Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Moses_Zuckerkandl
profiilit
Moses_Zuckerkandl
Moses_Zuckerkandl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
2754
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”Saan+riemukohtauksia+aina,+kun+maailmankaikkeuden+luoja+muistaa+minua+persoonallisesti.”
Kyllä+se+maailmankaikkeuden+luoja+on+ihan+vaan+sinun+pään+sisällä.+Jos+sinua+kuvattaisiin+fMRI:llä+niin+siinä+näkyisi+riemukohtaustesi+lisäksi+se,+että+tuo+maailmankaikkeuden+luojan+persoonalliset+huomionosoitukset+sinulle+lähtevät+ihan+vaan+sinun+aivojesi+sähkökemiasta.
25.10.2021 00:28
"kaikki+ne+henkilöt,+joille+kirjailija+on+asian+ilmaissut.+:)"
Meinaatko,+että+kirjailija+Hessu+tietää+odottaa+sähköpostia+Mooses+Sokerikynttilältä?+Ja+hän+kertoisi+Suomi24:n+anonyymille+ripulivajakille,+ettei+Mooses+Sokerikynttilä+ole+vieläkään+lähettänyt+hänelle+sähköpostia?+Ei+saatana+😂😂😂
Eihän+tässä+ole+muuta+vaihtoehtoa+kuin+se,+että+sinä+itse+olet+ko.+kirjailija.
24.10.2021 18:11
"...etpä+ole+sitä+tehnyt.+;)"
Äppäppäppäää!!!!+Kirjailijako+se+siellä+on?+Olenko+ottanut+yhteyttä+kirjailijaan+vai+en?+Sen+tietää+vain+minä+ja+kirjailija+itse+😂
24.10.2021 17:01
"Aikoinaan+niillä+oli+huonompaa+teknologiaa+ja+ihmiset+muistivat+nämä+anaalitestit."
Jännä+juttu,+että+kaikki+korkeammat+olennot+jumalista+ufomiehiin+on+aina+kiinnostunut+ihmisen+rectumista+😃.+Sigmund+Freud+saattoi+olla+oikeassa+ihmisen+kehitysvaiheista.+Näillä+ufomiehiä+ja+jumalia+näkevillä+on+jäänyt+anaalivaihe+päälle.+Ehkäpä+älyllinen+kehitys+on+jäänyt+myös+anaalivaiheen+ikää+vastaavalle+tasolle?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Anaalivaihe
24.10.2021 16:23
"Olet+sanonut,+että+olen+kirjoittanut+kirjan,+jota+en+ole+kirjoittanut."
En+minä+ole+mitään+kirjailijaväitteitä+esittänyt.+Olen+seurannut+palstaa+pitempään+kuin+kirjoittanut+ja+muutama+vuosi+sitten+tämä+G4G+ja+Jumalanvaltakuntablogisti+alkoi+mainostamaan+tätä+'Fysikaalinen+teologia'+-kirjaa.+Joku+anonyymi,+ehkä+G4G+tiesi+hyvin+tarkkoja+yksityiskohtia+kirjasta+ja+kirjailijasta+mm.+painosmäärän,+paljonko+vielä+myymättä+ja+mitä+kirjailija+milloinkin+tekee.+Tämä+ano+tunsi+vain+etäisesti+kirjailijan,+mutta+sitten+selvisi,+että+hän+on+kaverin+kaveri+ja+lopulta+ihan+peppufrendi.+En+tiedä+sitten,+olisihan+se+hienoa,+jos+Suomi24+uskontopalstoja+rikastuttaisi+kirjailija+ja+uskontofilosofi.
24.10.2021 16:19
Ei+saatana+🤣🤣🤣
Hömelö+kiistää+suorat+lainaukset,+jotka+jokaisen+on+helppo+tarkistaa.
24.10.2021 13:30
”+Hän+puhuu+ihan+eri+kategoriasta+ihmisiä+kuin+sinä.”
Mistäpä+sinä+sen+voit+tietää?+Toisen+ajatukset?+Ei+saatana+🤣
”+Ja+niin+kuin+viesteissäni+ja+lähteen+lainauksessa+osoitin…”
Minä+lainasin+samasta+tutkimuksesta.+Lainaus+osoittaa+sinut+valehtelijaksi.+Tutkimuksessa+78%+miesvangeista+ja+90%+naisvangeista+määrittää+itsensä+kristityiksi.+Tämä+on+paljon+isompi+prosentti+kuin+muurien+ulopuolella+(sivu+121).
