Disseisback
![]()
Hörölöblöö.
Aloituksia
209
Kommenttia
20655
Munan vietävissä.
Huvittaa oikeastaan, kun vieläkin on elossa sukupolvea, miehiä ja naisia, jotka pitävät tosiasiana sitä, että mies nyt v4245118Vain seksiä...
Noista Ranen aloituksista intouduin sen verran, että haluaisin kuulla ihmisiä, joille seksi on vain seksiä. Että jos o3134715Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asber3844404Vastakkainasettelun aika.
Aika vastakkainajettelemaksi menee tää maa nyt...🤔 Ja pahinta on se, että jossainvaiheessa jokaisen pitäisi miettiä, e3024179Tulipa mieleeni, että..
Miehen itsetunto-ongelmat on naiselle jopa vaarallisia. Niistä kertoo paljon Suomessakin (harmittavan) yleinen parisuhde4593781Miten paljon vertaat itseäsi muihin?
Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne k4313461Ahdistaako muitten seksuaalisuus?
Tuossa jossain törmäsin Erika Wikmannista kertovaan juttuun. Oli kaiketi jossain podcastissa kertonut masturboinnistaan,2783266Mistä tiedät olevasi haluttu?
Tuossa lukaisin erästä ketjua ja siinä tuli tuo "olla haluttu"-ilmaus. Tärkeä juttu. Mutta miten sen koet? Ja miten s3832954Kertokaapas...
Sellaiset miehet, miksi ei naisetkin, joilla on vaikeaa jutella täällä vastakkaisen sukupuolen kanssa, miksipä ei yleens3472916Ei tartte sotia.
Poitsu kertoi jostain intin sivustosta, missä näkyis, missäpäin palvelee mahdollisen sodan aikana, mutta mutta... Mun f1472512Toimivan parisuhteen kaukaisuus.
Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi2292394Ylen Dei-koulutukset ja muu touhu.
Tuntuu tosiaan nyt, että Yleen varsinkin on pesiytynyt joku woke-kulttuuri. Sen ymmärrän, ettei siellä ole tarkoitus es1842350Salaliittoteoriat käytännössä.
Muistan kun kävin moottoripyöräkorttiin kirjallistenttejä läpi jollain ohjelmalla. Alkuun meni moni tentti niin v. tuiks1012145Kuinka moni palstalla kirjoittavista...
Tajuaa esineellistävänsä, esimerkiksi naisia kirjoituksillaan? Esimerkiksi tälläinen viattomalta kuullostava lause: "J2362063Toisenlaista "wokenismia"?
Ukkolan teksteissä näkyy jokin hätähuuto, ehkä sukupuolirooleja haikaillen tms. ?? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f1922051Naisten valinta.
Eilen vastasin jo johonkin keskusteluun, että miehissä täällä Suomessa on lähtökohtaisesti massana aika paljon ongelmata2412042Onko joku muu miettinyt tälläistä?
Mähän erosin lasten äitistä liki 10 vuotta sitten. Ja tähän päivään asti kaikki suhteiden yritykset on tömähtänyt mihin2332028No niin... rupeaa Venäjällä kohta olemaan painetta...
Aika yllättävä veto... https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009336395.html Ehkä Usassa tiedetään paremmin miten tiukoill2531900Miksi täällä pitäisi..
Aina vain toitottaa sitä, kun ei saa kumppania ja ei löydy ketään? Mä oon tavannut huikeita naisia ja on ollut romansse2191810Repertaasi Sinkkulasta
Olen Einpimies Porkkakoski ja tämä on reporttaasi asumalähiöstä, joka tunnetaan paikallisesti Sinkkulana. Saamieni tie1821770