Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Liittynyt 4v sitten
209
aloitusta ·
20655
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+koitan+selvitä+ihan+kirveillä.+Fiskarssin+x12;lla+isommat+pienemmiks+ja+x7;lla+loput+pieniks.+Yksi+tapa+on+näppärä+ja+ihan+turvallinen+niksi...+jos+ei+kerralla+halkee,+mutta+kirves+on+tukevasti+kiinni+pölkyssä,+niin+lyö+pölkyllä+kirveen+hakkuupölkkyyn,+niin+siihen+tulee+pölkyn+liike-energia+ja+massa+avuksi...+usein+kyllä+lotskahtaa+halki...+täälläpäin+sanotaan,+että+fiksumpi+antaa+periksi.+😄
Eikun+öitä+vaan,+mä+taidan+kanssa+luikkia+nukkumaan+ja+luulen,+että+unikin+tulee+kyllä.+😊
05.03.2022 22:38
Eli+ihan+ilmetty+äitintyttö,+jos+on+vauhtia+niin,+että+hirvittää.+Terve+mukula+silloin.+😊
Mä+nukahdin+sohvalle.+Laitoin+astiat+pesukoneeseen+ja+tuikkasin+saunan+lämpiimään,+jos+sais+oman+pesueen+mummon+luota+kotiin.+
Kroppa+vähän+kyselee,+että+mitä+hittoa+tänään+tapahtui?+😄+Lie+kielikin+kipee+suussa.+Huomisen+taidan+huilata,+mutta+maanantaina+käyn+järjestelee+sen+tontin...+risut+yhteen+kasaan+ja+pölkyt+toiaeen.+Hakkuupölkky+kohdalleen+jne.+Sit+tiistaina+vois+aamusta+heti+alkaa+poltella+risuja...+niitä+poltteleekin+helposti+päivän.+Sit+saakin+naksutella+loppuviikon+niitä+klapeja...+osa+aikamoisia+jytkyjä...🙄
05.03.2022 19:27
No+totta...+mä+itse+en+syö+lääkkeitä,+mutta+jos+jonkun+kuurin+saan+johonkin,+syön+kyllä+kuuliaisesti+ohjeen+mukaan.+
Mutta+varmaan+olet+oikeassa..
05.03.2022 17:11
Joo.+Antaa+vaan+opetella+tytön+rauhassa...+jos+kokoajan+puuttuu,+jää+luonnollinen+oppiminen+huonolle.+Iät+ajat+sitä+pienet+ihmiset+on+opetelleet+itse.+
Kunhan+kunnolla+jalkautuu,+kannattaa+vähän+tsekkailla+vaan+minne+vaappuu.+Portaikot+ja+myöhemmin+ulkona+vesiastiat+yms.+on+vaaran+paikkoja,+mutta+kyllä+ne+kärsii+muksahdella+oman+korkeutensa+verran.+😄
Mä+kävin+ulkoilemassa+päivän.+Käytiin+yhdestä+saaresta+kaataa+puita+ammattimetsurin+kanssa.+Ensin+meinasin+ihan+itse,+mutta+sit+mietin,+että+sillä+on+vastuuvakuutus,+jos+jotain+sattuu.+Pihapuiden+kanssa+se+on+vähän+arpapeliä.+
Mutta+metsuri+kaatoi+puun+isommalla+sahalla+ja+mä+lähdin+karsimaan+puuta.+Hän+pätki+sitten+tyvestäpäin+ja+mä+kun+sain+karsittua+puun,+jatkoin+mihin+hän+jäi+ja+pätkin+loput,+sitten+hän+olikin+valmistellut+jo+seuraavan.+Ja+sama+uusiks...++nyt+vaan+ajan+kelkalla+risut+kasaan+ja+pölkyt+toiseen.+Sit+poltan+risut+ja+nuijin+pölkyt+klapeiks.+
Saapahan+vähän+karkkirahaa+ja+ulkoilman+lisäksi+hyötyliikuntaa.+😉👌
05.03.2022 17:09
Tjaa?+Otappa+sä+sit+seuranta+siitä,+kun+tunnut+hyvin+pitävän+lukua.+😄
05.03.2022 16:57
No+se+verta+on+tullut+kuokkaan+naisten+kanssa,+että+ensin+pitäis+tutustua+rauhassa+ja+vasta+sitten+katsoa,+että+onko+syytä+etsiä+aikaa.+Mutta+moni+ei+ehkä+sellaiseen+suostu.+😄
05.03.2022 16:55
Saattaisin+mä+jossain+tietyssä+tilanteessa+vähän+nuuskastakin.+😄
Tosiaan+ei+kannata+hermostua,+tosin+sulla+on+tapana+vissiin+hassutella+ronskisti.+😄
05.03.2022 10:55
No+mulla+on+niin+paljon+kaikkea+muuta+tekemistä,+ettei+ihan+arkiruuanlaitto+oo+mun+heiniä.+Siks+tilasin+ja+oon+tyytyväinen...
