Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Liittynyt 4v sitten
209
aloitusta ·
20655
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+tunnu+kovin+hyvin+nää+Putin-propagandat+lähtevän.+.+🙄
09.03.2022 12:50
Kiusasin+aloittajaa+sarkasmilla...
09.03.2022 07:32
En+mäkään...+ei+siitä+ollut+edes+narua+hyppäämään.+Vanha+pieru+jo+silloin...+
Tais+kuollakin+johonkin+Alzhaimeriin....
Tokko+90+luvulla+otti+edes+eteen....+korkeintaan+ois+letkunpätkällä+lätkinyt+Lenitaa+reisiin..+
Mielikuvitusta...
08.03.2022 23:37
Odottavalle+pitkä,+taaksepäin+miettien+hiton+lyhyt...
08.03.2022 22:58
No+nopeiden+laskutoimitusten+jälkeen+sanoisin+että+vajaa+8+vuotta.+🤓☝
08.03.2022 22:32
No+rikös+tuo+ole+selkeää...+??
Nato+ei+haluakaan+Ukrainaa+nyt+liittoon,+kun+joutuis+sotimaan+Venäjän+idiootteja+vastaan,+eli+se+ok.+
Ja+sitten+lohkaistaan+vähän+maata+alapuolelta,+että+kaikki+venäjämieliset+hörhöt+voi+dubata+sinne.+
Ja+ehkäpä+Suomen+kannattaa+kiirehtiäkin+sen+Natohomman+kanssa....+tuntuu+olevan+toi+naapuri+sekaisemmin+kuin+koskaan.+Itsepähän+ajavat+kaikki+siihen+sotilasliittoon++Eiköhän+tässä+kaikki+länsimaalaishenkiset+sinne+jo+halua.
08.03.2022 22:29
Mä+kävin+viime+kevättalvena+sellaisella+sinkkuviikonlopulla.+Olikohan+meitä+4+ja+4?+
Ei+todellakaan+mun+juttu...+🤣
Kyllä+mä+haluun+viettää+vapaa-aikaa+varmasti+hyvin+tuttujen+kanssa+ja+nauttia.+On+niin+tuurissaan,+että+osuu+jotain+kivaa+vastaan.+
Siis+kyllä+ne+naiset+tykkäs+mun+seurasta,+mut+75%sti+mä+heidän...+ja+se+25%+ei+sit+muuten+natsannut.+Miesseuraa+vähän+myötähäpesin+ja+alkuun+tuntui+reissu+täysin+fiaskolta,+mutta+opinpa+jotain.+Sen,+ettei+oo+mun+juttu.+😁
Edes+laivalle+en+lähtis..++
No+muuten+mä+en+aio+nyt+miettiä+mitään+naisia+lähentävää.+Jos+jostain+löytäis+ja+oman+pään+sais+jostain+ihmetilasta+käännettyä+pois,+vois+ehkä+seksisuhdetta+miettiäkin,+mutta+en+sitäkään+sen+kummemmin+aio+miettiä.+
Ennemmin+panostan+lisää+siihen,+että+saan+omasta+elämisestä+ja+omasta+toiminnasta+kiksejä+ja+hyvää+fiilistä.+Aion+koittaa+kontrolloida+tulevaisuutta+enempi.+Oon+sitä+vastaan+vääntänyt+jo+tarpeeks..++nyt+jotain+muuta,+kun+ei+ilmankaan+osaa+olla.+Aina+on+mielessä+ensiviikko+ja+huominen...+niin+se+vaan+mulla+menee...
Ensikesänä+teema+vois+olla+katusäbä+ja+moottoripyöräily.+Lisää+sukeltelua+ja+suppilautailua.+Kelithän+sen+päättää,+mutta+niihinkin+oon+jo+varautunut+vähän.+😎
08.03.2022 22:17
No+mullahan+työ+ei+ole+rankkaa+fyysisesti.+Ja+säbän+lisäksi,+en+ole+kiinnostunut+muista+urheilumuodoista.+Mutta+toi+puunteko+on+kokonaisvsltaista.+Tulee+kuin+jumpattua...+
Tänäänkin+työ+ei+ollut+sinäällään+raskasta,+mutta+syväkyykkyjä+ja+lumessa+paarustamista..
Huomenna+samaa,+mut+välillä+joutuu+nostaa+painavaa+ja+sit+on+jalat+kovilla.+😁
Öitä+sinne+vaan,+vaikka+takautuvasti.
08.03.2022 21:58
Mä+joskus+pentuna+kolautin+nupin+kunnolla.+Ja+olin+muissa+maailmoissa+pitkään.+Olin+yön+sairaalassa+tarkkailussa+ja+se+siitä.+
Vanhemmalla+iällä+vasta+oireeksi+on+tullut+palstailu...+mutta+hoitotasolla+sekin.+😁👌
Kyllä+kuuppa+yleensä+näyttää+merkkejään,+jos+ihan+päin+hanuria+menee.+Rupeaa+pukkaamaan+painetta+päähän+jne.+Paha+olo+voi+johtua+tasapainoelimien+täräyksestä...+siellähän+ei+ole+kiputuntemuksia,+niin+se+sit+näkyy+ja+tuntuu+toisin...+pientä+turvotusta+voi+olla+ja+himpan+aikaa+ei+kaikki+oo+ihan+reilassa,+mut+niinpä+se+on+vastaavissa+hommissa+käsien+ja+jalkojenkin+kanssa...+kipu+on+se+päällimmäisin,+mutta+eipä+ne+muutenkaan+toimi+hetkeen+samoin,+kun+on+turvotusta+ja+kudosvaurioita.+
Lepohan+ja+sellainen+stressitön+tila+on+ihsn+paras+hoitomuoto.+😊👌
08.03.2022 20:45
No+ei+tullut+livenä+nähtyä+kuin+kassaneitiä...+tai+täti-ihminen+hän+jo+oli...+mutta+höökäsin+hälle+hyvät+naistenpäivät.+
Ja+sosiaalisessa+mediassa,+facessa+ja+instassa+kyllä+toivottelin+ruusuisella+kuvalla+kaikille+hyvät+naistenpäivät.+Päivä+muuten+meni+risuja+ja+roskapuuta+poltellessa.
