Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Moses_Zuckerkandl
profiilit
Moses_Zuckerkandl
Moses_Zuckerkandl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
2754
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Painupa+vittuun+siitä+ulisemasta.+Koko+ongelma+on+(heteron)+vuohipaimenenkulttuurin+kunniakäsityksen+aiheuttamaa.+Kunniakäsitys+on+luikerrelleut+meille+Raamatusta+eikä+sitä+ole+saatu+kitkettyä+vieläkään+pois.+Kaikki+liittyy+samaan+-+Raamatussa+kivitetään+miestä+tottelematon+vaimo+tai+poika,+Suomessa+avioerotilanteessa+mies+tappaa+vaimon,+lapset+ja+itsensä,+vuohipaimenten+perillinen+leikkaa+Afganistanissa+nuoren+vaimonsa+pään+irti,+kun+vaimo+ei+haluakaan+elää+sen+vittumaisen+paskakasan+kanssa.+Ulinasi+paljastaa,+että+olet+osa+samaa+ongelmaa,+saatanan+vittukasa.
19.02.2022 09:31
"Ei+tarvitse,+koska+muuta+mahdollisuutta+ei+ole."
Totta+kai+on+muitakin+mahdollisuuksia,+esimerkiksi+taikominen,+Saunatonttu,+Muluku,+Sotkan+muna+jne.+Todistapas,+ettei+nuo+esimerkiksi+ole+mahdollisia.
18.02.2022 22:19
"Luominen+todistaa,+että+Jumalan+täytyy+olla+olemassa+100%!!!"
Juurikin+näin.+Nyt+vain+todistat,+että+luominen+on+tapahtunut.+Onnea+yritykseen.
18.02.2022 12:44
"Nyt+sinä+olet+irrottanut+mielessäsi+raamatunlauseita+irrallisiksi+niiden+asiayhteydestään.+Tällainen+johtaa+virheellisiin+päätelmiin."
Miksi+Raamattu+ei+ole+täsmällinen+kuten+esimerkiksi+lakikirja?+Silloin+niitä+ei+tarvitse+selittää+"oikealla+asenteella",+"Pyhällä+Hengellä"+tai+asiayhteydellä.
"Tällainen+johtaa+virheellisiin+päätelmiin."
Kyllä+kai+kirjoitettu+kieli+on+pääosin+sellaista,+että+siitä+kirjoitetusta+tekstistä+voidaan+tehdä+analyysia+ja+johtopäätöksiä.
17.02.2022 12:27
>>Jeesus+sanoi:+”...minua+teillä+ei+ole+aina.+"
Ei+saatana+🤣🤣🤣+Samassa+evankeliumissa+Jeesus+sanoo:+”Sillä+missä+kaksi+tai+kolme+on+koolla+minun+nimessäni,+siellä+minä+olen+heidän+keskellään.»
Ihanan+ristiriitaista.
17.02.2022 08:40
Ei+nälänhädät+johdu+resurssien+puutteesta+(raha+tai+elintarvikket).+Se+johtuu+aina+siitä,+että+hätää+ei+tunnusteta,+jakelua+ei+hoideta+tai+se+aiheutetaan+ihan+tietoisesti.+Tämän+päivän+nälänhädissä+aivan+keskeisessä+roolissa+ovat+teistiset+mielisairaat+ja+teistiset+diktaattorit.+Syynä+on+uskonnoista+johtuvat+konfliktit,+läpimädät+ja+korruptoituneet+hallinnot,+jotka+eivät+tunnusta+kriisiä,+hoida+ruuan+jakelua+ajoissa+ja+ovat+välinpitämättömiä+muusta+kuin+omasta+ja+oman+heimon+edusta.+Ihan+samanlaista+paskaa+kuin+2000+vuotta+sitten+Raamatun+vuohipaimenilla.+
For+example,+ongoing+war+and+conflict+are+the+primary+drivers+of+the+situation+in+north-eastern+Nigeria,+South+Sudan+and+Yemen,+and+for+Somalia+it+is+drought+and+weak+governance+after+years+of+conflict.+In+some+parts+of+Ethiopia+and+Kenya,+communities+are+also+suffering+from+a+catastrophic+drought+which+makes+it+incredibly+hard+for+them+to+buy+food+locally+or+have+any+source+of+income.
