PalstaPrinssi
Vapaa kuvaus
Olipa kerran kauan sitten.
kukaan ei kaipaa.
Aloituksia
48
Kommenttia
711
- 563
Aika toivottaa
Hyvää yötä, sikäli kun se vielä jotakuta minun toivottamana täällä kiinnostaa. Kauniita unia, jos nyt kukaan nukkumaan1062- 662
Kaunista pilvistä iltaa
Prinsessalle, missä milloinkin hän viipottaa? Itse lähden tästä harrastusten pariin. 😙761Lämmintä ja kaunista huomenta
Toivottavasti siellä on nukuttu paremmin kuin täällä. ❤️ Tulossa on jälleen todella kuuma päivä. 🔥 ☀️ Huomisesta alkaen761Anteeksi pyyntöni
Hänelle kaikesta. Siitä yhdesta asiasta irl ja kaikesta täällä palstalla. Anteeksi.1760- 159
- 658
Seuraa illan säätiedotus
Luvassa yön aikana aamuun saakka lämmintä ja kosteaa... ilmaa. Saderintama saapuu lännestä kohti itää. Ukkosia ja sähköi758- 354
Otetaan uusiksi
Lempeää kesäyötä... Ei minulla ole mitään sutinaa kenenkään kanssa. Hyvää yötä. 🌼652Aurinkoista huomenta
puolipilvistä. Ajoittaisia kuurosateita. Lämpötila voi nousta jopa 23 asteeseen. Mukavaa lauantaita. ☺️850Huomenta poutaista
Pilvistä mutta ei sateista. Miksi vielä täällä roikun? En tiedä... Surettaa. Mukavaa päivää sille joka luki tämän. ☺️ �2350- 748
- 647
- 546
- 244
Teen itselleni lupauksen
En katso enää ikinä ketään silmiin, enkä aio ihastua. Rakkaus on minulta kielletty tässä elämässä. Se on tullut nyt selv444- 443
- 1642