+verkkoon,+ja+ehkä+keskustelupalstaan,+jossa+lääkärit+ja+hoitajat+seuraavat+silmä+kovana+potilaidensa+lääkkeiden+tarvetta.+Ulkomaailmaan+ei+ole+asiaa+ilman+hullunleimaa+eli+jotakin,+mistä+meidät+tunnistaa+hulluiksi+jo+kauempaa.+Tietysti+liikutaan+ryhmässä+kuin+päiväkodissa+konsanaan,+hoitajat+saattajina.
Mitä+luulette,+onko+tämä+tulevaisuutta?
02.02.2022 21:41
No+kyllähän+tuohon+on+syytä+suhtautua+varauksella.++Jos+oikein+kunnolla+sählää,+niin+tulos+voi+olla+vaikka+hyvin+vaikeasti+kehitysvammaisen+tasolla.
02.02.2022 21:26
Eikö+sitä+saa+enää+kysyä+edes+keskustelupalstalla++Pallomaahan+liittyviä+argumentteja+ja+todisteita,+joita+perustellaan+tieteellä.+Pallouskovaisetkin+pyytävät+täällä+harvase+päivä+todisteita,+miksi+Maa+olisi+litta.+
Luulisi+että+se+on+heille+win-win+tilanne,+että+pääsevät+kertomaan+tyhmille,+miksi+Maa+on+pallo.
02.02.2022 20:44
Todennäköisesti+toisia+ihmisiä+ihmisroskaksi+kutsuva+on+se+todellinen+mätäomena+ja+syy+siihen,+että+näitä+surullisia,+lyötyjä+ihmisiä+tulee.+
Koulukiusaajat,+kiusaajaihmiset+työpaikoilla+ja+rikolliset,+psykopaatit+(jotka+aiheuttavat+ympärillään+ongelmia).+He+ovat+hyvissä+viroissa,+koska+hyödyntävät+”hölmöjä”,+kilttejä+ja+hyväuskoisia.+He+myös+hyökkäävät+itseään+parempia+vastaan+joukolla,+jotta+uhka+on+saatu+mitätöityä.+Ei,+he+eivät+ole+mielisairaaloissa+lääkittyinä.++
Sitten+he+vielä+viimeistelevät+jälkiään,+siivoamalla+aiheuttamiaan+”ihmisroskia”+pois+katukuvasta.+Ikään+kuin+ei+ole+minun+vikani.+Ei+ole+ongelmaa,+koska+ongelma+on+pois+näkyvistä.+Päättävissä+asemissa+nämä+psykopaatit+nauttivat+aiheuttamastaan+kärsimyksestä+heikompiosaisiaan+kohtaan,+hyödyntämällä+asemaansa+väärin.+
Perustelevat+toimintaansa+oikeutettuna+erityisesti+rahan+säästämisenä+(kulujen+säästäminen).+Samaan+aikaan+käyttävät+rahaa+ja+valtaa+itseensä,+perheeseensä+ja+koulutuksiinsa.+
Jos+voisin+ihailla+jotain+ihmisryhmää,+niin+ihailisin+ammattirikollisia,+jotka+ottavat+oikeudet+omiin+käsiinsä.
02.02.2022 20:18
Niinpä.+En+minä+apua+tarvitse,+koska+hyväksyn+itseni+ilman+hienoa+uraa+”yhteiskuntakelpoisena”.+Olen+vapaa,+toisin+kuin+te+muut.+
Vaikea+kuvitella+miltä+elämä+olisi+voinut+tuntua,+jos+olisi+ollut+kuten+te+muut+”yhteiskuntakelpoiset”.+Ehkä+sinä+olet+onnellisempi?
Syntyminen-päiväkoti-koulu-työelämä-eläkepäivät-kuolema.+(Eka+auto,+koulutus,+työpaikka,+eka+asunto,+parisuhde,+naimisiin,+lapset,+oma-asunto,+kesämökki/vene,+rahoitussäästöt,+eläke,+sairastuminen,+kuolema,+perintö)+<-+normaali/toivottu+elämä.
Tuohon+normaaliin+voisi+lisätä+vielä:
-Kuntosali-harrastus+ja+uuden+vuoden+jälkeen+alkava+”kesäkuntoon”+projekti.
