Vapaa kuvaus

Hörölöblöö.

Aloituksia

111

Kommenttia

13299

  1. Munan vietävissä.

    Huvittaa oikeastaan, kun vieläkin on elossa sukupolvea, miehiä ja naisia, jotka pitävät tosiasiana sitä, että mies nyt v
    Sinkut
    424
    4811
  2. Vain seksiä...

    Noista Ranen aloituksista intouduin sen verran, että haluaisin kuulla ihmisiä, joille seksi on vain seksiä. Että jos o
    Sinkut
    324
    4092
  3. Tulipa mieleeni, että..

    Miehen itsetunto-ongelmat on naiselle jopa vaarallisia. Niistä kertoo paljon Suomessakin (harmittavan) yleinen parisuhde
    Sinkut
    459
    3533
  4. Asbergerihmiset

    Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asber
    Sinkut
    383
    3257
  5. Miten paljon vertaat itseäsi muihin?

    Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne k
    Sinkut
    431
    3155
  6. Ahdistaako muitten seksuaalisuus?

    Tuossa jossain törmäsin Erika Wikmannista kertovaan juttuun. Oli kaiketi jossain podcastissa kertonut masturboinnistaan,
    Sinkut
    269
    2343
  7. Kuinka moni palstalla kirjoittavista...

    Tajuaa esineellistävänsä, esimerkiksi naisia kirjoituksillaan? Esimerkiksi tälläinen viattomalta kuullostava lause: "J
    Sinkut
    236
    1885
  8. Toisenlaista "wokenismia"?

    Ukkolan teksteissä näkyy jokin hätähuuto, ehkä sukupuolirooleja haikaillen tms. ?? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f
    Sinkut
    192
    1864
  9. No niin... rupeaa Venäjällä kohta olemaan painetta...

    Aika yllättävä veto... https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009336395.html Ehkä Usassa tiedetään paremmin miten tiukoill
    Sinkut
    253
    1803
  10. Naisten valinta.

    Eilen vastasin jo johonkin keskusteluun, että miehissä täällä Suomessa on lähtökohtaisesti massana aika paljon ongelmata
    Sinkut
    242
    1722
  11. Onko joku muu miettinyt tälläistä?

    Mähän erosin lasten äitistä liki 10 vuotta sitten. Ja tähän päivään asti kaikki suhteiden yritykset on tömähtänyt mihin
    Sinkut
    230
    1496
  12. Hassu dilemma.

    Joskus vuosia taaksepäin mietin, ettei ole ihmisiä, kelle kelpaisin, tai ketkä olisivat sopivia kaikellatapaa minulle. A
    Sinkut
    183
    1409
  13. Tasapainotilanne.

    Ja nyt en tarkoita sitten mitään palstalla pyöriviä tasoteorioita...sanonpahan heti kättelyssä. 😁 Mutta jos ajattelee
    Sinkut
    254
    1381
  14. Miksi miehen mielestä aina pitäisi miellyttää naisia?

    Jotenkin ja monessa yhteydessä minua ainakin kummastuttaa se, että joillekin miehille on tärkeää miellyttää omalla tekem
    Sinkut
    221
    1369
  15. Suuria tunteita.

    Kävin tuossa erään kaverin luona kuuntelemassa häntä, kun on eronnut juuri. Sieltä tuli kaikenlaista sellaista juttua,
    Sinkut
    198
    1358
  16. Tavallinen elämä..

    Mä mietin, että itsellä on todella pitkä aika siitä, kun elin tavallista elämää. Siivoilin,laitoin ruokaa, kävin töissä
    Sinkut
    202
    1319
  17. Mielenkiintoisia aikoja alkaa olla taas....

    Suomi odotetusti sulkee Turun Venäjän konsulaatin ja varmaan Maarianhaminankin konsulaatin väki voi alkaa jo pakkailemaa
    Sinkut
    241
    1302
  18. Nykyajan kylähullut.

    Mietin tässä näitä viinamiehiä ja kyniksiä, että nykyään on paljon helpompi olla ns. "kylähullu" netin kautta. Entisai
    Sinkut
    204
    1178
  19. Unelmamies.

    Innostuin tuosta Wurstin aloituksesta ja oliko se palstalutkan aloituksesta intoutumaan laittaa tälläisen aloituksen...
    Sinkut
    213
    1154
  20. Oletko kokenut ahdistelua?

    Minkälaista ahdistelua tai ahdistavaa käytöstä olette kokeneet? Minä olen kokenut kaappihomon iskuyritystä ja kerran e
    Sinkut
    98
    1116