juha.sten

juha.sten profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

"Vittumainen luontoni sontanen löytää tappelupukarin" [email protected] Linkit: http://www.vtcf.net Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 22v sitten
0 aloitusta · 15 kommenttia
Ensinnäkin haluan kiittää siitä mitä kirjoituksesi sai minussa aikaan.Nyt todella haluan näyttää sen sinulle ja muille että painoni ei todellakaan tule takaisin muutamassa vuodessa.Kuluvan vuoden tammikuussa painoni oli 177kg tällä päivämäärällä punnittuna 132kg eli pienen laskutoimituksen jälkeen saamme tulokseksi -45kg, vielä olisi 5 kiloa jäljellä tavoitteeseeni.
Haluan todellakin painottaa sitä että en ole missään vaiheessa aloittanut ns.laihdutuskuuria vaan olen aloittanut täydellisen elämäntaparemontin johon kuuluu terveellinen ruoka ja liikuntaharrastus minkä olen nopeasti omaksunut minun "lajikseni".Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja se ei voi elää loppuelämäänsä laihduttaen ja jatkuvasti miettien mitä se suuhunsa laittaa,se ei ole mielelle eikä fyysiselle kokonaisuudelle terveelistä eikä tarpeellista.
Peräänkuulutan nyt ennenkaikkea elämäntapalaihdutusta,enkä suosi/suosittele kenellekkään mitä ihmeellisimpia poppakonsteja painon pysyvään pudotukseen sillä niillä saadaan aikaan vain väliaikainen vaikutus.
Näi o kato...