Hyvään puuhia ja suunnitelmia

Täällä on joku ehdottanut kevätretkeä. En kyllä itse lähtisi anonyymiuutta rikkomaan kovin pienin perustein. Varsinkin kun on kertonut paljon intiimejä asioita omasta elämästään… Huomasin yleisen 22h sinkkuristeilyn, johon voi osallistua omana itsenään (eikä palstapersoonana):

https://sinkkutapahtumat.fi/tapahtumat/sinkkujen-kevatristeily/

En ole kyseisen järjestön tilaisuuksiin vielä osallistunut, mutta tuollainen lyhyt risteily olisi helpohko aloitus ja luulisi tuollaisen olevan ihan siedettävä reissu vaikkei nyt sitä oikeaa kainaloon tarttuisikaan. 😆 Kaipa sellaista olisi epärealistista olettaakaan, kunhan kävisi joskus ihmisten ilmoilla 2v koronan jälkeen. Muutama keikka löytyi myös mistä haaveilen, mutta osuvat ehkä liian lähelle viikon työmatkaa, joten taitaa jäädä väliin, jolloin lasten takia ei ole hyvä kohta olla pois.

Mitä itse olette miettineet keväälle? Uusia harrastuksia? Aktivoitumista seuranhakuun? Oletteko ajatelleet bilettää (itseäni ei kiinnosta kuin erikoistapauksissa)?

78

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntoutumista, uuden työn etsimistä joka sopii tämän hetkiseen terveydentilaani ja harrasteet on pihatyöt ja uuden kasvikopin pystytys lumien sulettua. Bilettäminen ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut.

      Tanssiminen kyllä on jees, muttei alkoholilla höystettynä.

      • Kuulostaa kivalta keväthaaveilta. Jos ilmoitan itseni risteilylle, en ajatellut vetää tajua kankaalle enkä heilua humalassa (ei ole minun juttuni) vaan korkeitaan nautiskella pari lasia illallisella tai yökerhossa.


    • Anonyymi

      Haluaisin aloittaa seksi harrastuksen keväällä.

      • Yksikkö ajattelit harrastaa vai etsitkö paria mamboon vaikka jostain seuranhakumediasta?


    • Mä kävin viime kevättalvena sellaisella sinkkuviikonlopulla. Olikohan meitä 4 ja 4?

      Ei todellakaan mun juttu... 🤣

      Kyllä mä haluun viettää vapaa-aikaa varmasti hyvin tuttujen kanssa ja nauttia. On niin tuurissaan, että osuu jotain kivaa vastaan.

      Siis kyllä ne naiset tykkäs mun seurasta, mut 75%sti mä heidän... ja se 25% ei sit muuten natsannut. Miesseuraa vähän myötähäpesin ja alkuun tuntui reissu täysin fiaskolta, mutta opinpa jotain. Sen, ettei oo mun juttu. 😁

      Edes laivalle en lähtis..

      No muuten mä en aio nyt miettiä mitään naisia lähentävää. Jos jostain löytäis ja oman pään sais jostain ihmetilasta käännettyä pois, vois ehkä seksisuhdetta miettiäkin, mutta en sitäkään sen kummemmin aio miettiä.

      Ennemmin panostan lisää siihen, että saan omasta elämisestä ja omasta toiminnasta kiksejä ja hyvää fiilistä. Aion koittaa kontrolloida tulevaisuutta enempi. Oon sitä vastaan vääntänyt jo tarpeeks.. nyt jotain muuta, kun ei ilmankaan osaa olla. Aina on mielessä ensiviikko ja huominen... niin se vaan mulla menee...

      Ensikesänä teema vois olla katusäbä ja moottoripyöräily. Lisää sukeltelua ja suppilautailua. Kelithän sen päättää, mutta niihinkin oon jo varautunut vähän. 😎

      • Anonyymi

        Muistan nähneeni, jonkun tekstin edellisestä risteilystä joskus aiemmin ja sillä taisi useampi kymmenen osallistujaa, jos muistan oikein.

        Muutaman ihmisen tapaaminen voi olla kiusallista, jos ei ole mitään yhteistä. Isossa porukassa löytyy aina joku jonka kanssa synkkaa edes yhden illan jutustelun verran. Ja jos ei löydy, kukaan ei huomaa, vaikka häviät takavasemmalle ja menet omia menojasi. 😆 Ja jos ei löydy miestä, voi löytyä saman henkinen nainen, joka lähtee joskus keikalle tai vaikka kesällä mummotunneliin yhdelle. En nyt usko, että baarista kovin helposti löytää ketään, mutta eipähän ainakaan jämähdä täysin. Kotoa ei ainakaan kukaan hae, 😂 ja deittipalvelua olen miettinyt, mutta huonot puolet on saanut miettimään sitäkin.

        Omissa ystävissä on vain kaksi, jotka lähtevät ulos. Näemme kävelyllä, käymme syömässä tai kahvilla tai istutaan kotona. Iltaohjelma, edes keikat, ei kuulu monenkaan repertuaariin enää tässä iässä. En itsekään varattuna käynyt kuin firman pikkujouluissa ja max. kerran vuodessa keikalla. Ei se tekisi pahaa, vaikka kävisi ulkona 3-4 krt/v. En joka viikonloppu enkä edes joka kuukausi halua ulkona käydä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan nähneeni, jonkun tekstin edellisestä risteilystä joskus aiemmin ja sillä taisi useampi kymmenen osallistujaa, jos muistan oikein.

        Muutaman ihmisen tapaaminen voi olla kiusallista, jos ei ole mitään yhteistä. Isossa porukassa löytyy aina joku jonka kanssa synkkaa edes yhden illan jutustelun verran. Ja jos ei löydy, kukaan ei huomaa, vaikka häviät takavasemmalle ja menet omia menojasi. 😆 Ja jos ei löydy miestä, voi löytyä saman henkinen nainen, joka lähtee joskus keikalle tai vaikka kesällä mummotunneliin yhdelle. En nyt usko, että baarista kovin helposti löytää ketään, mutta eipähän ainakaan jämähdä täysin. Kotoa ei ainakaan kukaan hae, 😂 ja deittipalvelua olen miettinyt, mutta huonot puolet on saanut miettimään sitäkin.

        Omissa ystävissä on vain kaksi, jotka lähtevät ulos. Näemme kävelyllä, käymme syömässä tai kahvilla tai istutaan kotona. Iltaohjelma, edes keikat, ei kuulu monenkaan repertuaariin enää tässä iässä. En itsekään varattuna käynyt kuin firman pikkujouluissa ja max. kerran vuodessa keikalla. Ei se tekisi pahaa, vaikka kävisi ulkona 3-4 krt/v. En joka viikonloppu enkä edes joka kuukausi halua ulkona käydä.

        No itse pyydän seuraa tutuista, jos sitä tartten johonkin. Ja johonkin baariin tai vaikka standup-keikalle osaan mennä itsekin. Ei ongelma. Standup-keikallahan sitä ollaan toivottavasti passiivisia ja baarissa voi heittää läppää kelle vaan.

        Moottoripyörähommissa voi löytää juttuseuraa vaikka tienvarsihuoltsikalta.

        Eli en mä ihmisten tapaamisen tähden tarvitse mitään erikoisempaa poppakonstia. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No itse pyydän seuraa tutuista, jos sitä tartten johonkin. Ja johonkin baariin tai vaikka standup-keikalle osaan mennä itsekin. Ei ongelma. Standup-keikallahan sitä ollaan toivottavasti passiivisia ja baarissa voi heittää läppää kelle vaan.

        Moottoripyörähommissa voi löytää juttuseuraa vaikka tienvarsihuoltsikalta.

        Eli en mä ihmisten tapaamisen tähden tarvitse mitään erikoisempaa poppakonstia. 😁

        Voin itsekin lähteä keikalle ilman seuraa. Baariin en viitsi lähteä yksin, koska siellä ei löydy itselle mitään, enkä ole kovin innostunut baariseurastakaaan. Muutama ystävä tykkää lähteä keikalle, karaokebaariin tai kesällä yhdelle kauniilla säällä. Iso osa ei käy yöelämässä missään muodossa. Tähän ehkä vaikuttaa se, että taidan olla vanhempi kuin mitä sinä olet. Perheelliset vajaa 50v ei enää biletä.