Varsinkin+kun+työjutut+taas+jatkuu,+sitä+aikaa+on+vielä+vähempi.
05.03.2022 10:52
No+viimeaikaisen+kokemuksen+perusteella+mulla+itsellä+ei+ole+mahdollisuutta+tuollaiseen+harmoniaan.+
Aina+tuntuu+olevan+jotain+ja+nainen+sais+vaan+korkeintaan+yön+ajaksi+minusta+kuorsaavaa+seuraa.+
Tänäänkin+lähden+kaatelemaan+puita+yhteen+saareen+päiväksi.+Ja+luultavasti+ensi+viikolla+sit+meen+aamusta+iltaan+nuijimaan+ja+pätkimään+niitä+polttopuiksi.+Pitää+kiirehtiä,+ettei+jäätie+sula+sinne+mennessä...
Kunhan+sitten+sulaa+lumet,+löytyy+naapurilta+lisää+puuta+rojottamassa+maata+pitkin,+nekin+oon+luvannut+pätkiä+klapeiks.+Hyötyliikuntaa+ja+mukavaa+hommaa,+vaan+enpä+sit+ole+sohvallakaan+pitämässä+kädestä+kiinni...😄
Sit+pitäis+tehdä+paljon+muutakin,+ihan+kotihommista+kevättöihin.+Omppupuiden+leikkaamisaika+lähenee+ja+varmaan+sitten+huhtikuussa+tarttee+muutakin+pihahommaa+tehdä.+
Pitkäpinnainen+ja+pitkäkatseinen+naiseläjä+pitäis+olla,+että+jaksais+katsella+perävalojani.+😄
05.03.2022 09:12
Loppuko+Timolta+tupakit,+vai+mikä+kiukuttaa?
Mä+muutes+tilasin+sapuskaa+Feelialta.+Jotenkin+ei+vaan+jaksa+keksiä+mitä+tekis+itse,+niin+oon+ostanut+valmista,+lämmittää+vaan+sit.+
Eikä+noi+mun+mittapuulla+kalliita+edes+ollut.+Ekassa+tilauksessa+oli+kebabkiusausta+2,5+kg,+jauhelihalasagnettee+2,5+kg+ja+kanakastiketta+3+kg.+Ja+oliko+joku+70+euroa?+Toiseen+satsiin+tilasin+3kg+lihapullakastiketta+ja+3kg+makkarastoganofia+ja+se+kustanti+55+ja+jotain...+
Kyydit+sain+ilmatteeks,+kun+lisäsin+koodin+"urheilu"+lopussa+tilausta+koodikenttään++
Ja+hyviä+oli...+ja+säilyy+pitkään+jääkaapissa,+sekä+jos+lämmittää+koko+satsin,+sen+voi+pistäö+sit+valmiina+pakkaseen.+Näppärää...
05.03.2022 08:34
Tuolla+kyllä+oli+yhä+aloitus,+missä+puhun+hyvän+toivon+mestasta?+Tarkoititko+sitä?+
Nää+sivut+päivittyy+vähän+omituisesti+välillä...+ei+kannata+hermostua...
