Paluu kadonneeksi

Anonyymi

köpöttelijäksi eli nyt on nimimerkki poistettu.

33

108

Äänestä

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paluu johtajaksi, siinä hyvä tv-sarjan nimi olisikin.

Itseäni huvitti kyllä kun sairaat hoitaqjat varoittivat rokote-rokkia ottaessa että voi aiheuttaa eriskummallisiakin oireita sitten.

Rokote-Rokki, pitäisiköhän säveltää tuollainen.

• Anonyymi

Mahtavaa

• Anonyymi

Joo, vähän samanlainen kuin Oululaisten vastaanottohuoitajien räppi, johon olis se tanssikin niinkuin macarena, mutta kädet viedään mihin vitunpäälle ja "this is my no-no-zone". Raiskausräppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, vähän samanlainen kuin Oululaisten vastaanottohuoitajien räppi, johon olis se tanssikin niinkuin macarena, mutta kädet viedään mihin vitunpäälle ja "this is my no-no-zone". Raiskausräppi.

Tästähän Harmis laittoi linkin kerran.

• No hei hei. Köpötteleppäs kiltisti pois sitten. Taakse ei katsota.

• Hellou. Mä taasen palasin rekatuks. 😄

Veikkaan, että tämä aloitus on satiiritarkoituksessa tehty mun aloituksesta. 😄

Joku siinä pähki, että oon huomiota hakemassa... mutta voi olla oikeassa? Ehkä se mukava huomio mitä oon saanut palstalla, houkutteleekin. Kyllähän se kivalle tuntuu.

Mites siellä menee?

• Disseisback kirjoitti:

Hellou. Mä taasen palasin rekatuks. 😄

Joku siinä pähki, että oon huomiota hakemassa... mutta voi olla oikeassa? Ehkä se mukava huomio mitä oon saanut palstalla, houkutteleekin. Kyllähän se kivalle tuntuu.

Mites siellä menee?

No noin mäkin ajattelin, että kyllä taas Disseä yritetään ..

Minusta on mukavaa kun palasit.. kyllä tästä palstailusta on tullut tapa minullekin, joten voin arvata että sinullekin...

Ja hieno huomio, siitä että olet sinäkin huomionhakuinen.. heh. Kukapa meistä ei olisi tavallansa..

Minulla peli-ilta poitsun kanssa. Tulin kotiin vain tekemään meille pirtelöt. Vielä kymmenisen minaa taukoa ja sit jatketaan.
        Täällä kaikki ihan uomissaan.. kuis sulla?

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Hellou. Mä taasen palasin rekatuks. 😄

Mites siellä menee?

😄😄😁👍

• Anonyymi

Vain Disse ymmärtää sisäisen huumorin, sinä taas et.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No noin mäkin ajattelin, että kyllä taas Disseä yritetään ..

Minusta on mukavaa kun palasit.. kyllä tästä palstailusta on tullut tapa minullekin, joten voin arvata että sinullekin...

Ja hieno huomio, siitä että olet sinäkin huomionhakuinen.. heh. Kukapa meistä ei olisi tavallansa..

Minulla peli-ilta poitsun kanssa. Tulin kotiin vain tekemään meille pirtelöt. Vielä kymmenisen minaa taukoa ja sit jatketaan.
        Täällä kaikki ihan uomissaan.. kuis sulla?

Konrillaas nyt, kun ei ehkä pätki?...

No tää on ollut osa mua jo ties kuin kauan. 😄

Mutta elää kuten minäkin... miten tykkää... mikä milloinkin tuntuu hyvälle. 😄👌

Peli-ilta kuullostaa huisalle. Mä tuskin itse pelaisin muksujen kanssa mitään. Mä ennemmin vaan oon tai turisen skeidaa...mutta ehkä muutoksien vuodet kun vilahtaa ohi, voin taas laskeutua ja keskittyy vaikka vaan pelailuun. 😄

Mitäs mä? Tai mulle? Joku suhteen alku suhahti märkään sammaleeseen. 😄
        Vaikka se ei lähtenyt minusta, silti se varmisti sen, että ei helpolla enää nyt onnistu. Olkoot vain kuinka huippu ihminen vastassa. Mut en mä siitä jaksais murehtia... on näitä jo nähty...

Kesää odotan.. kypsyttää jo tää lumi oikeesti. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Vain Disse ymmärtää sisäisen huumorin, sinä taas et.

Niinkö luulet?