24.10.2021 13:23
”+Valhetta”
Sanatarkka+lainaus+kirkon+omasta+tutkimuksesta+sivulta+28+😂
https://www.kirkotvankiloissa.fi/wp-content/uploads/2019/11/Uskonnonharjoittaminen-vankiloissa.pdf
24.10.2021 13:17
Ei+saatana,+sehän+oli+sama+tutkimus.+Minun+suora+lainaus+osoittaa+sinut+valehtelijaksi+😂😂😂
24.10.2021 13:10
”+53,7+%+vangeista+ei+ollut+uskovia+vuoden+2014+kyselyssä,+kun+samaan+aikaan+tai+vuotta+myöhemmin+muusta+väestöstä+oli+uskovia+61+%.”
Ohhoh,+onpas+vankien+uskonnollisuus+lisääntynyt+merkittävästi+viidessä+vuodessa.+Et+kai+taas+ole+vääristellyt+tilastoja+Jumalanvaltakunta+-blogissasi?+😂😂😂
”Vangit+ovat+tämän+tutkimuksen+valossa+uskonnollisia,+erityisesti+naiset.+Kuten+luvun+alussa+kuvattiin,+vaikeasti+määriteltävää+ja+tutkimuksellisesti+haastavaa+oman+uskonnollisuuden+kysymystä+lähestyttiin+eri+tavoin.+Kysyttäessä+suoraan+vastaajien+omaa+arviota+uskonnollisuudestaan+n.+70+%+naisista+ja+56+%+miehistä+arvioi+itsensä+vähintään+melko+uskonnollisiksi.”
https://www.kirkotvankiloissa.fi/wp-content/uploads/2019/11/Uskonnonharjoittaminen-vankiloissa.pdf
24.10.2021 13:08
Vankien+us-+konnollisuus+on+hyvin+korkeaa,+sitä+on+paljon+ja+se+on+vahvaa.
24.10.2021 12:57
”+Edellinen+kirjoittaja+puhui+tosi+uskovista+kristityistä.”
Ei+saatana+😂😂😂+Minähän+sanoin,+että+älä+tarjoa+notruescotsman-argumentaatiovirhettä+ja+sinä+aloitat+sepustuksesi+ja+tilastojen+vääristelyn+tällä+virheellä.
24.10.2021 12:53
Höpö+höpö,+palstan+hihhulien+deluusioissa+ateistit+ovat+pahoja,+vajaaälyisiä,+tyhmiä,+rumia,+lihavia,+homoja,+juoppoja+ja+rikollisia.+Sinua+nyt+vaan+vituttaa+kun+tieteellisesti+on+osoitettu,+että+deluusionne+ateisteista+on+itseasiassa+uskovaisten+ominaisuuksia.+Vankilat+ovat+täynnä+uskovaisia,+uskovaiset+ovat+keskimäärin+tyhmempiä+kuin+jumaliin+uskomattomat,+uskovaisten+elämänhallinta+on+heikompaa+ja+siksi+käyttävät+päihteitä.+Homoista+meuhkaaminen+on+oman+kaappihomouden+ja+siitä+johtuvan+homofobian+lievittämistä,+siksi+niin+moni+saarnamies+paljastuu+homoksi+jossain+vaiheessa.
24.10.2021 12:50
”+Rikolliset,+rosvot,+varkaat+huorat,+pedofiilit,+raiskaajat+,+ne+elää+jumalattomuudessa…”
Todistapa+tämä+väitteesi.+Äläkä+tarjoa+yksikään+todellinen+skotti+-argumentaatiovirhettä.+Vankiloissa+on+nimittäin+uskovaisia+paljon+enemmän+kuin+uskovaisten+prosenttiosuus+koko+väestöstä.+Jumalattomat+tekevät+siis+vähemmän+rikoksia+kuin+jumaliin+uskovat.
