rosawind
Mökillä Suomessa oleskelen. Hiukan saan liikuntaa kevyessä työssä.
Hyvä ulkoiluilma, olinkin metsälenkillä.
Vapaa-aikanani: Lepään, saunon, meren läheisyydestä oleilen, Pyöräilen, autoilen, triumph 955 i mp. internet.
Kotieläimet: Vapaa hämähäkki sisällä. Ulkona Oravat, Harakat, pikkulinnut. Kalat veneen lähellä meressä.
En pidä: vilppi
Ruoka & juoma: Lihaton ruoka
Linkit: http://www.allwindenergy.com
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Hakusanat: ihmissuhde, Meren ranta
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 5 kommenttia
- Olen asunut Ranskassa 2001, viime syksynä myös ajelin autolla siellä, rauhaisaa oli.
- Hei! Kala valtanen. Paikalliset kalastajat, Ehkäpä , Kosti Merenkivi , Pekka Valtanen, Pekka Merisola, kyläyhdistykset, Ruoka kauppiaat, Luvian kirkon kylällä. tietää.
Tervetuloa Luvialle! - Hei. AL- anon ryhma, vertaistuki ryhma¨ on auttanut ex. vaimoani.
Itse olen raitistunut Aa- ryhmien tuella. Tietysti kayn vielakin aa- ryhmissa, pysyy paremmin tunne ja mieli tasapainossa. Alkoholismi pahenee, edistyy, hitaasti vuosi vuodelta. Ryhmissa ollaan nimettomia. Mun raittius ei tullut nopeasti. Aikaa kului yli 6 vuotta. Uskon vertaistuki ryhmien parhaaseen apuun.
Sori, mulla ei ole kaikkia kirjaimia. Olen Espanjassa talvisin. Terveisin nimeton raitis alkoholisti. - Niin ja onko totta että kaunista naista on vaikeaa pitää itsellään?
- hanki joonaksen numero, tavatkaa kahdenkesken.
tosirakkaus saa sattuttaa. on kiva elää oikean kanssa. saman henkisen kaverin tunnistaa kun selvinpäin henkailee.. kivaa kevättä..