What+is+sure+is+that+we+always+have+the+power+to+prevent+and+end+famine,+but+we+always+let+it+happen.+A+declaration+of+famine+is+effectively+an+admission+that+the+international+community+has+failed+to+organize+and+act+in+time+and+that+national+governments+have+been+unable+or+unwilling+to+respond.+
https://www.oxfam.org/en/hungry-world-plenty-millions-brink-famine
17.02.2022 00:53
”Jep.+Mutta+oikeudenkäynnin+päähenkilö,+Jeesus+pakeni+noustuaan+taivaisiin.”
Ei+Jeesus+ole+mikään+päähenkilö+vaan+petokseen+liittyvä+valheellinen+tuote+kuten+esimerkiksi+Playstation+5,+jota+ei+todellisuudessa+ole+myyjällä+tai+nigerialaisprinssi,+jota+ei+ole+olemassa.
Itse+olen+joutunut+myös+petoksen+uhriksi+Tori.fi:ssä.+Minun+ei+tarvinnut+todistaa,+ettei+myyjällä+ole+väitettyä+tuotetta.+Syyttäjälle+riitti+se,+että+olin+maksanut+enkä+saanut+tuotetta.+Asia+olisi+ratkennut,+jos+huijari+olisi+todistanut,+että+hänellä+on+tuote+ja+se+on+toimitettu+minulle.+Mutta+kun+ei+pystynyt+todistamaan+niin+minä+voitin+vaikka+en+todistanutkaan+tuotteen+olemattomuutta.
16.02.2022 10:17
Mutta+Jobin+kirjassa+ei+mainita+mitään+avaajan+horinoita+siitä,+että+pallo+olisi+tyhjyyden+päällä+avaruudessa.+Siinä+on+vain+liikkumaton+lätty+peruspylväiden+päällä+tukevasti+kuin+pöydän+kansi.+Ei+se+ole+mitään+vertauskuvallisuutta.+Vuohipaimenet+luulivat,+että+maa+on+samanlainen+kuin+pöytä+heidän+savimajoissaan.+Ja+sinä+tollo+uskot+noita+myyttejä.+Ei+saatana+mikä...🤣🤣🤣
15.02.2022 15:33
”...koska+maailma+vihaa+totuutta.”
Tämähän+se+on+klassinen+huijareiden+ja+paskanpuhujien+argumentti.+Maailma+sano+minua+huijariksi,+koska+se+vihaa+totuutta.+Ei+saatana+mitä...🤣🤣🤣
14.02.2022 21:00
”Olen+sitä+mieltä,+jos+joku+syyttää+toista+petoksesta,+hänen+tulee+todistaa+syytteensä+oikeaksi.”
Eikö+se+riitä,+että+rahat+ovat+hävinneet+eikä+nigerialaisprinssistä+ole+mitään+havaintoa?
14.02.2022 20:19
Aloittaja+on+ihan+hakoteillä.+Ei+maa+lepää+tyhjyyden+päällä+vaan+perustusten+päällä.+Jumala+muurasi+kulmakiven+ja+peruspylväät,+joiden+päällä+maa+lepää+vakaana+ja+liikkumattomana.+On+huomattava+lisäksi+se,+että+aamutähdet+olivat+katselemassa+tuota+Jumalan+muuraustyötä.+Ne+tähdet+karkeloivat+riemuiten+ja+huusivat+ääneen+iloaan.
4+Missä+sinä+olit+silloin+kun+minä+laskin+maan+perustukset?+Kerro,+miten+se+tapahtui,+jos+osaat!