• Niin, ei kaikki vastaa huumoriin samoin.... joskus satiiria vedetään pidemmälle. 😊

• No esimerkiks siten, miten Pirppis vastas tähän aloitukseen .

• Disseisback kirjoitti:

Konrillaas nyt, kun ei ehkä pätki?...

No tää on ollut osa mua jo ties kuin kauan. 😄

Mutta elää kuten minäkin... miten tykkää... mikä milloinkin tuntuu hyvälle. 😄👌

Peli-ilta kuullostaa huisalle. Mä tuskin itse pelaisin muksujen kanssa mitään. Mä ennemmin vaan oon tai turisen skeidaa...mutta ehkä muutoksien vuodet kun vilahtaa ohi, voin taas laskeutua ja keskittyy vaikka vaan pelailuun. 😄

Mitäs mä? Tai mulle? Joku suhteen alku suhahti märkään sammaleeseen. 😄
        Vaikka se ei lähtenyt minusta, silti se varmisti sen, että ei helpolla enää nyt onnistu. Olkoot vain kuinka huippu ihminen vastassa. Mut en mä siitä jaksais murehtia... on näitä jo nähty...

Kesää odotan.. kypsyttää jo tää lumi oikeesti. 😄

Rupeet kato vapaasuhteilijaksi niinkuin mä.. no ei vaineskaan.
        Sä ymmärrät miksi mä olen kuin mä olen ja sä olet eri maata. Mutta ei se menoa haittaa...

Poitsulla taas kausi et se tarvitsee minua vähän enemmän läsnäolevaksi. Yritän. Tosin exä tarvitsee minun apuani kanssa. Onneksi ollaan väleissä, vaikka välillä se ukko ottaa kupoliin ihan tosissaan. Tänään se on reidannut multa viinapullon kun olin töissä. Vitjake kun ärsyttää että ilman lupia tulee mun poissaollessa hakemaan mun kodista jotakin ilmoittamatta. Mutta se ny pitää mun vaan sietää. Kai...
        Tänään se väitti että ollaan mukamas yhteistaloudessa.. mikä vitsi.

En kyllä minäkään enää ukkoa itselleni ottaisi.. olette te miehet sen verran rasittavia. Ja varmaan toistepäin me naiset teille miehille..

Nooh. Eiköhän ny taas helpottanu ku sai puhkua ja puhista. Mutt tosi kiva kun olet bäk. Sillain oikeasti.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No esimerkiks siten, miten Pirppis vastas tähän aloitukseen .

Nyt ei ymmärrä kukaan mitään??

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ymmärrä kukaan mitään??

Hyvä. 🤣👌

Rupeet kato vapaasuhteilijaksi niinkuin mä.. no ei vaineskaan.
        Sä ymmärrät miksi mä olen kuin mä olen ja sä olet eri maata. Mutta ei se menoa haittaa...

Poitsulla taas kausi et se tarvitsee minua vähän enemmän läsnäolevaksi. Yritän. Tosin exä tarvitsee minun apuani kanssa. Onneksi ollaan väleissä, vaikka välillä se ukko ottaa kupoliin ihan tosissaan. Tänään se on reidannut multa viinapullon kun olin töissä. Vitjake kun ärsyttää että ilman lupia tulee mun poissaollessa hakemaan mun kodista jotakin ilmoittamatta. Mutta se ny pitää mun vaan sietää. Kai...
        Tänään se väitti että ollaan mukamas yhteistaloudessa.. mikä vitsi.

En kyllä minäkään enää ukkoa itselleni ottaisi.. olette te miehet sen verran rasittavia. Ja varmaan toistepäin me naiset teille miehille..

Nooh. Eiköhän ny taas helpottanu ku sai puhkua ja puhista. Mutt tosi kiva kun olet bäk. Sillain oikeasti.

No muistuttelet ex-ukkoa vähän paremmin ja tempaiset avaimen siltä pois, niin ei tuu lonimaan sun viinejä. 😉

Ja poitsuun kannattaa satsata voimavaroja, ei aikuiseen ex-ukkoon. Toi taitaa olla sellaista tyyppiä, että jos annat pikkusormen, se vie pikkuhiljaa enempi ja heräät, kun repii käsivartta jo irti. 😁 Sellaiset ei osaa kunnioittaa toisten rajoja...

