ryhasmikko

![]()
mukavan rento,puhelias ja luotettu kaveri johon voi luottaa. tykkää olla tekemisissä ihmisten kanssa.josta saa luotettavan kaverin itselleen niin minulle on sanottu ainaski ota selvää minkälainen olen oikeasti ja totea itse olivatko kamut väärässä ;) Suosikkibändit/artistit: Onhan nuita jokunen kertynyt ))) Jep ja lisää kerätään koko ajan =) Suosikkileffat: Onhan nuita jokunen kertynyt ))) Ja pino senkuin kasvaa hyllyssä =) Lempikirjat: Onhan nuita jokunen kertynyt ))) Vapaa-aikanani: Olen ihmisten kanssa ja opiskelen sekä urheilen =) Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Egypti Katson tv:stä mieluiten: Ei siellä ole mitään mitä kehtais kahtoa.... En pidä: valehtelijoista, huumeista, viinasta enkä tupakasta, paskan puhujista puhumattakaan yms sellaisista selkään puukottajista. Ruoka & juoma: Kunnon kotiruoka se miehen tiellä pitää =) Koulutus: Ammattikoulu Koulut: YSAOL Iisalmi,Savon Ammattiopisto Kuopio Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Sähköalalla sekä teen kaikkea muutakin työtä siinä sivussa Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia