Vapaa kuvaus

olen tälläinen kaikki tietää sen...joo mulla on 03 syntynyt kiltti tyttö, 07 syntynyt poika ja mies joten en välttämättä eti mitään MIES seuraa. tykkään ihan mukavasta seurasta ja jos mielenkiinnon kohteet on vielä samoissa. saa sitten kirjottaa , ihan kuka vaan . musta on kiva saada POSTIA! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

13

Kommenttia

43

  1. mutta on se kuitenkin saanu niin paljon mainetta että eiköhön se meidän sydämmissä kestä ainakin. ja mulla ainakin pysyy myös mielessä se kuin kovaa se menee suomen motocross radalla verrattuna sm kärkeen...