Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
profiilit
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Aloituksia
209
Kommenttia
20655
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä sekoilu, yhdistettynä palstan touhuihin yleensäkin alkaa näyttämään sille, että tämä saitti on nähty.
Sellaiseen hyvämieliseen keskusteluun löytyy nykyään paljon parempia mahdollisuuksia, missä pistetään oikea itsensä likoon. Ei tarvitse selitellä mitään. Jos perseilee, vastaa oikealla nimellään.
Tänne saa jäädä ne tyypit kiemurtelemaan mitkä nostelee omia sekoilujaan 2010 jälkeen ja koittaa pahan lietsonnalla nostaa suosioaan. Jatkakaa ja nauttikaa.... mulle riittää... ainakin nyt toistaiseksi...
Käyn joskus pyörähtää....ehkä tuumin jotain, ehkä en...
23.01.2025 00:01
En halua tarkkaan sanoa, koska se voidaan yhdistää myös sitten minuun ja haluan olla yhä anonyymi täällä.
Mutta juuri tuo politiikan huomiohakuisuus ja kyseenalaisin konstein. Hallitusksuden alkumetrejä häirittiin kaikenlaisilla kepulikonsteilla lisäksi ja Ylen lautakunnan parlamenttaarinen 8kk työ vedettiin vessasta alas. Tosin Vasemmiston ja vihreiden toiveista. Sdp;een ei tarvinnut päättää, kun nämä kaksi muuta puoluetta veti jo edityksen alas.
Valtakunnan tasolla ei yli puoluerajojen meneviä ratkaisuja juuri nähdä. Sellaisista yhteenhiileen puhaltamisista ei hirveesti tietoakaan. Tärkeintä olisi kampittaa hallituspuolueet keinolla millä hyväänsä, ja luultavasti vauhti vaan kiihtyy, mitä lähemmäksi nennään eduskuntavaaleja.
Tuokin jännä tuo yöpöivystysjuttu. On sama toisaalta mennä 80 km;n päähänkin, kun svun saa heti...ei se sen parempaa ole, jos 5 km päässä avun saa 4 tunnin päästä, jos ollenkaan.
21.01.2025 10:51
En oo katsonut ainuttakaan jaksoa, mutta varmaan pitäisi. Oliko joku Erkki Tuomioja pahoittanut mielendä siitä sarjasta? 😄
20.01.2025 16:03
No en tiedä, mutta onhan Timppa ainakin vasemmalle itsensä määritellyt täällä. Selvitä joutessasi hänen kirjoituksista politiikan saralta jotain asiallista argumentointia.
Minä en löydä mitään muuta kuin persuhomojuntti-huutelua. Jos et ole Timon kanssa samaa mieltä, olet persujunttihomo tai mitä se jankuttaakaan.
20.01.2025 16:00
Siitä, että mun kirjoitukset täällä ei muuta mitään mihinkään suuntaan, mutta poliitikkaa työkseen tekevän kommentit julkisesti kyllä vaikuttaa.
Voihan se olla, että seuraava pääministeripuolue on Sdp, mutta millä toimilla? Tälläisillä klikkiotsikoilla ja vääristetyillä asiayhteyksillä?
Ihan siinä missä nyt jotkut persuja äänestäneet itkee persujen touhuja, niitä demareitten touhuja tulevat sit seuraavalla hallituskaudella itkemään.
Jotenkin nykyisten puolueiden pitäisi itse lopettaa sellainen populistinen kamppitaktiikka hyvissäajoin. Se ei johda mihinkään hyvään. On se jo nähty.
20.01.2025 15:55
Täältä? Eipä täällä kukaan ole demariksi itseään tunnustanut....
Mutta googlaa joku ja katsele mitä ne kirjoittelee sosiaaliseen mediaan...
Mikä lie kikkare oonkaan, mutta ei minulle ole nykyisessä puoluekoktailissa sopivaa puoluetta. Liberaalipuolue oli, mutta nyt se ei taida olla enää puolue...
20.01.2025 15:30
Eipä kai sitä tarvitse aina järkevä ollakkaan...
Mutta pääpointtina tässä on sellainen populismi ja sen käyttäminen politiikassa nykyään.
Tuolla meren takana tavallaan nähtiin, että se jossain vaiheessa lyö itse itseään koipeen. Sitten siellä onkin tuollainen pelle päämiehenä...
Ihmiset kyllästyy sellaiseen väkisin huudatukseen. Trumpille naureskeltiin demokraattien tiedotusvälineissä ja keskityttiin lokaamaan sitä, kun olisi pitänyt miettiä parempia faktoja miten saisi asioita maassa muka paremmiks...
Minä luulen, että Suomessakin vasen puolisko poliittista väkeä ampuu nyt omaan jalkaansa, niin tiedotuksessa, kuin toimissaankin.
20.01.2025 14:13
No tuo lakkoilu kokee inflaation...
Olisi enempi tietoa kansallekin mitä noi edellisetkin lakkoilut aiheutti tappioita valtiolle ja taas että mitä niillä saatiin läpi...
20.01.2025 13:59
No ei sen kummemmin tarvitse. Jos haluaa esimakua, niin ottaa vaan jonkun demarin mielipiteen jostain somesta ja tutkailee sen läpi.
20.01.2025 13:55
Minä en näe demareitten ja persujen populistisissa liirumlaarumeissa mitään eroa... toiset tekee tunteisiin vetoavaa puppugenerointia maahanmuuttoon liittyen, toinen köyhien ja huono-osaisempien kustannuksella...
Tarkoitus on saada puolue ohi muiden ja saada 4 vuotta liksaa enempi.
Sirkustouhuahan tuo on...
Eipä näköjään tule tiedot läpi inboksiin täällä....🤔
20.01.2025 13:51
Jessus sentään... tuo on ollut kyllä näytös. 😄
19.01.2025 21:43
Vai kerkesitkö?
19.01.2025 21:15
Onneks et kerennyt vetästä....
19.01.2025 21:15
Pikkasessa kappelissa....
19.01.2025 21:09
Ei ois vaan sen pitänyt sorrata Anan penaalia...😄
19.01.2025 21:07
Kyllä mä Upon tiijän...
Sehän sai arvalla kynän. 😃
19.01.2025 21:03
Jumankekka.... tuosta sun kirjoituksestahan ottaa kohta jo jotain selvää...😄
19.01.2025 21:02
Ei toimi... kokeile uudelleen...
19.01.2025 20:59
Tulipa railakkaasti typoja...😁
Mutta eiköhän tuosta selvän saa...
Korkkaria irroittaessa veneen pohjasta se irtosi voimalla ja iskeytyi miehen kalloon...
Suuntaus voi olla haasteellista selittää, miksi se on keskellä kalloa, mutta naisen ei tarvitse tälläisiä ryhtyäkään miettimään..miehet nyt vaan tunkevat päänsä ihan ihmeellisiin paikkoihin...
19.01.2025 20:58
Yhy yyy ... kerroin jo. 😄
19.01.2025 20:52
1 / 1033