08.03.2022 20:38
No+oikeastihan+paljon+lunta+sulaa+ihan+yhtä+nopeesti+kuin+vähän...kun+se+sulanut+lumi+sulattaa+mennessään.+
Kyllä+mä+huhtikuussa+jo+oon+pyörällä+päryyttelemässä.+😀👌
Mutta+kyllä+jo+kyllästyttää+tää+lumen+linkoilu,+kolailu+yms.+🙄
Mäkin+oon+kahta+paikkaa+pitänyt+puhtaana...maalla+on+jo+pikkutraktori+tiukoilla,+kun+ei+meinaa+sopia+lumet+mihinkään+enää...
Mutta+onneks+toi+puuhomma+tuli+tuohon+tuomaan+vaihtelua.+Huomenna+käyn+jonkun+tunnin+mättämässä+pölkkyjä+haloiks.+Jokune+ohuempi+rankakin+siellä+on.+Mutta+tulee+kuutiotolkulla+kyllä+puuta.+😁👌
08.03.2022 20:33
No+siis+jos+reissaisin+enempi,+niin+onhan+nakupyörä+siihen+vähän+hankala,+mutta+lyhyempiä+etappeja+ja+välillä+taukoja.+Eipä+siinä+hommassa+passaa+olla+kiire.+😁👌
No+toi+osaa+ihan+riittävästi+naukasta,+kun+kahvaa+kääntää.+Ja+ei+vie+edes+ikäsekseen+paljon+bensaa,+mutta+kaikki+se+juonut,+mitä+tankkiin+on+kaatanut.+😀
No+täällä+ei+hetkeen+kyllä+oo+asiaa+moottoripyörän+selkään.+Jokapaikassa+metri+lunta.+Just+tänään+käytiin+poitsun+kanssa+polttelee+risuja+yhdessä+saaressa.+Risukasa+oli+tehty+syksyllä,+niin+siihen+jäi+kunnon+kraateri+hankeen.+Vaikka+lumi+pikkuisen+suli+reunoilta,+niin+silti+siinä+oli+60-70+cm+syvä+kraateri.+😁
Tosin+muutama+vuosi+sitten,+ajoin+28.3+jo+moottoripyörällä.+😁
08.03.2022 19:37
Juu.+😁👌
07.03.2022 22:51
Enhän+mä+Kaisaa+mihinkään+vaihda!+😳
Kyllä+se+vielä+antaa+niin+valloittavat+kyydit+ja+kellonvarmasti,+etten+mitään+pintakoreita+heitukoita+ees+katsele.+😁
07.03.2022 22:25
En+edes+jaksa+lukea...+koska+vieläkään+ei+ole+tarpeeksi+hyvä+syy+hyökätä+toiseen+maahan+ja+alkaa+pommittamaan+kaupunkeja+tohjoiks+ja+ajaa+miljoonia+ihmisiä+pois+maasta.+
Taidat+olla+todella+idiootti.
07.03.2022 20:46
Niin+ne+fiksut+tekeekin...+toivottavasti+siellä+nousee+kunnon+kapina...
07.03.2022 20:42
No+muistuttelet+ex-ukkoa+vähän+paremmin+ja+tempaiset+avaimen+siltä+pois,+niin+ei+tuu+lonimaan+sun+viinejä.+😉
Ja+poitsuun+kannattaa+satsata+voimavaroja,+ei+aikuiseen+ex-ukkoon.+Toi+taitaa+olla+sellaista+tyyppiä,+että+jos+annat+pikkusormen,+se+vie+pikkuhiljaa+enempi+ja+heräät,+kun+repii+käsivartta+jo+irti.+😁+Sellaiset+ei+osaa+kunnioittaa+toisten+rajoja...
Mä+en+oikeestaan+mieti+suhdekuvioita+ollenkaan.+Mulla+on+keväälle+kivasti+polttopuuhommia+just+ja+sit+kevättöitä+ja+moottoripyörän+keväthuoltoo+jajaja...+joten+ei+edes+kerkee+miettiä.+Ja+kiinnostus+on+täysi+nolla.+😁
Tiedä+sit+kesällä+mikä+vimma+iskee,+mut+ei+nyt.+😊
07.03.2022 20:41
Hyvä.+🤣👌
07.03.2022 20:34
No+esimerkiks+siten,+miten+Pirppis+vastas+tähän+aloitukseen++.
07.03.2022 11:20
Niin,+ei+kaikki+vastaa+huumoriin+samoin....+joskus+satiiria+vedetään+pidemmälle.+😊
06.03.2022 21:18
1028 / 1033