      • Emberizi kirjoitti:

        Voin itsekin lähteä keikalle ilman seuraa. Baariin en viitsi lähteä yksin, koska siellä ei löydy itselle mitään, enkä ole kovin innostunut baariseurastakaaan. Muutama ystävä tykkää lähteä keikalle, karaokebaariin tai kesällä yhdelle kauniilla säällä. Iso osa ei käy yöelämässä missään muodossa. Tähän ehkä vaikuttaa se, että taidan olla vanhempi kuin mitä sinä olet. Perheelliset vajaa 50v ei enää biletä.

        No mä oon 43. Ja jos meen baariin, meen tuohon paikalliseen urkkabaariin. Kyypparit tuttuja ja entisiä vastustajia ja pelikavereita löytyy aina.

        Mutta en mä sinne menekään etsimään seuraa... osaan olla yksinkin... tosin tähän asti sitä ei ole käynyt ikinä...

        Mut mä voin lähtee jostain baarista milloin vaan kotia, ja valita muutenkin mitä tykkään... mut jossain risteilyllä ja mainitsemalla sinkkumökkitapaamisella en pääse tekemään kuten itse haluan. En mä tuolla mökkireissullakaan halunnut pilata draamailemalla muiden viikonloppua.

        Mut en siis enää työnnä nokkaa jokakohtaan, ihan itseni takia. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä oon 43. Ja jos meen baariin, meen tuohon paikalliseen urkkabaariin. Kyypparit tuttuja ja entisiä vastustajia ja pelikavereita löytyy aina.

        Mutta en mä sinne menekään etsimään seuraa... osaan olla yksinkin... tosin tähän asti sitä ei ole käynyt ikinä...

        Mut mä voin lähtee jostain baarista milloin vaan kotia, ja valita muutenkin mitä tykkään... mut jossain risteilyllä ja mainitsemalla sinkkumökkitapaamisella en pääse tekemään kuten itse haluan. En mä tuolla mökkireissullakaan halunnut pilata draamailemalla muiden viikonloppua.

        Mut en siis enää työnnä nokkaa jokakohtaan, ihan itseni takia. 😁

        Kuvittelin sinun olevan kolkyt jotain, mutta oletkin melkein yhtä keski-ikäinen kuin itsekin olen. 😂

        Itse taas näkisin kantiksen vikana mahdollista paikkana mihin eksyisin. Jos käyn ulkona tai syömässä tai yhdellä, käyn keikalla yksin tai kaverien kanssa. Siis motivaatio on joko ystävät tai musiikki. Joskus 10v sitten kävin ulkona myös bilettämässä, mutta jakso on aika lyhyt reilu puoli vuotta. Tanssimassa ja yökerhossa voi olla kiva käydä uutuuden viehätystään, mutta muutamassa kuukaudessa kaikki oleellinen on jo nähty.


      • Emberizi kirjoitti:

        Kuvittelin sinun olevan kolkyt jotain, mutta oletkin melkein yhtä keski-ikäinen kuin itsekin olen. 😂

        Itse taas näkisin kantiksen vikana mahdollista paikkana mihin eksyisin. Jos käyn ulkona tai syömässä tai yhdellä, käyn keikalla yksin tai kaverien kanssa. Siis motivaatio on joko ystävät tai musiikki. Joskus 10v sitten kävin ulkona myös bilettämässä, mutta jakso on aika lyhyt reilu puoli vuotta. Tanssimassa ja yökerhossa voi olla kiva käydä uutuuden viehätystään, mutta muutamassa kuukaudessa kaikki oleellinen on jo nähty.

        Jaa? No 44 tulee täyteen heinäkuun lopulla.

        En mäkään kantabaarissa alituiseen ramppaa. Taitaa olla viime kesänä viime käynnit? 😁
        .
        Kaikella on uutuudenviehätykset, mut mua ei seĺlainen puhuttele... takuutieto siitä mitä saa, painaa enempi nykyään. 😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        Jaa? No 44 tulee täyteen heinäkuun lopulla.

        En mäkään kantabaarissa alituiseen ramppaa. Taitaa olla viime kesänä viime käynnit? 😁
        .
        Kaikella on uutuudenviehätykset, mut mua ei seĺlainen puhuttele... takuutieto siitä mitä saa, painaa enempi nykyään. 😁👌

        Takuutieto on, että bilettämällä saa sutta? Osittain samaa mieltä… Meissä vanhemmissa ikäluokissa siellä on säännöllisesti alkoholisoituneet ukkelit ja pubiruusut ja ikibilettäjät. Jos kaksi satunnaista kävijää, joilla on vielä jotain yhteistä osuu baarissa yhteen… on se hyvää tuuria tai melkein mahdottomuus.

        Sitten taas oikeissa suhteissa ei ole takuutietoa. 😆 Kaikki voi sujua kuin romanttisessa elokuvassa 20v tai ainakin ihan ok, ja sitten yhtenä päivänä toinen saa sydärin ja kuolee. Tai ihminen voi esittää alussa ihan toisenlaista kuin on (sanallisesti sekä käytökseltä) eikä jaksa ylläpitää samaa ensimmäisen 1.5-2v jälkeen. Iso osa onneksi ovat mitä ovat, ja jo alussa kumpikin tietää mihin on lähtemässä.


      • Emberizi kirjoitti:

        Takuutieto on, että bilettämällä saa sutta? Osittain samaa mieltä… Meissä vanhemmissa ikäluokissa siellä on säännöllisesti alkoholisoituneet ukkelit ja pubiruusut ja ikibilettäjät. Jos kaksi satunnaista kävijää, joilla on vielä jotain yhteistä osuu baarissa yhteen… on se hyvää tuuria tai melkein mahdottomuus.

        Sitten taas oikeissa suhteissa ei ole takuutietoa. 😆 Kaikki voi sujua kuin romanttisessa elokuvassa 20v tai ainakin ihan ok, ja sitten yhtenä päivänä toinen saa sydärin ja kuolee. Tai ihminen voi esittää alussa ihan toisenlaista kuin on (sanallisesti sekä käytökseltä) eikä jaksa ylläpitää samaa ensimmäisen 1.5-2v jälkeen. Iso osa onneksi ovat mitä ovat, ja jo alussa kumpikin tietää mihin on lähtemässä.

        Niinpä. Tulee mieleen lotto. 1:1500 0000;aan. Siinä ei määrällä enää kovinpaljoa nosteta todennäköisyyksiä. 😁

        Siis ootko 4 naisen kanssa mökillä, vai 100-200 kanssa risteilyllä.

        Ihan yhtä todennäköisesti ajan jonkun "oikean" yli Nissanilla auringonsokaisemana. 🤣

        Siksi keskityn tekemään vaan mukavia juttuja elämässä ja unohdan haaveilun. Jos johonkin jossain "törmää", niin hyvä niin. Ei kai siihen mitään perusteellista konstia oikein ole. Ikävä kyllä. 🤔


    • Anonyymi

      Miksi aina pitäisi olla jotain uutta?

      Mulla on hyvä just näin.

    • Pyöräily, moottoripyöräily, jalkapalloilu. Siinäpä harrastuksia mitä aion keväällä taas aloittaa, eli ei mitään uusia.

    • Anonyymi

      Tuollainen sinkkuristeily on komeille ytmeille sunnattu. Olin kerran ja sain parikseni lyhyen pullukka naisen ja se melkein heti sanoi etti ole kemiaa koska olen liian lyhyt mutta olin normipainoinen. Juu ei kelvannut rumalle naiselle. Sitten tarkkailin kun se ytritti jotain pitempiä miehiä mutta ei saanutkaan osumaa.

      • Luuletko oikeasti, että kemia on pituudesta kiinni? Luuletko, ettei asenteesi (ruma, lyhyt, pullukka) näy läpi vuorovaikutuksestasi? Jos oma suhtautumisesi toiseen on noin negatiivinen, miten teidän välille edes voisi tulla kipinää? Se vaatisi molemminpuolista aitoa flirttiä eikä se vaan onnistu, jos jompi kumpi kokee toisen ei-viehättäväksi.


    • Anonyymi

      Nythän on kevät niin menkää siikaa onkimaan. Siika onki käteen ja meren rannalle. Tarvitaan kärsivällisyyttä joska siikaa voi napata vasta 6 tunnin päästä.

