generals1
Mitäs tähän kirjoittais.... Hmmm... Hmmm... Hmmmmm.... Emt...
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 10 kommenttia
- Radiossa sanottiin että se linja-auto putos 50 metrin syvään rotkoon... Osaapa ruotsalaiset antaa hyviä nimiä tavallisille ojille... :D
- Eli tuo yllä oleva viesti ei ole minun laittama.. Joku on vain hulluuttaan laittanut tuon sinne, että minä mukamas olisin sanonu tuon... En tasan ole... Eli ei toimi edelleenkään
- Minullakin on kyseinen ongelma. aamulla ja päivällä se vielä toimi mutta ei enää...
- Mulla se ei mene ollenkaan edes sinne paikkaan mihin pitää kirjoittaa ne tunnukset ja salasanan... Suomi24 vois nyt tehdä asialle jotain ja HELVETIN NOPEASTI!!!!! (tärkeä viesti odttamassa enkä pääse lukemaan sitä)
- Voisin neuvoa jahka pääsisin sähkäriini (mieluiten vielä tällä viikolla haluaisin päästä sinne) voisin sieltä ekaksi katsoa, että mistä sen pystyis vaihtaa...
- Minulla se ei edelleenkään toimi...
- Pitäisi varmaan vaihtaa sähköpostia johonkin muualle, mutta se tulee olemaan aika hankalaa, koska täytyisi vaihtaa miljoonasta eri paikaste ne sähköpostiosoitteet...
- Minun haluaisin vaihtaa sähkärini muualle, mutta kaikki viestit tulevat Suomi24:sen sähköpostiin joten en pysty vaihtamaan helposti... :(
- Olen täysin samaa mieltä...
- Sama vika minullakin...