Mä en oikeestaan mieti suhdekuvioita ollenkaan. Mulla on keväälle kivasti polttopuuhommia just ja sit kevättöitä ja moottoripyörän keväthuoltoo jajaja... joten ei edes kerkee miettiä. Ja kiinnostus on täysi nolla. 😁

Tiedä sit kesällä mikä vimma iskee, mut ei nyt. 😊

• Disseisback kirjoitti:

No muistuttelet ex-ukkoa vähän paremmin ja tempaiset avaimen siltä pois, niin ei tuu lonimaan sun viinejä. 😉

Ja poitsuun kannattaa satsata voimavaroja, ei aikuiseen ex-ukkoon. Toi taitaa olla sellaista tyyppiä, että jos annat pikkusormen, se vie pikkuhiljaa enempi ja heräät, kun repii käsivartta jo irti. 😁 Sellaiset ei osaa kunnioittaa toisten rajoja...

Mä en oikeestaan mieti suhdekuvioita ollenkaan. Mulla on keväälle kivasti polttopuuhommia just ja sit kevättöitä ja moottoripyörän keväthuoltoo jajaja... joten ei edes kerkee miettiä. Ja kiinnostus on täysi nolla. 😁

Tiedä sit kesällä mikä vimma iskee, mut ei nyt. 😊

Sä olet duraceli ja sellaisena kuolet. Saappaat jalassa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.. ei siinä herkkähermoisempi naisimmeinen pärjää.. heh.

Olet muuten ihan oikeassa tuosta exästä. Se jyrsii kaiken tieltään. Menee koko käsivarsi ja sit huomaa olevansa kokonaisvaltaisesti kusessa. Se jyrsi minun koko identiteettini tuossa vuosien varrella ja vasta tajunnut sen, kun hää ei ole koko ajan dissaamassa ja jyrsimässä. Hän on nyt vaan aika loppu ja jeesaan häntä .. etenkin poikamme tähden. Pakko on olla väleissä. Kunhan osaisin laittaa rajat.

En voi ottaa avainta pois.. se ei olisi soveliasta. Mutta en voi sietää sitäkään, että hän käy täällä hakemassa mitä mielensä tekee. Minun pitäisi asettaa selkeämmät rajat. Olen vaan niin saamarin kiltti ja exä on kuin lapamato joka hyödyntää sitä. Mutta toisaalta, olemme edelleen hyviä ystäviä keskenämme.. mutta minun täytyy oikeasti osata laittaa ne rajat. Tai siis opeteltava.

Liika kiltteys on synti. Perisynti.

Onko sulla vielä Kaisa vai oletko jo vaihtanut nuorempaan ja nätimpään? :D

Sä olet duraceli ja sellaisena kuolet. Saappaat jalassa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.. ei siinä herkkähermoisempi naisimmeinen pärjää.. heh.

Olet muuten ihan oikeassa tuosta exästä. Se jyrsii kaiken tieltään. Menee koko käsivarsi ja sit huomaa olevansa kokonaisvaltaisesti kusessa. Se jyrsi minun koko identiteettini tuossa vuosien varrella ja vasta tajunnut sen, kun hää ei ole koko ajan dissaamassa ja jyrsimässä. Hän on nyt vaan aika loppu ja jeesaan häntä .. etenkin poikamme tähden. Pakko on olla väleissä. Kunhan osaisin laittaa rajat.

En voi ottaa avainta pois.. se ei olisi soveliasta. Mutta en voi sietää sitäkään, että hän käy täällä hakemassa mitä mielensä tekee. Minun pitäisi asettaa selkeämmät rajat. Olen vaan niin saamarin kiltti ja exä on kuin lapamato joka hyödyntää sitä. Mutta toisaalta, olemme edelleen hyviä ystäviä keskenämme.. mutta minun täytyy oikeasti osata laittaa ne rajat. Tai siis opeteltava.

Enhän mä Kaisaa mihinkään vaihda! 😳

Kyllä se vielä antaa niin valloittavat kyydit ja kellonvarmasti, etten mitään pintakoreita heitukoita ees katsele. 😁

Kaisa? Luulin että se ei tule enää kun löytää kumppanin tänne.muistaakseni tämmöiset lupaukset mutta voihan se muistikin pätkiä.

• Disseisback kirjoitti:

Kyllä se vielä antaa niin valloittavat kyydit ja kellonvarmasti, etten mitään pintakoreita heitukoita ees katsele. 😁

Jaah puhut prätkästä?

• valtakunta kirjoitti:

Jaah puhut prätkästä?