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia suunnitelmia on. Käytiin ostaa naiseni kanssa retkivarusteita koska kesällä lähdetään lappiin vaeltamaan 11 päiväksi suunnilleen. Pitää testata retkikeitintä tässä vielä. Sitten vuokrataan mökki ahvenanmaalta ainakin. Veneillään ja kalastetaan. Mökillä on pientä remppaa kuten maalausta ja sauna terassin purkaminen ja uuden tekeminen. Sauna rempattiin jo vuosi siten mutta se oli yks firma joka teki sen. Pitää myös kaivaa pari kantoa pois kaivinkoneella ja sitten peittää se kuoppa mullalla ja nurmikolla.

      • Anonyymi

        Ompa reipasta ulkoilmaelämää! Varmaan sovitte tosi hyvin yhteen.


      • Anonyymi

        Miks vuokraatte mökin Ahvenanmaalta jos teillä on oma mökki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks vuokraatte mökin Ahvenanmaalta jos teillä on oma mökki?

        No pitää sitä välillä matkustaa ja nähdä paikkoja. Miksi ihmiset lomailee ja ahvenanamaalla on hyvät kalavedet ja tykkään käydä siellä kalassa. Oma mökki on ja siellä kyllä vietetään paljon aikaa..


    • Anonyymi

      Minä rupesin virkkaamaan entistä kiihkeämmin ja panin ovet lukkoon.

      • Anonyymi

        😂😂😂🤩


    • Anonyymi

      Lähinnä valmistaudun sotaan. Säästöjä vaihtanut kultaan ja tallettanut, kirjoittanut testamentin, siirtänyt kodin remppaa sodan jälkeiseen aikaan, hamstrannut bensaa jo kuukausi sitten ja ostanut kuivamuonaa ja pattereita.
      Reservissä olen ja rintamalle menen. Voi tapahtua piankin, jos ukraina antautuu. Tulevat heti sen jälkeen itämerelle ja suomeen.

    • Anonyymi

      Salilla on taas ollut kiva käydä. Se on minun sosiaalisin ympäristö, kun en pidä humalakäyttäytyvistä ihmisistä, varsinkin oma humalakäyttäytyminen pelottaa niin paljon, että harrastan lähinnä kalsarikännejä. Minulla on tosi huono viinapää ja väsynyt alkoholista tosi nopeasti. Salilla on ollut kiva nähdä vakiokävijöitä, se saa elämän tuntumaan niin mukavan normaalilta.

      Muuten jatkan kuten ennenkin, harrastuksiini parissa, juuri sain kaksi projektia valmiiksi ja otin heti kaksi uutta työn alle joita nyt keväällä olisi tarkoitus tehdä.

      Kesälle on kirpputorimyynti-suunnitelmia, monta vuotta mennyt ja vintti ihan pursuaa ylimääräistä tavaraa.

      Eli ihan kivoja ja normaaleja kevätsuunnitelmia täällä.

    • Anonyymi

      Sinkkuristeilyllä on sitten käytettävä palstan hyväksymää siveysvyötä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Emppu ei taas rissaa palstan päätöksiä vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Emppu ei taas rissaa palstan päätöksiä vastaan.

        Jos palstaa olisi kuunneltu, olisin jo joutunut esittelemään intiimit paikat ätmeille, minulle olisi buukattu reissu palstan ”Kari Salmelaisen” johdolla ja nyt siveysvyö mahdolliselle risteilylle, ja varmaan jotain muutakin, jota en muista tai en halua muistaa. 😬

        Tämä ohjeistus on aika ailahtelevaa ja sanoisiko hieman kontrolloivaa… Olen liian itsenäinen ja vahva nainen palstaohjailuun.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Jos palstaa olisi kuunneltu, olisin jo joutunut esittelemään intiimit paikat ätmeille, minulle olisi buukattu reissu palstan ”Kari Salmelaisen” johdolla ja nyt siveysvyö mahdolliselle risteilylle, ja varmaan jotain muutakin, jota en muista tai en halua muistaa. 😬

        Tämä ohjeistus on aika ailahtelevaa ja sanoisiko hieman kontrolloivaa… Olen liian itsenäinen ja vahva nainen palstaohjailuun.

        Palstan ohjeet ovat omaksi parhaaksesi.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Jos palstaa olisi kuunneltu, olisin jo joutunut esittelemään intiimit paikat ätmeille, minulle olisi buukattu reissu palstan ”Kari Salmelaisen” johdolla ja nyt siveysvyö mahdolliselle risteilylle, ja varmaan jotain muutakin, jota en muista tai en halua muistaa. 😬

        Tämä ohjeistus on aika ailahtelevaa ja sanoisiko hieman kontrolloivaa… Olen liian itsenäinen ja vahva nainen palstaohjailuun.

        Sulla vois jo olla oma hani, jos olisit noudattanut kaikia palstan ohjeita 😄


    • "https://sinkkutapahtumat.fi/tapahtumat/sinkkujen-kevatristeily/ "

      Kaikenlaiset sinkkusitäsuntätä-tapahtumat ovat kovin tuhoon tuomittuja sen vuoksi, että otollisen kohderyhmän itsensä mielestä itsetarkoituksellinen ja vain puoliksi peitelty seuranhaku on noloa ja säälittävää. Kyllähän ei-nolot ja ei-säälittävät ihmiset tapaavat muita ihmisiä muun elämän ohessa ihan luonnostaan.

      • Anonyymi

        Sivulta löytyy tietoa paljonko on sutinoita ollut.
        https://sinkkutapahtumat.fi/blogi/sinkkutapahtumista-kavereita/

        Hyvältähän tuo näyttää. Ja uskon itse, että juurikin ne tapahtumat ovat se juttu. Siellä kaikki ovat sinkkuja.

        Vaikeeta se on kaupan jonossa alkaa mitään säätämään kun suurin osa on varattuna.

        Noi tapahtumat on vähän kuin harrastuksen kautta löytäisi kumppanin. Siellä kaikki sinkkuja. Muissa harrastuksissa porukka on sekaisin varattua ja vapaata. Siinä mielessä otollisempi maaperä sinkuille nuo omat tapahtumat

        Noille risteilyille mahtuu sen verran sinkkuja, että varmasti löytyy joillekin se kumppani.


      • Miksi kumppanin hakeminen on noloa? Jos lähden, en ajattele, että reissulta löytyy kumppani, mutta ainakin tutustuu uusiin ihmisiin. Jos ei tutustu, ei sitä kumppania ainakaan löydä kovin helposti, Harvoin kukaan tulee kotoa hakemaan. 😂


      • Emberizi kirjoitti:

        Miksi kumppanin hakeminen on noloa? Jos lähden, en ajattele, että reissulta löytyy kumppani, mutta ainakin tutustuu uusiin ihmisiin. Jos ei tutustu, ei sitä kumppania ainakaan löydä kovin helposti, Harvoin kukaan tulee kotoa hakemaan. 😂

        En tiedä onko se noloa. Mutta kun ihmiset kovin uskovat ja toistelevat esim. väitteitä "ei oikea etsimällä löydy" tai "oikea tulee vastaan kun sitä vähiten odottaa", niin näistä ei enää voi samaan aikaan pitää kiinni. Tai ehkä voi sittenkin. Eli lähtee vaan tutustumaan ihmisiin, mutta ei etsimään mitään, vaikka tutustuminen sitten tapahtuisikin "sinkkuja"-kyltin osoittamassa paikassa.


      • scrg kirjoitti:

        En tiedä onko se noloa. Mutta kun ihmiset kovin uskovat ja toistelevat esim. väitteitä "ei oikea etsimällä löydy" tai "oikea tulee vastaan kun sitä vähiten odottaa", niin näistä ei enää voi samaan aikaan pitää kiinni. Tai ehkä voi sittenkin. Eli lähtee vaan tutustumaan ihmisiin, mutta ei etsimään mitään, vaikka tutustuminen sitten tapahtuisikin "sinkkuja"-kyltin osoittamassa paikassa.

        En näe kovin järkevälle lähteä reissuun asenteella ”on pakko löytyä joku”. Silloin tulos on varma katastrofi, Silti, jos lähtee kyllä tuolla toivoo löytävänsä ihmisiä, joiden kanssa voi käydä sinkkutapahtumassa (naimisissa olevista ystävistä ei sellaisia löydy) enkä nyt ainakaan itse sylje, jos kohdalle osuisi niin mielenkiintoinen mies, että haluaisi ainakin tutustua.