24.10.2021 12:39
Keskustelutyylini+on+niin+hyökkäävä+ja+oikeassa+oleva,+että+välillä+pitää+tulla+alas+tunkion+huipulta,+jotta+ihmiset+(uskovaiset+lähinnä)+uskaltavat+kommentoida+meikäläiselle.+Samalla+se+puhdistaa+ateismin+ilosanoman+tuoksut+pois+ja+voi+aloittaa+ns.+puhtaalta+pöydältä.
24.10.2021 12:19
Tässä+tiedemies+ja+skeptikko+Juha+Hiltunen+todistaa+tieteellisesti,+että+käärinliina+on+aito.+Mielestäni+Hiltusen+argumentaatio+on+painavaa.+Kyllä+niiden+täytyy+olla+totta+jos+Juha+kerta+oikein+nyrkkiä+lyö+pöytään+🤣
”+Hiltunen+painottaa+pöytää+LYÖDEN,+että+Kristuksen+kuolema+Jerusalemin+kaupungissa+on+kiistämätön+historiallinen+fakta,+jota+kukaan+ei+voi+kiistää.+Samoin+on+Hänen+hautaamisensa.”
https://www.sley.fi/ylos-nousseen-kuva/
24.10.2021 08:51
Toinen+Jeesusta+todisteleva+väärennös+on+Jaakobin+luuarkku,+joka+sinällään+on+varmasti+aito+ja+vanha.+Arkussa+on+teksti+”Jaakob,+Joosefin+poika,+Jeesuksen+veli”+Harmillista,+että+tuo+”Jeesuksen+veli”+on+kaiverrettu+myöhemmin+ja+siksi+tekee+siitä+väärennöksen.
https://en.wikipedia.org/wiki/James_Ossuary
24.10.2021 01:42
En+edes+ymmärrä,+miltä+Jumala+minut+pelastaisi?+Jumalan+vihalta+minua+kohtaan+kun+en+tarvitse+hänen+pelastustaan+🤣🤣🤣
Kop+kop.
-Kuka+siellä?
-Jeesus,+päästä+minut+sisään.
-Miksi?
-Siksi,+että+voisin+pelastaa+sinut.
-Miltä?
-Minun+vihaltani,+jos+et+päästä+minua+sisään.
24.10.2021 00:06
”+Me+uskovat+elämme+yhteydessä+Jumalaamme,+joten+voit+lopettaa+lapsellisilta+tuntuvat+väitteesi.”
Juurikin+näin,+teidän+yhteytenne+Jumalaan+on+omassa+päässä.+Tämä+näkyy+ihan+selvästi+aivojen+funktionaalisella+magneettikuvauksella.+Kun+sinut+laitetaan+skanneriin+ja+sitten+soitetaan+joku+sinun+lempivirsi,+luetaan+lempikhtia+Raamatusta+tai+hyvä+saarnaaja+julistaa+niin+Jumalasi+riehaantuu+aivoissasi+ja+se+näkyy+fMRI:ssä.+Hassua,+että+samat+virret,+Raamatunkohdat+ja+saarnat+muslimille+ei+tee+mitään+vaikutusta,+muslimin+aivoissa+Allah+mököttää+hiljaa.+Mutta+kun+luetaan+Šahada+tai+hoilotetaan+Adhan+niin+Allah+riehaantuu+muslimin+päässä.+Ei+ole+olemassa+siis+mitään+uskovaisen+aivojen+ulkopuolista+universaalia+jumalaa.+Kaikki+on+pään+sisäistä+deluusiota.
”+Jeesus+tulee+silloin+kun+kaikki+Raamatun+kuvailemat+tapahtumat+täyttyvät.”
Mutta+Jeesus+sanoi+pari+tuhatta+vuotta+sitten:
34+Totisesti:+tämä+sukupolvi+ei+katoa+ennen+kuin+kaikki+tämä+tapahtuu.+
Tuo+sukupolvi+on+ollut+mullan+alla+kohta+2000+vuotta+ja+Jeesus+on+hävinnyt+kuin+pieru+Saharaan+🤣🤣🤣
24.10.2021 00:01
”+Sinun+on+itse+tutustuttava+viimeisimpiin+tieteen+paljastukseen.”
Taitaa+paljastukset+olla+yhtä+harvinaista+kuin+Jeesuksen+tuleminen+🤣🤣🤣
23.10.2021 23:51
134 / 138