Juu. 😁👌

• Disseisback kirjoitti:

Hienoa uskollisuutta. Kun noita miehiä kuuntelee, aina ovat haaveilemassa kaiken muailman nuoremmista ja nätimmistä.. lisää nopeutta tai kiihtyvyyttä.. mitä milloinkin.

No sinä olet löytänyt jo sen elämäsi rakkauden, niin mitäpä sitä vaihtamaan..

Kohtapa pääset naatiskelemaan kyydeistä.. ennen kuin arvaatkaan on kevät ja kesä. Uso pois.. kyll se kesä tulee tänäkin vuonna.

Ellei ilmastokriisi ole tehnyt uutta jääkautta tänne pohjolaan.. sithän sun pitää vaan ostaa piikkirenkaat ja revitellä jääradoilla.. heh.
        Ei oikeasti.. kyllä se kesä vielä koittaa.

Hienoa uskollisuutta. Kun noita miehiä kuuntelee, aina ovat haaveilemassa kaiken muailman nuoremmista ja nätimmistä.. lisää nopeutta tai kiihtyvyyttä.. mitä milloinkin.

No sinä olet löytänyt jo sen elämäsi rakkauden, niin mitäpä sitä vaihtamaan..

Kohtapa pääset naatiskelemaan kyydeistä.. ennen kuin arvaatkaan on kevät ja kesä. Uso pois.. kyll se kesä tulee tänäkin vuonna.

Ellei ilmastokriisi ole tehnyt uutta jääkautta tänne pohjolaan.. sithän sun pitää vaan ostaa piikkirenkaat ja revitellä jääradoilla.. heh.
        Ei oikeasti.. kyllä se kesä vielä koittaa.

No siis jos reissaisin enempi, niin onhan nakupyörä siihen vähän hankala, mutta lyhyempiä etappeja ja välillä taukoja. Eipä siinä hommassa passaa olla kiire. 😁👌

No toi osaa ihan riittävästi naukasta, kun kahvaa kääntää. Ja ei vie edes ikäsekseen paljon bensaa, mutta kaikki se juonut, mitä tankkiin on kaatanut. 😀

No täällä ei hetkeen kyllä oo asiaa moottoripyörän selkään. Jokapaikassa metri lunta. Just tänään käytiin poitsun kanssa polttelee risuja yhdessä saaressa. Risukasa oli tehty syksyllä, niin siihen jäi kunnon kraateri hankeen. Vaikka lumi pikkuisen suli reunoilta, niin silti siinä oli 60-70 cm syvä kraateri. 😁

Tosin muutama vuosi sitten, ajoin 28.3 jo moottoripyörällä. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No siis jos reissaisin enempi, niin onhan nakupyörä siihen vähän hankala, mutta lyhyempiä etappeja ja välillä taukoja. Eipä siinä hommassa passaa olla kiire. 😁👌

No toi osaa ihan riittävästi naukasta, kun kahvaa kääntää. Ja ei vie edes ikäsekseen paljon bensaa, mutta kaikki se juonut, mitä tankkiin on kaatanut. 😀

No täällä ei hetkeen kyllä oo asiaa moottoripyörän selkään. Jokapaikassa metri lunta. Just tänään käytiin poitsun kanssa polttelee risuja yhdessä saaressa. Risukasa oli tehty syksyllä, niin siihen jäi kunnon kraateri hankeen. Vaikka lumi pikkuisen suli reunoilta, niin silti siinä oli 60-70 cm syvä kraateri. 😁

Tosin muutama vuosi sitten, ajoin 28.3 jo moottoripyörällä. 😁

On täälläkin vähintään se metri.. paikoin enempi. Ja vallit ihan törkeitä.. jalankulkuteillä, pihateilla ja parkkipaikoilla jopa 20 cm paksua jääkerrosta. Ihan törkeän paljon tullut lunta..
        Tänään töissä juteltiin, miten kyllästyttää jo talvi. Aamupäivällä satoi lisää lunta ja oltiin ihan, että onko pakko..
        Mutta kyllä ne lumet sulaa varmaankin juhannukseen mennesdä.

On täälläkin vähintään se metri.. paikoin enempi. Ja vallit ihan törkeitä.. jalankulkuteillä, pihateilla ja parkkipaikoilla jopa 20 cm paksua jääkerrosta. Ihan törkeän paljon tullut lunta..
        Tänään töissä juteltiin, miten kyllästyttää jo talvi. Aamupäivällä satoi lisää lunta ja oltiin ihan, että onko pakko..
        Mutta kyllä ne lumet sulaa varmaankin juhannukseen mennesdä.