        Jos mietit missä voisi tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin tulee ensiksi mieleen työ ja harrastukset (jos jommassa kummassa on saman ikäisiä vapaita miehiä). Sitten on deittisovellukset kenelle ne sopii. Baarissa on enemmistö omasta ikäluokasta alkoholinystäviä (ei hyvä). Arjessa tai muussa arjen vuorovaikutuksessa voi toki kohdata mielenkiintoisen ihmisen, mutta vaikeus on miten saada tutustuminen alkuun. Ei ole kovin helppo sanoa kivan keskustelun jälkeen, että lähtisitkö ulos. Sinkkutapahtuman etu on, että kaikki on vapaita ja ovat avoimia tutustumaan. Ei tarvitse illan keskustelun jälkeen todeta, että vastapuoli onkin seikkailua etsivä perheen isä.


    • Anonyymi

      Vuosikello on sellainen, että siitä voi tarkistaa mitä harrastinkaan tähän vuodenaikaan. Mitä sitä hyviä vaihtamaan.

      Nyt tosin vuosien jälkeen viritin vanhan pilkkiharrastuksen aktiivitasolle, kun on näin mahtava kevättalvi. Kyllä on kalakukkoa syöty.

      Minä bilettämässä :) siinäpä näky. Ehkä joskus 20 vuotta sitten :D

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Ihan positiivinen ja pirteä aloitus, kiitos 😁.

      Meinasin laittaa, että yritän siirtyä mahdollisimman tavalliseen normaaliin. Mutten laitakaan, sillä aina tulee jotain suunnitelmien tielle, sitten taas uuvun ja petynkin, kun suunnitelmat menee yhä uudestaan ja uudestaan uusiksi. Pidettävä mielessä sekin, että omat resurssit on rajalliset. Ei yksinkertaisesti voi tehdä kaikkea mitä haluaisi voida ja ehtiä.

      Minulla on vanhat hyvät harrastukset, joihin panostan. Kynsin ja hampain yritän pitää kiinni hyvinvoinnistani. Bilettäminen, matkustelukaan ei kiinnosta. Sellainen harvinainen tilanne, ettei edes keikat kiinnosta 🤔. Ehkä voisi ajatella klassista musiikkia tai ainakin jotain ihan muuta kuin kovempaa rokkia.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Mä voisin osallistua tuohon sinkkuristeilyyn. Ensin pitäisi vaan keksiä hyvä hoitopaikka koiralle.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Np, tyttöystävän kanssa käymmr jossain ja siinä sen.

    • Mitäpä keväälle suunnitelmia? :-D

      (toivottavasti on edes talvea parempi)

      Yritetään toipua liikkuvaksi ja tekeväksi, alkuun. Sitten toivotaan muiden toipumisia ja menestyksiä tai murehditaan elämän menetyksiä .

      Juu, ei nyt nappaa kevätmiitit.

      Ei mua se anonyymiteetti ole suurin tekijä. Tykkään vaan tutustua ihmisiin pienemmällä porukalla hissukseen, omalla tavallani. Näin olen toiminut ennenkin ja hyväksi havainnut.

      • Itsekin olen suunnitellut liikunnan aloittamista, se luo hyvää oloa ja purkaa stressiä. Samoin olen jo ottanut aikaa lapsille, jokaiselle yksin ilman muita. Vaikka yhdessä tehtävä asia ei olisi suuren suuri, lapsille se on tärkeää.

        Tällä hetkellä työ on suurin este reippaammalle liikunnalle, tulipalot roihuaa ja illalla joko ei jaksa tai istuu illat mannerten välisissä palavereissa.

        Itsekin viihdyn parhaiten pienessä tutussa porukassa. Ystävät ovat pysynyt matkassa 30-45v, ja töistä jääneetkin 20v. Kuitenkin näen tuollaisen risteilyn vähän toisin, se ei ole ystäväristeily, se on uusien ihmisten tapaamiseen ja jos ei löydy luontevaa pienempää porukkaa, mikään estä ei risteilemässä omassa seurassa. Siis jos ohjelma ei nappaa, voi keskittyä Tallinnassa käymiseen. En ole joka tapauksessa ole menossa vetämään päätä täyteen tai bilettämässä kuin teini-ikäinen. 😆 Enemmän haen pienemmän porukan keskusteluita. Kokeilematta ei tiedä minkä tyyppisistä porukkaa tapahtumissa on.


    • Vaimo mummoutui kun hankittiin sille uusi sohva ja isompi telkkari. Itselläni on viidenkympin villitys.
      Ostin IT Dusters CompuCleaner Xpert-puhaltimen

      Keväällä vien tietokoneet pihalle ja putsaan niistä pölyt.

      • Nyt äijällä on asia hallussa.👍


      • Hah hah, onpa sinulla varsinainen villitys. 😂 Teen itse nuorempien kanssa töitä, niin en oikein vielä osaa mummoutua enkä varmaan edes viisikymppistyä. 😊


    • Anonyymi

      En tiedä miksi, mutta kaikki tollaset sinkkutapahtumat tuntuvat minusta todella vastenmielisiltä. Ei kiinnosta osallistua mihinkään missä pointti olisi olla sinkku. Jotenkin tuntuu, että pitäisi olla joku oleellisempi yhdistävä tekijä (kuin sinkkuus), jotta haluaisin kuluttaa aikaani jossakin seurassa. Ehkä sitten kiinnostaisi enemmän, jos olisi koskaan ollut jotain ongelmia löytää halutessaan seuraa ilmankin.

      En mä ole suunnitellut tässä mitään suurta tai ihmeellistä. Odottelen kesäisempiä kelejä niin tekee taas enemmän mieli ulkoilla. Vaikuttaa myös siltä, että ne muutamat sosiaaliset tapahtumat, joissa mulla on ollut tapana käydä, alkavat taas pikkuhiljaa. Tässä pikkuhiljaa tulee myös useammin käytyä töissä oikein toimistolla saakka.

      • Itsellä on toimisto jo alkanut. Pitäisi käydä toimistolla 3 pv/vko. Tänäänkin lounastin viiden herran kanssa 45 min. 😊 Ei mitään ”sellaista”, mutta enpä vaan muista koska olisin edes istunut herra seurassa tai koska olisin viimeksi syönyt ilman kiirettä työlounaan.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Itsellä on toimisto jo alkanut. Pitäisi käydä toimistolla 3 pv/vko. Tänäänkin lounastin viiden herran kanssa 45 min. 😊 Ei mitään ”sellaista”, mutta enpä vaan muista koska olisin edes istunut herra seurassa tai koska olisin viimeksi syönyt ilman kiirettä työlounaan.

        Meillä ei vielä. Maaliskuun lopulla, mutta silloinkin tulee luultavasti olemaan vain kaksi toimistopäivää viikossa. Riippuu pitkälti siitä miten paljon ihmiset kokevat tarvitsevansa yhteistä aikaa. Luultavasti nyt alussa vähemmän, mutta voi hyvin olla, että palataan jossain kohtaa ihan viiteenkin päivään. Kyllä sen huomaa, että tiimityö ja yhteinen ideointi on kärsinyt.


      • Emberizi kirjoitti:

        Itsellä on toimisto jo alkanut. Pitäisi käydä toimistolla 3 pv/vko. Tänäänkin lounastin viiden herran kanssa 45 min. 😊 Ei mitään ”sellaista”, mutta enpä vaan muista koska olisin edes istunut herra seurassa tai koska olisin viimeksi syönyt ilman kiirettä työlounaan.

        Kuulostaa ikävän kohtalokkaalta. Itsehän olin normi työmies joten hirveästi ei työntekoa häiritty. Tosin kerran vuoromestari epätoivoissaan kysyi ognelmaan ratkaisua, mutta en osannut sanoa.


      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti missannut pointin.

        Työpaikalla ja harrastuksissa on suurin osa varattuja. Ja et tiedä ketä lähestyä sen vuoksi.

        Kun menee sinkuille suunnattuihin tapahtumiin, niin sen tapahtuman valitsee juurikin oman kiinnostuksen mukaan.

        Yhteisenä tekijänä on se kiinnostus tapahtuman aiheeseen (esim. retkeily). Osallistujat sitten ovat kaikki sinkkuja. Yhteinen kiinnostuksen kohde = löytyy ystäviä helposti.

        Tämä on päivitetty versio siitä, että harrastuksen kautta löytyy kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti missannut pointin.

        Työpaikalla ja harrastuksissa on suurin osa varattuja. Ja et tiedä ketä lähestyä sen vuoksi.

        Kun menee sinkuille suunnattuihin tapahtumiin, niin sen tapahtuman valitsee juurikin oman kiinnostuksen mukaan.

