Hänelle kaikesta. Siitä yhdesta asiasta irl ja kaikesta täällä palstalla. Anteeksi.
Anteeksi pyyntöni
17
99
Vastaukset
- Anonyymi
😊👍 näin sitä pitää.
- Anonyymi
En tiedä olenko henkilö jolta pyydät anteeksi... kyllä varmaan itse kukin olisi anteeksi pyynnön velkaa, toivon että voidaan sopia tämä juttu ja elää sovussa tästä eteenpäin niinkuin ennen, elämä on liian lyhyt tällaiseen, aurinkoista päivää sinne.. 🌞
Olisin halunnut pyytää anteeksi irl, jo kauan sitten. En saanut tilaisuutta.
- Anonyymi
Linjat ovat auki olleet koko ajan ja ovat edelleen... 🌞
Anonyymi kirjoitti:
Linjat ovat auki olleet koko ajan ja ovat edelleen... 🌞
Kiva jos on... En vaan uskalla, ainakaan vielä.
- Anonyymi
En tiedä kenelle kirjoitat, mutta en koe tarvitsevani anteeksipyyntöä keneltäkään minulle tuntemattomalta ihmiseltä, koska en ole halunnut edes tutustua keneenkään moneen vuoteen. Elämässäni on jo ihminen, joka on minulle hyivn tärkeä.
- Anonyymi
Voi vittu
- Anonyymi
No äläpä…
- Anonyymi
Mihin pingviininaama hävisi?
Palasin tähän originaaliin muotoon takaisin. Oliko "pinviini" parempi? Se oli kylläkin susi. :D
PalstaPrinssi kirjoitti:
Palasin tähän originaaliin muotoon takaisin. Oliko "pinviini" parempi? Se oli kylläkin susi. :D
Pingviini...
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Aha. No niin, kaipuuhan on vain pilvi, se häipyy aamun tullen, ja auringon taas nään tulleen villiin sydämeen...
https://youtu.be/QxkUPIpeYRA
🙂 Anonyymi kirjoitti:
Aha. No niin, kaipuuhan on vain pilvi, se häipyy aamun tullen, ja auringon taas nään tulleen villiin sydämeen...
https://youtu.be/QxkUPIpeYRA
🙂Sydän vaikeroi mutta vaiennan sen äänen...
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Sydän vaikeroi mutta vaiennan sen äänen...
Teippaa teippaa jesari on ihan jees ... 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Teippaa teippaa jesari on ihan jees ... 🙂
Niin on, jesarista on ihan kaikkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle493304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472772Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1342552Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572281Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552004- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241154