05.03.2022 08:26
Kannattaa+tänne+laittaa+linkit+youtuben+kautta,+kun+kaikilla+ei+oo+spotia.+😊
Mulle+tulee+tuosta+Ettasta+mieleen+Mariska.+Ja+sen+räppiaikoina+se+kuullosti+ihan+Bart+Simpsonilta.+
https://youtu.be/04CyzQ6hmp0
Mähän+kuuntelen+likipitäin+kaikkea,+mutta+kyllä+räpistä+löytyy+hyviä+sanoituksia..
https://youtu.be/YixeFiEvPW4
Kyllä+mä+tykkään...
05.03.2022 08:21
Onhan+niitä+sisäkypäriä+muksuille+olemassakin,+mutta+pään+luut+ei+ole+vielä+luutuneet,+se+pää+on+vielä+pehmeä+ja+lisäksi+oli+muitakin+helpotuksia+muksahteluihin+suojana...
Ja+ne+muksut+vaan+joskus+lähtee+ja+nousee+jaloilleen...+sit+mennään...
05.03.2022 08:04
No+veikkaan,+että+ihan+kohteliasta+porukkaa+ja+työteliästä...
05.03.2022 07:50
No+prlkät+pyssyt+ei+vielä+ole+sotimista...
04.03.2022 17:52
No+hyvä,+että+jotain+hyvääkin.+😊
04.03.2022 17:51
No+vähempi+muut+kärsii,+kun+Ukraina+ja+Venäjä..
Tämä+ns.+"länsimainen"+tapa+elää+mahdollisimman+oikein,+edellyttää+oikeastaan+sen,+ettei+sotia+lopeteta+sotimalla.+Ja+nää+muut+toimet+on+vaan+sitten+hitaita+ja+näyttävät+onnistumisensa+pitkän+ajan+päästä.+
Samahan+se+on+normaali+kiusaamisessakin,+annappa+luunappi,+niin+loppuu,+mutta+lietsoo+vaan+vihaa+toisella+tavoin...+ulkopuolelle+jättäminen+ja+eristäminen+toisista+taas+abtaa+aikaa+miettiäkin,+että+mitä+tuli+tehtyä+ja+miten+siitä+tilanteesta+voi+päästä+pois.+
Ja+kyllä+mä+luulen,+että+Venäjällä+jo+mietitään+sitä,+että+mitenkä+tästä+päästään+takaisin+kuvioihin,+kunhan+mielettömyys+loppuu...tosin+ei+ehkä+Putin,+kun+se+miettii+varmaan,+että+kukahan+hänet+pelastaisi,+kun+sota+loppuu...
04.03.2022 13:55
No+Venäjän+pakotteet+rupeaa+vasta+ärsyttämään+ja+ahdistamaan+kansaa+siellä,+niissä+kestää+aikansa,+kun+rupeavat+toimimaan.
Mutta+mä+oon+miettinyt+tätä+koko+hommaa+niin,+että+Venäjä+on+kuten+kuka+tahaansa+kiusaaja.+Ja+muu+maailma+on+nyt+se,+joka+puuttuu+siihen+mitä+Venäjä+Ukrainassa+tekee,+mutta+ei+sotilaallisesti,+kuten+ei+pidäkkään.+Vaan+tuomitsee+kiusaamisen+ja+osoittaa+nurkkaanmenemistä...+
Jahka+se+Venäjä+menee+nurkkaan+aikanaan,+esittää+muu+maailma+ehdot,+millä+se+Vfnäjä+voi+tulla+sieltä+nurkasta+pois+ja+tulla+muiden+seuraan+taas...
Siellä+ihan+taatusti+selitellään+vaikka+mitä+vielä+venäläisten+toimesta,+mutta+enää+ei+auta...venäjän+on+kärsittävä+omien+johtajien+hölmöilyistä...
Minä+veikkaan,+että+tästä+tulee+vielä+todella+nöyrä+Venäjä+näkymään...+katsos+vaan...
04.03.2022 12:12
Kiva,+että+osaa+nauttia+siitä+mitä+on+saanut,+eikä+manaile,+että+miksi+jää+paitsi+jostain+jatkosta...
Minullakin+on+monta+hyvää+nautinnollista+aikaa+huikean+hyvien+naisten+kanssa.+😊❤
04.03.2022 09:06
Kai+täällä+on+hiljaista,+kun+sivut+toimii,+milloin+toimii?+🤔
04.03.2022 07:17
1030 / 1033