        Yhteisenä tekijänä on se kiinnostus tapahtuman aiheeseen (esim. retkeily). Osallistujat sitten ovat kaikki sinkkuja. Yhteinen kiinnostuksen kohde = löytyy ystäviä helposti.

        Tämä on päivitetty versio siitä, että harrastuksen kautta löytyy kumppani.

        En vaan ole lainkaan missannut pointtia. Ymmärrän tuon syyn kyllä, jos jollakulla oikeasti on ongelmia löytää vapaata seuraa muualta. Itse en vaan ole koskaan sellaiseen pulmaan törmännyt.

        Ja tässä on muutenkin suuri ajatustapaero, jota ilmeisesti et ymmärrä. Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut pennin vertaa miettiä "ketä voisin lähestyä". Mä olen sosiaalinen ihminen ja voin jutella oikeastaan ihan kenen tahansa kanssa. Mä en kiinnostu kenestäkään suit ja sait tuosta vaan, vaan siihen kiinnostumiseen tarvitaan enemmän kuin sinkkuus.

        Joku retkeilytapahtuma tai muu vastaava ei takaisi minulle mitään suurempaa yhteistä yhdenkään siellä olevan tyypin kanssa. Ystäviä toki voi löytää, mutta ei siihen sinkkuutta tarvita. Ei minua ystävieni parisuhdestatus kiinnosta. Sitäpaitsi minulla on ystäviä ja mä kykenen löytämään heitä "normielämästäkin".

        Sinkkutapahtuman suurin vastenmielisyys minulle on se, että jokaista pitäisi jotenkin arvioida parisuhdepotentiaalin kautta. Moinen ei kiinnosta paskan vertaa. Mä haluan jutella ja tutustua mutten vaan, täysin randomina. Jopa baarissa selvästi tyrkylle tunkevat miehet ovat musta hyvin vastenmielisiä. Saati sitten, että jokainen miesyksilö olisi liikkeellä siinä mielessä. Ajatus on vastenmielinen.


    • Onko taas puhuttu palstamiiteistä? :) Niistä on kautta aikojen puhuttu, mutta aika harvoin kai sitten ovat toteutuneet. Itseä on tavallaan aina kiinnostanut tapaaminen, jossa olisi useampi suomi24 kirjoittaja. Tietysti mielellään sellainen, jonka kanssa olen joskus kirjoitellut ja jonka persoonan jollakin tavoin mielestäni kirjoitusten perusteella "tunnen". Aina on mielenkiintoista saada täydennystä ja ehkä korjaustakin siihen, minkä mielikuvan toinen on antanut tahtomattaan tai tahtoen. Siksi joku itselle ristiriitainenkin persoonakin olisi kiva kasvotusten tavata. Se, miltä ihmiset näyttävät tai tekevät työkseen tms. ei kiinnosta, vaan ainoastaan persoona, onko se sama kuin mikä palstalla.

      Sinkut-palsta on mulle vieraampi edelleen, kuin Miehen Logiikka, jossa kirjoitin vuosia. Täällä vain piipahtelen ja taidan täälläkin kirjoittaa enemmän M:L:ssä aiemmin kirjoittaneiden kanssa, kun en muita niin tunne (sinuakaan) eikä kukaan varmaan muakaan täällä niin muista. Anonymiteetin säilyttäminen ei ole mulle mikään pakkomielle. Olen joutunut lähivuosina omalla naamallani tekemään juttuja, jotka olisivat aiemmin kovasti nolottaneet. Ei vanha jaksa enää ujostella;)

      Luulen, että jos olisin sinkku, en ehkä innostuisi juuri tuosta risteilyhommasta, mutta se on vaan omasta luonteesta kiinni. Risteilyt ei ole koskaan innostaneet, kuten ei esim. yökerhotkaan. Jotenkin ahdistavia ja hälyisiä paikkoja, huonoa (mun mielestä) musaa ja väkisin viihtymistä.

      Kevääksi olisi tarkoitus parantaa entisestään kuntoa, tehdä tiettyjä luovia projekteja ja olisipa kiva jos alkaisi päästä enemmän keikoille, tapahtumiin, taidenäyttelyihin ym. Pieni ulkomaanmatkakin on edessä, jos kaikki menee hyvin.

      • Anonyymi

        50 iässä pitää pysyä kiikkustuolissa kotona!


      • Anonyymi kirjoitti:

        50 iässä pitää pysyä kiikkustuolissa kotona!

        Nyt on jo pari vuotta kiikuttu (meiltä löytyy kotoa parikin kappaletta keinutuoleja, kun mies raahaa niitä jostain syystä huutokaupoista, huoh..) riittävästi. Rollaattorit esiin ja menooooks!!!


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Nyt on jo pari vuotta kiikuttu (meiltä löytyy kotoa parikin kappaletta keinutuoleja, kun mies raahaa niitä jostain syystä huutokaupoista, huoh..) riittävästi. Rollaattorit esiin ja menooooks!!!

        No, minun mielestäni 6-vuotias tytär piristää kummasti myös isän elämää.
        Tänään kävin punttisalilla hänen kanssaan ja hän tottuneesti taas veivasi taljassa hyvässä rytmissä 60 toistoa ojentajia. Meni venyttely paikalle jossa kokeiltiin vatsalihaksia ja miten niitä voitaisiin hyödyntää jatkossa. Kotiin syömään ja siitä tunnin kuluttua luistelemaan.
        Ainakin tämä päivä talvilomasta sai minut oikein hyvälle mielelle. Tytär tykkää treenaamisesta ja urheilusta, on vissiin tullut isäänsä.

        Tuo kevät retki tai laivaristeily tuntuu nyt kovin kaukaiselta kun keskittyy normaaliin arkipäivään pitääkseen ne nyt tärkeimmät ihmiset tyytyväisinä ja tehdäkseen sitä työtä mitä heidän tulevaisuus heiltä odottaa. Mutta joo, mikäs siinä jos saisi sopivan mamman hyttiinsä illan päätteksi, tai no, olisihan siinä elämään ehkä jo pysyvä häiriö tekijä:)

        Mennään nyt toistaiseksi sillä kapealla tiellä, koska epäilen ettei kukaan nainen voisi antaa samaa yhteenkuuluvuuden tunnetta mitä se oma tytär. Isähän ei altista tuota tunnetta vaaralle, joka voisi ihanan naisen muodossa isään kohdistua:)

        Kevät tulee ja hyvä niin.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 iässä pitää pysyä kiikkustuolissa kotona!

        Höpöhöpö taas. Ehkä 90 vuotiaana voi kiikuskella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minun mielestäni 6-vuotias tytär piristää kummasti myös isän elämää.
        Tänään kävin punttisalilla hänen kanssaan ja hän tottuneesti taas veivasi taljassa hyvässä rytmissä 60 toistoa ojentajia. Meni venyttely paikalle jossa kokeiltiin vatsalihaksia ja miten niitä voitaisiin hyödyntää jatkossa. Kotiin syömään ja siitä tunnin kuluttua luistelemaan.
        Ainakin tämä päivä talvilomasta sai minut oikein hyvälle mielelle. Tytär tykkää treenaamisesta ja urheilusta, on vissiin tullut isäänsä.

        Tuo kevät retki tai laivaristeily tuntuu nyt kovin kaukaiselta kun keskittyy normaaliin arkipäivään pitääkseen ne nyt tärkeimmät ihmiset tyytyväisinä ja tehdäkseen sitä työtä mitä heidän tulevaisuus heiltä odottaa. Mutta joo, mikäs siinä jos saisi sopivan mamman hyttiinsä illan päätteksi, tai no, olisihan siinä elämään ehkä jo pysyvä häiriö tekijä:)

        Mennään nyt toistaiseksi sillä kapealla tiellä, koska epäilen ettei kukaan nainen voisi antaa samaa yhteenkuuluvuuden tunnetta mitä se oma tytär. Isähän ei altista tuota tunnetta vaaralle, joka voisi ihanan naisen muodossa isään kohdistua:)

        Kevät tulee ja hyvä niin.