No oikeastihan paljon lunta sulaa ihan yhtä nopeesti kuin vähän...kun se sulanut lumi sulattaa mennessään.

Kyllä mä huhtikuussa jo oon pyörällä päryyttelemässä. 😀👌

Mutta kyllä jo kyllästyttää tää lumen linkoilu, kolailu yms. 🙄
        Mäkin oon kahta paikkaa pitänyt puhtaana...maalla on jo pikkutraktori tiukoilla, kun ei meinaa sopia lumet mihinkään enää...

Mutta onneks toi puuhomma tuli tuohon tuomaan vaihtelua. Huomenna käyn jonkun tunnin mättämässä pölkkyjä haloiks. Jokune ohuempi rankakin siellä on. Mutta tulee kuutiotolkulla kyllä puuta. 😁👌

• Disseisback kirjoitti:

No oikeastihan paljon lunta sulaa ihan yhtä nopeesti kuin vähän...kun se sulanut lumi sulattaa mennessään.

Kyllä mä huhtikuussa jo oon pyörällä päryyttelemässä. 😀👌

Mutta kyllä jo kyllästyttää tää lumen linkoilu, kolailu yms. 🙄
        Mäkin oon kahta paikkaa pitänyt puhtaana...maalla on jo pikkutraktori tiukoilla, kun ei meinaa sopia lumet mihinkään enää...

Mutta onneks toi puuhomma tuli tuohon tuomaan vaihtelua. Huomenna käyn jonkun tunnin mättämässä pölkkyjä haloiks. Jokune ohuempi rankakin siellä on. Mutta tulee kuutiotolkulla kyllä puuta. 😁👌

Sä NIIN nautit kun pääset puuhommiin. Siinä on tekemisen iloa ja näkee kättensä työnjäljen.
        Mulla kun on semmoinen työ, että se kuluttaa koko ajan, niin ei enää vapaalla jaksaisi tehoilla. Ja minähän olen sairas, joutuu säästelemään energioitaan.

Täällä meilläpäin hanget on jäätynyt niin koviksi, ettei olisi mikään ihme jos varjoisissa paikoissa olisi lunta vielä juhannuksena. Tai no ei nyt sentään ..

Mä taidan ruveta goijaamaan. Aikainen herätys taas huomenissa.. ötyä.

• Olen muuttunut vakavaksi täysin kuinka sanavapautta sensuroidaan täällä suomi24.

En koe hyväksi asiaksi ollenkaan.

Sä NIIN nautit kun pääset puuhommiin. Siinä on tekemisen iloa ja näkee kättensä työnjäljen.
        Mulla kun on semmoinen työ, että se kuluttaa koko ajan, niin ei enää vapaalla jaksaisi tehoilla. Ja minähän olen sairas, joutuu säästelemään energioitaan.

Täällä meilläpäin hanget on jäätynyt niin koviksi, ettei olisi mikään ihme jos varjoisissa paikoissa olisi lunta vielä juhannuksena. Tai no ei nyt sentään ..

Mä taidan ruveta goijaamaan. Aikainen herätys taas huomenissa.. ötyä.

No mullahan työ ei ole rankkaa fyysisesti. Ja säbän lisäksi, en ole kiinnostunut muista urheilumuodoista. Mutta toi puunteko on kokonaisvsltaista. Tulee kuin jumpattua...

Tänäänkin työ ei ollut sinäällään raskasta, mutta syväkyykkyjä ja lumessa paarustamista..

Huomenna samaa, mut välillä joutuu nostaa painavaa ja sit on jalat kovilla. 😁

Öitä sinne vaan, vaikka takautuvasti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kaisa? Luulin että se ei tule enää kun löytää kumppanin tänne.muistaakseni tämmöiset lupaukset mutta voihan se muistikin pätkiä.

Kawasaki/Kaisa = moottoripyörä!

• Anonyymi

Nyt pitäis vielä tietää, mikä nimimerkki on poistettu

• Anonyymi

Niin kai, mutta jospa ei tiedäkään ehhe heh heee hehe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai, mutta jospa ei tiedäkään ehhe heh heee hehe.

Just.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      176
      2986
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      60
      1244
    3. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      1029
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      967
    5. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      57
      937
    6. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      84
      830
    7. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      820
    8. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      198
      802
    9. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      763
    10. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      7
      736
    11. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      62
      669
    12. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      667
    13. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      666
    14. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      646
    15. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      608
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      131
      581
    17. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      569
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      558
    19. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      527
    20. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55