02.02.2022 19:50
Minun+älykkyysosamääräni+on+Mensan+lyhyen+testin+mukaan+ollut+siinä+120-123+tienoilla.+Se+on+suuntaa+antava,+tiedetään.+Olen+tehnyt+testin+muutaman+kerran,+eikä+se+tuosta+muutu.+Se+ei+ole+paljoa,+mutta+ei+nyt+kehitysvammaisenkaan+ÄO.+
En+ole+opiskellut+matikkaa,+enkä+fysiikkaa+siitä+syystä+että+peruskoulu+aikani+oli+ehkä+maailman+paskinta+aikaa+ikinä.+Sen+sijaan+minua+kiinnosti+muut+asiat,+joissa+olen+ehkä+sinuakin+parempi?
02.02.2022 19:02
Kehitysvammainen+eli”kehari”.+
Joku+jolle+on+vaikeaa+ja+yksinkertaisesti+mahdotonta+sanoa+koko+sana,+vaan+sekin+pitää+lyhentää+(joka+käyttää+sanaa+”kehari”).
02.02.2022 18:43
Sinun+mielestäsi+kaikki+eri+mieltä+kanssasi+olevat+on+tyhmiä?+Mitäs+jos+itse+kokeilisit+joskus+vaikka+erottua+massasta?+Siis+ihan+vain+kokeilisit?
02.02.2022 17:28
Ihan+mielenkiinnosta+kysyn,+minkälaista+apua+sinä+suosittelisit+minulle?+
Mistä+meistä+kukaan+tietää,+vaikka+itse+olisit+alkoholisti,+narkomaani,+persoonallisuushäiriöinen,+sadisti-psykopaatti+tms?+
Onhan+se+nyt+outoa,+ettei+saa+erottua+edes+seinästä.+On+se+hirveää,+että+kaikkien+pitää+olla+tiettyyn+samaan+muottiin+ahdettuja.+
Onneksi+minulla+ei+ole+tuomitsevia+ihmisiä+lähipiirissä,+enkä+sellaisia+edes+lähipiirini+haluaisikaan.+On+ne+kyllä+ihan+vitun+tylsää+seuraakin,+siis+ne+raameihin+jähmettyneet+tapaukset.+
Riittää+kun+katsoo+Suomen+katukuvaa,+vaikkapa+talvella.+Kaikki+pukeutuu+mustaan,+harmaaseen+tai+rohkeimmat+jopa+ruskeaan,+beigeen+ja+valkoiseen.+😂
Missä+on+värit?+Kukaan+ei+uskalla+pukeutua+vaikka+keltaiseen+takkiin.+😂+Olisi+se+kauheaa,+jos+joku+erottuu+joukosta.
02.02.2022 17:07
😂😂😂😂😂
02.02.2022 16:55
Ei+sitten.+Taitaa+laskut+olla+sen+verran+monimutkaisia+ettei+niitä+ymmärrä+kuin+harvat+ja+valitut.+😠
02.02.2022 16:45
Kysymykseni+on,+voisiko+joku+todistaa+laskujen+avulla+että+maa+on+pallo,+eikä+littana?+
Ja+että+maa+pyörii,+niin+kuin+on+väitetty?
02.02.2022 15:54
Olympiajuoksija+korjaan.
02.02.2022 15:51
Minulla+on+sinulle+kysymys.+Miten+älykkyys+liittyy+mitenkään+eri+taitojen+hallitsemiseen?+Vähän+sama+asia+kuin+että+vedät+suoran+viivan+ja+yhtäläisyysmerkin+siihen,+että+shakin+mestarit+ovat+samalla+viivalla+älykkyydessä+kuin+vasta+shakin+pelaamista+opettelevat.
Joku+on+lukenut+pitkän+matematiikan,+joku+lyhyen,+joku+ei+kumpaakaan.+Se+ei+silti+tarkoita+sitä+ettei+uusia+taitoja+voisi+opetella.+
Jokainen+meistä+palstalaisista+on+oppinut+kävelemään+kahdella+jalalla,+se+on+mielestäni+riittävä+merkki+älykkyydestä.+
Lopuksi:+Ihan+minkä+tahansa+alan+ammattilaiset+(mestarit)+on+huomattavasti+parempia+sillä+alueella,+kuin+sellaiset+jotka+vasta+opettelevat.
Esim.1+Laitetaan+Olympia+juoksija+samalle+lähtöviivalle+2krt.+viikossa+juoksua+harrastavan,+paikallisen+juoksuseuran+harrastajan+kanssa.+Kumpi+voittaa?+Jokainen,+jopa+se+Olympia+juoksija+on+joskus+ollut+aloitteleva+harrastaja.+
On+olemassa+lahjakkaita,+heistä+tulee+alansa+mestareita.+Jos+on+normaaliälyinen,+niin+oppii+kyllä+perus+asiat,+oli+lähtötaso+mikä+hyvänsä.
02.02.2022 15:44
10 / 22