        AV

        Tuohan on mukava yhteinen harrastus:)

        Itse en ole koskaan ollut kova salilla kävijä. Vierastan jotenkin sisätiloissa liikkumista. Korona-aika ei ole vaikuttanut ainakaan siis vähentävästi mun liikuntaharrastuksiin, kuten monella "salihirmulla" :) Omat kävelylenkit on vaan pidentyneet ja muukin ulkona liikkuminen, luonnossa retkeily ym. 5km on ollut se tavallisen päivän lenkki tänä päivänä, nyt kun on kunnon nastalenkkaritkin hommattuna.
        Omat lapset nyt vaan on kaiken a ja o. Jos olisin sinkku, niin varmaan sellaisena haluaisin pysyäkin. Lapsissa riittää elämänmittaista ihmissuhdetta riittämiin, vaikka puoliso jostain syystä johonkin katoaisi. Muuten tietysti ihmissuhteet ja ystävyys on iloinen asia.

        Mut nyt näköjään liikahti jotain tuolla työkuviopäässä, pitää mennä sinne vähäksi aikaan somettamaan :P


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tuohan on mukava yhteinen harrastus:)

        Itse en ole koskaan ollut kova salilla kävijä. Vierastan jotenkin sisätiloissa liikkumista. Korona-aika ei ole vaikuttanut ainakaan siis vähentävästi mun liikuntaharrastuksiin, kuten monella "salihirmulla" :) Omat kävelylenkit on vaan pidentyneet ja muukin ulkona liikkuminen, luonnossa retkeily ym. 5km on ollut se tavallisen päivän lenkki tänä päivänä, nyt kun on kunnon nastalenkkaritkin hommattuna.
        Omat lapset nyt vaan on kaiken a ja o. Jos olisin sinkku, niin varmaan sellaisena haluaisin pysyäkin. Lapsissa riittää elämänmittaista ihmissuhdetta riittämiin, vaikka puoliso jostain syystä johonkin katoaisi. Muuten tietysti ihmissuhteet ja ystävyys on iloinen asia.

        Mut nyt näköjään liikahti jotain tuolla työkuviopäässä, pitää mennä sinne vähäksi aikaan somettamaan :P

        No joo, tytär vain tykkää salitreeneistä ja tänäänkin sain muutaman kerran hoputtaa salilta pois (koska on niin hauskaa). Kun kerron että tee kymmenen toistoa hän veivaa 60. Ihan ok koska itse olin vähän samanlainen 6 vuotiaana ja siitä hetkestä saakka olen ollut normaalia ihmistä voimakkaampi, ei selkäkipuja ei mitään fyysisiä ongelmia joten en pidä tuota leikkisää treenaamista huonona asiana. Päin vastoin, ne 25 vuotiaat salilla kun omaavat heikomman kunnon mitä itse omaan ja kyllä kai jokaiselle meistä on osa tavoitteena pysyä hyvässä kunnossa koko aktiivisen elämän ajan?
        Pohjatyö tulee nuorena, innostuminen fyysiseen harjoitteeseen ja kun pappa on valmentaja tasolla, niin mikä ettei, ei nuori liikaa rehki. Hänestä varmaan tulee se kaunis ja timmi nuori nainen:) Ja mikä tärkeintä se on jo hänen omassa mielikuvassa ja halussa olla sitä ilman mitään ulkopuolisia vaikutteita. Urheilu on hauskaa ja mielihyvää tuottavaa, sen kuuluu olla sitä. Tärkeintä on kuitenkin se yhteinen tekeminen ja hyvä olo. Tänään hän toimi minun valmentajana, menee vielä kaksi...ja naurettiin.

        AV


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Nyt on jo pari vuotta kiikuttu (meiltä löytyy kotoa parikin kappaletta keinutuoleja, kun mies raahaa niitä jostain syystä huutokaupoista, huoh..) riittävästi. Rollaattorit esiin ja menooooks!!!

        Voi blondi sinua. Itselläni löytyy kyllä 60 luvun keinutuoli. Löytyy myös rollaattori, mutta se on ihan tarpeeseen, ei koristeeksi. Puollisosi saattaa olla sijoittava järki-ihminen. Kiikustuolien hinnat ovat käsittääkseni koko ajan olleet nousussa. Haluttua tavaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, tytär vain tykkää salitreeneistä ja tänäänkin sain muutaman kerran hoputtaa salilta pois (koska on niin hauskaa). Kun kerron että tee kymmenen toistoa hän veivaa 60. Ihan ok koska itse olin vähän samanlainen 6 vuotiaana ja siitä hetkestä saakka olen ollut normaalia ihmistä voimakkaampi, ei selkäkipuja ei mitään fyysisiä ongelmia joten en pidä tuota leikkisää treenaamista huonona asiana. Päin vastoin, ne 25 vuotiaat salilla kun omaavat heikomman kunnon mitä itse omaan ja kyllä kai jokaiselle meistä on osa tavoitteena pysyä hyvässä kunnossa koko aktiivisen elämän ajan?
        Pohjatyö tulee nuorena, innostuminen fyysiseen harjoitteeseen ja kun pappa on valmentaja tasolla, niin mikä ettei, ei nuori liikaa rehki. Hänestä varmaan tulee se kaunis ja timmi nuori nainen:) Ja mikä tärkeintä se on jo hänen omassa mielikuvassa ja halussa olla sitä ilman mitään ulkopuolisia vaikutteita. Urheilu on hauskaa ja mielihyvää tuottavaa, sen kuuluu olla sitä. Tärkeintä on kuitenkin se yhteinen tekeminen ja hyvä olo. Tänään hän toimi minun valmentajana, menee vielä kaksi...ja naurettiin.

        AV

        Kuulostaa ihan omalta tyttäreltäni. Vanhempana hän opiskeli toisella paikkakunnalla. Siellä ei sitten sin mo doo hapkidoseura toiminut ja voimanostokaan ei onnistunut pikkukylässä.

        Kekkasi hän sitten uuden harrastuksen, joka onnistui pikkukylässä. Nyrkkeily. Kerran tytär oli pahalla päällä, kun ei saanut hakata vastustajaa, ainoastaan säkkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minun mielestäni 6-vuotias tytär piristää kummasti myös isän elämää.
        Tänään kävin punttisalilla hänen kanssaan ja hän tottuneesti taas veivasi taljassa hyvässä rytmissä 60 toistoa ojentajia. Meni venyttely paikalle jossa kokeiltiin vatsalihaksia ja miten niitä voitaisiin hyödyntää jatkossa. Kotiin syömään ja siitä tunnin kuluttua luistelemaan.
        Ainakin tämä päivä talvilomasta sai minut oikein hyvälle mielelle. Tytär tykkää treenaamisesta ja urheilusta, on vissiin tullut isäänsä.

        Tuo kevät retki tai laivaristeily tuntuu nyt kovin kaukaiselta kun keskittyy normaaliin arkipäivään pitääkseen ne nyt tärkeimmät ihmiset tyytyväisinä ja tehdäkseen sitä työtä mitä heidän tulevaisuus heiltä odottaa. Mutta joo, mikäs siinä jos saisi sopivan mamman hyttiinsä illan päätteksi, tai no, olisihan siinä elämään ehkä jo pysyvä häiriö tekijä:)

        Mennään nyt toistaiseksi sillä kapealla tiellä, koska epäilen ettei kukaan nainen voisi antaa samaa yhteenkuuluvuuden tunnetta mitä se oma tytär. Isähän ei altista tuota tunnetta vaaralle, joka voisi ihanan naisen muodossa isään kohdistua:)

        Kevät tulee ja hyvä niin.

        AV

        Luulen kanssa, että oma 6v ja kaksi teiniä pitää nuorempien työkavereiden lisäksi poissa keinutuolista ja irti rollaattorista. Tosin ei ystäväpiirissänikään ole yhtään mummoutunutta vaan aktiivisia puuhakkaita naisia.

        Itse en näe mahdollista puolisoa lapsien ja itseni välissä. Jos uusi aikuinen ei hyväksy minun lapsia ja minä heidän, ei suhteella tietenkään olisi tulevaisuutta! Usemmiten ihmiset, jotka olevat minun kanssa samalla aaltopituudella, kokevat sitä myös viihtyvänsä lasten kanssa ja sama toisin päin. Jos asiat osuu, ne helposti osuu monella tasolla. En itse näe miehen lasta mitenkään uhkaksi enkä mitään syytä miksi mies joutuisi valitsemaan naisen ja lapsen välillä. Kun on lapsia, on tarjolla vain kokonaispaketti. Empatiakybytön ja vastuuton mies, joka ei huolehtisi lapsistaan, ei ole kiinnostava millään tasolla.

        Itse olen tehnyt 10v töitä lasten/nuorten kanssa ja luon kontaktin itse helposti lasten kavereihin. Ei mahdollisen miesystävän lapsi pelota mitenkään.

