Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mussi2000
profiilit
mussi2000
mussi2000
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän sitä koskaan tiedä.. Myöhemmin saattaisitte miettiä "mitä jos".
Olen itse kokenut lapsettomuuden ja tiedän millaisen asian kanssa kamppailette. Siksi halusinkin kertoa oman tarinani, ehkä se antaa toivoa, tai ehkä juuri tällä hetkellä tuntuu kurjalta. Tarkoittaen, että muistan sen ajan kun suunnilleen vihasin raskaana olevia, koska itse en voinut saada lasta.
Esikoistani tehtiin 4 vuotta erilaisilla hoidoilla, kunnes, usean keskenmenon jälkeen, tärppäsi. Nyt esikoiseni on pian 9-vuotias. Tuolloin hoitojen aikana minulle sanottiin, etten voi koskaan saada lasta luonnollisesti.
Olin jo asennoitunut niin, etten saa kuin tuon yhden lapsen, vaikka olin aina toivonut useampaa.
6 vuotta esikoiseni syntymän jälkeen kuitenkin oli yllätyksekseni raskaana, luomusti. Pian tämän vauvan synnyttyä huomasin taas olevani raskaana, yhä vain luomusti. Nyt olen siis tuon ison tytön ja kahden pienemmän pojan, ihanien pienten yllätysten, äiti.
Olen kuullut muitakin samanlaisia tarinoita. Lasta tehdään vuosia hoidoilla, eikä mahdollisuutta luomulapseen lääkärien mukaan ole, mutta kuitenkin luonto päättääkin toisin..
17.06.2009 12:51
1 / 1