6+Mihin+laskettiin+sen+peruspylväät?+Kuka+pani+paikoilleen+sen+kulmakiven,
7+kun+aamun+tähdet+riemuiten+karkeloivat+ja+Jumalan+pojat+huusivat+ääneen+iloaan?
Tietysti+tämän+pettymyksen+jälkeen+palstavajakki+kertoo,+että+nuo+edellä+olevat+Jobin+kirjan+(38.+luku)+Jumalan+puheen+jakeet+ovat+"vertauskuvallisia".
14.02.2022 16:38
"Miksi+ateistit+eivät+tee+lähetystyötä?"
Jumalaton+lähetystyö+on+nykyään+vaikuttavampaa+kuin+kaikkien+teististen+uskontojen+yhteisvaikutus.+Tässä+esimerkki:
UNESCO:+Education+transforms+lives
Education+transforms+lives+and+is+at+the+heart+of+UNESCO’s+mission+to+build+peace,+eradicate+poverty+and+drive+sustainable+development.+
UNESCO+believes+that+education+is+a+human+right+for+all+throughout+life+and+that+access+must+be+matched+by+quality.+The+Organization+is+the+only+United+Nations+agency+with+a+mandate+to+cover+all+aspects+of+education.+It+has+been+entrusted+to+lead+the+Global+Education+2030+Agenda+through+Sustainable+Development+Goal+4.+The+roadmap+to+achieve+this+is+the+Education+2030+Framework+for+Action+(FFA).
UNESCO+provides+global+and+regional+leadership+in+education,+strengthens+education+systems+worldwide+and+responds+to+contemporary+global+challenges+through+education+with+gender+equality+an+underlying+principle.
Its+work+encompasses+educational+development+from+pre-school+to+higher+education+and+beyond.+Themes+include+global+citizenship+and+sustainable+development,+human+rights+and+gender+equality,+health+and+HIV+and+AIDS,+as+well+as+technical+and+vocational+skills+development.
https://en.unesco.org/themes/education
Katsos+kun+kaikista+parasta+teistisen+taikauskon+vastaista+työtä+on+opetus.
14.02.2022 16:14
"Job+oli+karjankasvattaja,+mutta+siitä+huolimatta+tiesi+sen+kertoa..."
Laitatko+täsmällisen+lainauksen+Jobin+kirjasta?+Minun+mielestäni+Jobin+kirjan+Jumalan+puheessa+on+erittäin+alkeellinen+käsitys+kosmoksesta.+Jumala+puhuu+maan+peruskivien+muuraamisesta+eli+kertoo+aivan+ilmeisestä+uskomuksesta+litteään+maahan.+Jumala+puhuu+valon+ja+pimeyden+majasta+eli+ei+mitään+käsitystä+valon+luonteesta.+Jumala+puhuu+tähtien+ihanasta+vaikutuksesta+ihmisten+kohtaloihin+eli+horoskooppi-+ja+astrologiahömpästä.+Jumala+puhuu+siitä,+kuinka+villiaasi+on+syntynyt+vapaaksi+päässeestä+kesyaasista.+
Aivan+saatanan+alkeellisia+ja+naurettavia+pronssikautisten+vuohipaimenten+väärinkäsityksiä+ja+sinä+suun+kautta+hengittävä+ja+ikkunaa+kuolaava+vajakki+uskot+näihin+vielä+2500+vuotta+myöhemmin.+Ei+saatana+🤣🤣🤣
14.02.2022 16:09
"Miksi+olet+joutunut+psykologin+tutkittavaksi,+vai+millaisesta+ammattilaisesta+puhut?"
Siksi,+koska+henkilö+käyttäytyy+kuin+hänellä+olisi+aivan+ilmeinen+patologinen+deluusio+(mielisairaus),+mutta+ei+se+sitten+olekaan,+koska+uskonnollinen+deluusio+ei+ole+deluusiota+koska+se+on+uskontoa.
14.02.2022 16:05
Voisi+uusiutua+ihan+hyvin.+1700+ja+1800+-luvun+taitteessa+syntyi+Ned+Ludd,+joka+oli+täsmälleen+samanlainen+mielikuvitushahmo+kuin+Jeesus.+Onhan+nykyäänkin+kaikenlaisia+ufomiehiä+ja+urbaanilegendoja.+Jeesus+oli+ihan+samanlainen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ned_Ludd
13.02.2022 22:26
”Tiede+on+jo+todistanut+geeniemme+rappeutumis+vauhdin...”
Mutta+Raamattu+ei+mainitse+geenejä.+Väitteesi+oli+se,+että+tiede+on+todistanut+Raamatun+väitteitä.
”Tiede+on+todistanut+dinojen+fossiilit...”
Raamattu+ei+mainitse+dinoja.
”Coloradon+rantojen+kerrostumat...”
Mitä+vittua?+Colorado+on+sisämaata,+sillä+ei+ole+rantaviivaa...eikä+Raamattu+msinitse+Coloradoa.
”...muutoinkin+kuin+syyttämällä+minua+hulluksi+tai+vajaa+älyiseksi...”
No+lopeta+sitten+se+suun+kautta+hengittäminen+ja+ikkunan+nuoleminen,+saatanan+vajaaälyinen+🤣🤣🤣
13.02.2022 22:22
"Mee+pois+hus*."
Suomessa+on+sananvapaus.+Minua+ei+komentele+tuollainen+suun+kautta+hengittävä+ikkunaa+kuolaava+idiootti+🤣🤣🤣
13.02.2022 16:12
Laitatko+jonkun+Raamatun+pronssikautisten+vuohipaimenten+tieteellisen+väitteen,+jonka+tiede+on+myöhemmin+osoittanut+oikeaksi?
13.02.2022 15:53
"Tuossa+pitäisi+todistaa,+ettei+Jeesusta+ole+olemassa,+jotta+voitaisiin+oikeasti+todeta+asian+olevan+"petos"."
Et+kai+nyt+tosissaan+väitä,+että+syyttäjän+on+vedenpitävästi+todistettava,+ettei+rikasta+nigerialaista+prinssiä+(jonka+miljoonaperinnön+hoitokuluja+varten+olet+maksanut+huijarille+vaatimattomat+muutama+tuhat+euroa)+olekaan+olemassa?
13.02.2022 14:35
"+Vihaaminen+on+oikeasti+kuluttavaa?"
Mitä+minä+vihaan?+Sanoin+vaan+tieteellisen+faktan+siitä,+että+uskonnollinen+usko+on+deluusiota.
"Isä+ei+ole+poika,+poika+ei+ole+isä+jne.+"
Ei+ole+mutta+on+kuitenkin.+Kirkon+sivuilta:+"On+mahdotonta+täysin+kuvata+ja+ymmärtää+Jumalaa,+johon+uskomme."
"Raamattua+ei+myöskään+yleensä+tulkita+aiva+kirjaimellisesti."
No,+vuohipaimenet+kirjoittivat+sen+kirjaimelliseksi.+Tiede+on+vaan+edistynyt+niin+paljon+2000+vuodessa,+että+sinusta+nuo+vuohipaimenten+2000+vuoden+takaisia+hölmöyksiä+ei+voi+enää+selittää+mitenkään+muuten+kuin+"vertauskuvallisuudella".+Vertauskuvallisuus+on+vain+älyllistä+voimistelua+ja+maalitolppien+siirtelyä.+Siinä+ei+tunnusteta+yhtään+virhetta+vaan+ne+laitetaan+"vertauskuvallisuuden"+piikkiin.+Ei+saatana,+mitä+vammailua+🤣🤣🤣
13.02.2022 14:31
97 / 138