        Mietin itse tuota risteilyä. En tiedä menenkö, mutta ainakin harkitsen ainakin.


      • Emberizi kirjoitti:

        Luulen kanssa, että oma 6v ja kaksi teiniä pitää nuorempien työkavereiden lisäksi poissa keinutuolista ja irti rollaattorista. Tosin ei ystäväpiirissänikään ole yhtään mummoutunutta vaan aktiivisia puuhakkaita naisia.

        Itse en näe mahdollista puolisoa lapsien ja itseni välissä. Jos uusi aikuinen ei hyväksy minun lapsia ja minä heidän, ei suhteella tietenkään olisi tulevaisuutta! Usemmiten ihmiset, jotka olevat minun kanssa samalla aaltopituudella, kokevat sitä myös viihtyvänsä lasten kanssa ja sama toisin päin. Jos asiat osuu, ne helposti osuu monella tasolla. En itse näe miehen lasta mitenkään uhkaksi enkä mitään syytä miksi mies joutuisi valitsemaan naisen ja lapsen välillä. Kun on lapsia, on tarjolla vain kokonaispaketti. Empatiakybytön ja vastuuton mies, joka ei huolehtisi lapsistaan, ei ole kiinnostava millään tasolla.

        Itse olen tehnyt 10v töitä lasten/nuorten kanssa ja luon kontaktin itse helposti lasten kavereihin. Ei mahdollisen miesystävän lapsi pelota mitenkään.

        Mietin itse tuota risteilyä. En tiedä menenkö, mutta ainakin harkitsen ainakin.

        Ei menneisyytesi huonolta kuulosta. Tuota risteilyä muuten ei oikeasti ole tulossa. Sitten pikkuasiaan. Olin Tankar saaristoristeilyllä. venho olikin yli 22m pitkä ja siten luokiteltiin laivaksi.

        Omasta mielestäni se oli pikkuinen purtilo.


    • Anonyymi

      Minulla on palstan naisen kanssa puuhia. 35 vuotias vaalea 167 cm nainen, tunnistaako joku.

      • Noin pieni ei voi olla muuta, kuin pikkupirpana?


      • Simiti_taasen kirjoitti:

        Noin pieni ei voi olla muuta, kuin pikkupirpana?

        Eihän 167cm ole pieni, vaan keskipituinen tai vähän yli.


      • Emberizi kirjoitti:

        Eihän 167cm ole pieni, vaan keskipituinen tai vähän yli.

        No niin. Mutta itsehän olen pelottava mörkö ja pituutta 190cm. painoa on maasta nostettaessa jopa 300kg

        Revi pentu siitä.


      • Simiti_taasen kirjoitti:

        No niin. Mutta itsehän olen pelottava mörkö ja pituutta 190cm. painoa on maasta nostettaessa jopa 300kg

        Revi pentu siitä.

        Olen ehta kurppa ja täti-osastoa, enkä pentu.


    • Anonyymi

      Haluaisin osallistua tapahtumiin, jotka yleisesti tarkoitettu yksinäisille.

      • Miksei tuollaiselle risteilylle tai muulle vastaavalle voi lähteä myös tutustumaan ihmisiin. Ehkä sieltä löytyy joku toinen, joka kaipaa seuraa?

        Ehdotat, että teet niin kuin lapsia neuvotaan. Menet johonkin itse valitsemaasi toimintaan mukaan, ja valitset jonkun joka näyttää yksinäiseltä tai ei juttele kenenkään kanssa ja kysyt vaikka oletko käynyt näissä tapahtumissa ennen ja kerrot, että olet ekaa kertaa mukana ja et tunne ketään. Mieti valmiiksi vaikka 4 erityyppistä keskustelun aloitusta, jolla voit yrittää saada vastapuolen juttelemaan. Sitten on vaan pelisilmästäsi kiinni, arvaatko oikein mikä aihe toista voisi kiinnostaa.Tai voit kehua paitaa/mekkoa ja kysyä mistä olet noin kivan löytänyt (jos molemmat naisia) tai voit kysyä mitä ajattelit Tallinnassa tehdä (jos menet risteilylle). Ja kun toinen kertoo, keskustelu jatkuu kun kysyt itse lisää asiasta (=osoitat kiinnostusta toisen kertomukseen).


    • Anonyymi

      Menossa, on kyllä törkeän hieno tapahtuma vaikkei mitään löytyisikään

      • Oletko ollut aiemmin? Mitä siellä oli ohjelmaa ja millaista porukkaa oli?

        Risteily ei ole niin kallis, että itseni tarvitsisi miettiä hintaa eikä sitä että rahat menee hukkaan… Ja jos ohjelma ei tunnu omalta, voi olla alkuillan mukana, mennä nukkumaan ajoissa, nauttia omasta ajasta ja keksittyä Tallinnassa shoppailuun. Ei siinä mitään ongelmaa ole. Voisin hyvin lähteä yksinkin käymässä Tallinnassa, lapsia en ihan vielä viitsi lähteä viemään mihinkään. Ja joka tapauksessa joudun töiden takia matkustamaan ennen tuota eli koronan on jo varmaan kärsitty ennen sitä. Kolmella rokotteella riski vakaviin sivuvaikutuksiin on pieni.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Oletko ollut aiemmin? Mitä siellä oli ohjelmaa ja millaista porukkaa oli?

        Risteily ei ole niin kallis, että itseni tarvitsisi miettiä hintaa eikä sitä että rahat menee hukkaan… Ja jos ohjelma ei tunnu omalta, voi olla alkuillan mukana, mennä nukkumaan ajoissa, nauttia omasta ajasta ja keksittyä Tallinnassa shoppailuun. Ei siinä mitään ongelmaa ole. Voisin hyvin lähteä yksinkin käymässä Tallinnassa, lapsia en ihan vielä viitsi lähteä viemään mihinkään. Ja joka tapauksessa joudun töiden takia matkustamaan ennen tuota eli koronan on jo varmaan kärsitty ennen sitä. Kolmella rokotteella riski vakaviin sivuvaikutuksiin on pieni.

        Laita rintopieleen lappu ”Horny Auntie” niin miehet tietävät, että flaksi voi käydä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita rintopieleen lappu ”Horny Auntie” niin miehet tietävät, että flaksi voi käydä.

        Jos miehen pelisilmä on niin huono, ettei huomaa naisen kiinnostusta ilman lappua otsassa, puhutaan luultavasti joko asperger-piirteisestä tai testosteronivajeisesta… Asperger kanssa olen seurustellut ja tiedän, etten samaan lähde uudestaan. Tuo toinen oire taas saa aikaan hoitamattomana äreitä ja haluttomia pappoja. Ei siis siinäkään tule Match. Siis pelisilmä on ihan toivottava piirre!

        Se olisiko risteilyllä niin kiinnostava ihminen, että ilta voisi päättyä samana hyttiin ei voi tietää. Jos intuitio on vahva ja kohdalle osuu molemmin puolisin kiinnostava tyyppi, minusta jonkun ulkopuolelta antamat säännöt 3,457 treffien jälkeen saa harrastaa seksiä, on ihan höpön löpöä! Jonkun kanssa ei edes monen kuukauden tapailu edennyt varovaista pusua tai halausta pidemmälle ja sitten taas jonkun kanssa se on menoa samana iltana. Väitän omasta kokemuksesta, että tapauksessa, jossa molemminpuolinen seksuaalinen jännite löytyy nopeasti, on aika isolla prosentilla tullut pitkiä parisuhteita. Toki poissuljen tästä hypoteesistä, ihmiset, jotka saavat saman tunteen aikaan, mutta homma ei etene koskaan sen takia että ollaan varattuja tai ympäristö on hankala (työ), tai sitten tietoiset yhdenillan jutut (josta kumpikaan ei edes etsi mitään sen suurempaa).

        Niin ja itseasiassa toit mieleeni kaksi näkökohtaa mitä en risteilyssä edes ajatellut. Pitää laskea osuuko O tuolle kohdalle ja jos osuu liian lähelle, voi olla parempi jättää väliin. 😂 Ja toinen keikalle lähtevän sinkkukaverin tai miehen lisäksi tuolta löytyä myös FWB-kaveri. Luotan enemmän irl intuitioon, kun edes oikeati harkitsisin saman hakemista nettideittien kautta. Jos ei kohtuullisessa ajassa kohtaa irl ihmistä, joka myös haluaa suhdetta, eikä halua laittaa energiaansa etsimiseen, en tiedä olisiko tuokaan vaihtoehto paha, ainakin kokeilemisen arvoinen. En tiedä, kun en ole kokenut tuota ja aiemmin parisuhde on aina löytynyt kohtuullisessa ajassa, kunhan ensin aloittaa ”etsimisen” tai sanoisiko edes tavoitettavissa olemisen.

