Vapaa kuvaus

Hörölöblöö.

Aloituksia

209

Kommenttia

20655

1. Munan vietävissä.

Huvittaa oikeastaan, kun vieläkin on elossa sukupolvea, miehiä ja naisia, jotka pitävät tosiasiana sitä, että mies nyt v
    Sinkut
    424
    5118
  2. Vain seksiä...

Noista Ranen aloituksista intouduin sen verran, että haluaisin kuulla ihmisiä, joille seksi on vain seksiä. Että jos o
    Sinkut
    313
    4715
  3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asber
    Sinkut
    384
    4404
  4. Vastakkainasettelun aika.

Aika vastakkainajettelemaksi menee tää maa nyt...🤔 Ja pahinta on se, että jossainvaiheessa jokaisen pitäisi miettiä, e
    Sinkut
    302
    4179
  5. Tulipa mieleeni, että..

Miehen itsetunto-ongelmat on naiselle jopa vaarallisia. Niistä kertoo paljon Suomessakin (harmittavan) yleinen parisuhde
    Sinkut
    459
    3781
  6. Miten paljon vertaat itseäsi muihin?

Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne k
    Sinkut
    431
    3461
  7. Ahdistaako muitten seksuaalisuus?

Tuossa jossain törmäsin Erika Wikmannista kertovaan juttuun. Oli kaiketi jossain podcastissa kertonut masturboinnistaan,
    Sinkut
    278
    3266
  8. Mistä tiedät olevasi haluttu?

Tuossa lukaisin erästä ketjua ja siinä tuli tuo "olla haluttu"-ilmaus. Tärkeä juttu. Mutta miten sen koet? Ja miten s
    Sinkut
    383
    2954
  9. Kertokaapas...

Sellaiset miehet, miksi ei naisetkin, joilla on vaikeaa jutella täällä vastakkaisen sukupuolen kanssa, miksipä ei yleens
    Sinkut
    347
    2916
  10. Ei tartte sotia.

Poitsu kertoi jostain intin sivustosta, missä näkyis, missäpäin palvelee mahdollisen sodan aikana, mutta mutta... Mun f
    Sinkut
    147
    2512
  11. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
    Sinkut
    229
    2394
  12. Ylen Dei-koulutukset ja muu touhu.

Tuntuu tosiaan nyt, että Yleen varsinkin on pesiytynyt joku woke-kulttuuri. Sen ymmärrän, ettei siellä ole tarkoitus es
    Sinkut
    184
    2350
  13. Salaliittoteoriat käytännössä.

Muistan kun kävin moottoripyöräkorttiin kirjallistenttejä läpi jollain ohjelmalla. Alkuun meni moni tentti niin v. tuiks
    Sinkut
    101
    2145
  14. Kuinka moni palstalla kirjoittavista...

Tajuaa esineellistävänsä, esimerkiksi naisia kirjoituksillaan? Esimerkiksi tälläinen viattomalta kuullostava lause: "J
    Sinkut
    236
    2063
  15. Toisenlaista "wokenismia"?

Ukkolan teksteissä näkyy jokin hätähuuto, ehkä sukupuolirooleja haikaillen tms. ?? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f
    Sinkut
    192
    2051
  16. Naisten valinta.

Eilen vastasin jo johonkin keskusteluun, että miehissä täällä Suomessa on lähtökohtaisesti massana aika paljon ongelmata
    Sinkut
    241
    2042
  17. Onko joku muu miettinyt tälläistä?

Mähän erosin lasten äitistä liki 10 vuotta sitten. Ja tähän päivään asti kaikki suhteiden yritykset on tömähtänyt mihin
    Sinkut
    233
    2028
  18. No niin... rupeaa Venäjällä kohta olemaan painetta...

Aika yllättävä veto... https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009336395.html Ehkä Usassa tiedetään paremmin miten tiukoill
    Sinkut
    253
    1900
  19. Miksi täällä pitäisi..

Aina vain toitottaa sitä, kun ei saa kumppania ja ei löydy ketään? Mä oon tavannut huikeita naisia ja on ollut romansse
    Sinkut
    219
    1810
  20. Repertaasi Sinkkulasta

Olen Einpimies Porkkakoski ja tämä on reporttaasi asumalähiöstä, joka tunnetaan paikallisesti Sinkkulana. Saamieni tie
    Sinkut
    182
    1770