        En häpeä seksuaalisuuttani, vaikka sitä yrität syöttää. Naiset on seksuaalisia ihan siinä kuin miehetkin ja miehet on haluttomia ihan siinä kuin naisetkin.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Jos miehen pelisilmä on niin huono, ettei huomaa naisen kiinnostusta ilman lappua otsassa, puhutaan luultavasti joko asperger-piirteisestä tai testosteronivajeisesta… Asperger kanssa olen seurustellut ja tiedän, etten samaan lähde uudestaan. Tuo toinen oire taas saa aikaan hoitamattomana äreitä ja haluttomia pappoja. Ei siis siinäkään tule Match. Siis pelisilmä on ihan toivottava piirre!

        Se olisiko risteilyllä niin kiinnostava ihminen, että ilta voisi päättyä samana hyttiin ei voi tietää. Jos intuitio on vahva ja kohdalle osuu molemmin puolisin kiinnostava tyyppi, minusta jonkun ulkopuolelta antamat säännöt 3,457 treffien jälkeen saa harrastaa seksiä, on ihan höpön löpöä! Jonkun kanssa ei edes monen kuukauden tapailu edennyt varovaista pusua tai halausta pidemmälle ja sitten taas jonkun kanssa se on menoa samana iltana. Väitän omasta kokemuksesta, että tapauksessa, jossa molemminpuolinen seksuaalinen jännite löytyy nopeasti, on aika isolla prosentilla tullut pitkiä parisuhteita. Toki poissuljen tästä hypoteesistä, ihmiset, jotka saavat saman tunteen aikaan, mutta homma ei etene koskaan sen takia että ollaan varattuja tai ympäristö on hankala (työ), tai sitten tietoiset yhdenillan jutut (josta kumpikaan ei edes etsi mitään sen suurempaa).

        Niin ja itseasiassa toit mieleeni kaksi näkökohtaa mitä en risteilyssä edes ajatellut. Pitää laskea osuuko O tuolle kohdalle ja jos osuu liian lähelle, voi olla parempi jättää väliin. 😂 Ja toinen keikalle lähtevän sinkkukaverin tai miehen lisäksi tuolta löytyä myös FWB-kaveri. Luotan enemmän irl intuitioon, kun edes oikeati harkitsisin saman hakemista nettideittien kautta. Jos ei kohtuullisessa ajassa kohtaa irl ihmistä, joka myös haluaa suhdetta, eikä halua laittaa energiaansa etsimiseen, en tiedä olisiko tuokaan vaihtoehto paha, ainakin kokeilemisen arvoinen. En tiedä, kun en ole kokenut tuota ja aiemmin parisuhde on aina löytynyt kohtuullisessa ajassa, kunhan ensin aloittaa ”etsimisen” tai sanoisiko edes tavoitettavissa olemisen.

        En häpeä seksuaalisuuttani, vaikka sitä yrität syöttää. Naiset on seksuaalisia ihan siinä kuin miehetkin ja miehet on haluttomia ihan siinä kuin naisetkin.

        Palstan ohjeilla onni löytyy :))


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Jos miehen pelisilmä on niin huono, ettei huomaa naisen kiinnostusta ilman lappua otsassa, puhutaan luultavasti joko asperger-piirteisestä tai testosteronivajeisesta… Asperger kanssa olen seurustellut ja tiedän, etten samaan lähde uudestaan. Tuo toinen oire taas saa aikaan hoitamattomana äreitä ja haluttomia pappoja. Ei siis siinäkään tule Match. Siis pelisilmä on ihan toivottava piirre!

        Se olisiko risteilyllä niin kiinnostava ihminen, että ilta voisi päättyä samana hyttiin ei voi tietää. Jos intuitio on vahva ja kohdalle osuu molemmin puolisin kiinnostava tyyppi, minusta jonkun ulkopuolelta antamat säännöt 3,457 treffien jälkeen saa harrastaa seksiä, on ihan höpön löpöä! Jonkun kanssa ei edes monen kuukauden tapailu edennyt varovaista pusua tai halausta pidemmälle ja sitten taas jonkun kanssa se on menoa samana iltana. Väitän omasta kokemuksesta, että tapauksessa, jossa molemminpuolinen seksuaalinen jännite löytyy nopeasti, on aika isolla prosentilla tullut pitkiä parisuhteita. Toki poissuljen tästä hypoteesistä, ihmiset, jotka saavat saman tunteen aikaan, mutta homma ei etene koskaan sen takia että ollaan varattuja tai ympäristö on hankala (työ), tai sitten tietoiset yhdenillan jutut (josta kumpikaan ei edes etsi mitään sen suurempaa).

        Niin ja itseasiassa toit mieleeni kaksi näkökohtaa mitä en risteilyssä edes ajatellut. Pitää laskea osuuko O tuolle kohdalle ja jos osuu liian lähelle, voi olla parempi jättää väliin. 😂 Ja toinen keikalle lähtevän sinkkukaverin tai miehen lisäksi tuolta löytyä myös FWB-kaveri. Luotan enemmän irl intuitioon, kun edes oikeati harkitsisin saman hakemista nettideittien kautta. Jos ei kohtuullisessa ajassa kohtaa irl ihmistä, joka myös haluaa suhdetta, eikä halua laittaa energiaansa etsimiseen, en tiedä olisiko tuokaan vaihtoehto paha, ainakin kokeilemisen arvoinen. En tiedä, kun en ole kokenut tuota ja aiemmin parisuhde on aina löytynyt kohtuullisessa ajassa, kunhan ensin aloittaa ”etsimisen” tai sanoisiko edes tavoitettavissa olemisen.

        En häpeä seksuaalisuuttani, vaikka sitä yrität syöttää. Naiset on seksuaalisia ihan siinä kuin miehetkin ja miehet on haluttomia ihan siinä kuin naisetkin.

        Sama hytti=lorttokäytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama hytti=lorttokäytöstä.

        Olen aikuinen ja täysjärkinen. Jos minua ei kiinnosta, minun ei tarvitse ottaa ketään vain palstan ätm mieliksi. Enkä myöskään ota vastuulleni yhdenkään tahtomattaan ikuisessa selibaatissa elävän miehen seksuaalista turhaumaa. Olen pahoillani puolestanne, mutta muuten en asiaan sekaannu,

        Jos taas kohtaan miehen, joka tuntuu tutustumisen arvoiselta, en mieti kyllä yhtään mitä joku kaksinaismoraalistinen seksistä ahdistuva palstamies ajattelee. Päätösvalta on täysin ja vian minulla ja sillä toisella ihmisellä (50:50), joka tutustumista harkitsee. Päällekäyvä en ole koskaan ollut, enkä tule olemaankaan. Jos mies ei selkeästi näytä haluavansa tutustua, jää homma väliin sillä kertaa.

        Lähtökohtaisesti olen harrastanut aika vähän yhdenillan juttuja enkä FWB ollenkaan, mutta jos kumpikin niin haluaa aidosti js omasta halustaan, en kyllä ymmärrä mitenkään mitä pahaa siinä edes olisi? Emme elä enää edellisen vuosisadan alussa! Eikä meidän tarvitse valita omaksi arvoiksemme 1940-50 syntyneiden vanhempiemme nuoruudessa valinneita arvoja (luterilainen tyyli, jossa nainen saa harrastaa seksiä vain lisääntymistarkoituksessa, kun aviomies haluaa ja silloinkaan ei saa nauttia vaan pitää kärsiä isänmaata ajatellen). Tässäkin asiassa match voi käydä vain, jos arvomaailmat kohtaa.


    • Anonyymi

      No leiki pimppisi kanssa eli rämpytä häplää hiplaa sitä ja kutita ja rapsuta sitä ja tee sille kaikkea ihanaa ja kivaa eli se on kivaa puuhaa

    • Anonyymi

      Jos lähtee luontoon kevätretkelle, voi nähdä anomalioita, eli animaleja, eli Elli-Eläimiäkin.

      JA Anonyymi on se Anonymous -järjestö, automaatisestikin samaa sakki se hakkeri porukka, mutta moni oikeasti anonyymi, naamioutuu nimimerkin taakse...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe