Vapaa kuvaus

Taas on mennyt vuosi jos toinenkin,nyt suunnistetaan kohti vuoteen 2017 uusin seikkailuihin.Katsotaan mitä vapaa elämä tuo tullessaan. Kaikkea ei kannata vakavasti ottaa jos mie vähän huultani heitän.etsin aitoa rakkaus suhdetta,joka kantaa,en ole monen naisen vietävissä se johon rakastun muut on ilmaa minun rinnalla.ystäviä voi olla mutta rakkautta syvällistä vain yhteen.

Tykkään keskustella asiallisesti en tykkää toisen mollaamista seläntakana,asia pitää pystyä kertomaan kasvotusten ja olla sanansa mittainen.

Selkään puukottajat saa kulkea omia reittejään.

Muistutus lukijoille ja keskustelijoille,Savolainen kun huastaa niin vastuu siirtyy kuulijalle.:)
Minut löytää myös treffi sivustolta jos kiinnostaa :)
Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti:Asf.työntekijä

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

7

1. Minäpä valaisen sulle muutaman seikan sulle aluksi niin ehkä ymmärrät miksi mulla on vaikka sun näkökulmasta se negatiivinen näkemys,
    1.Olin huutomaan aktiivi huutaja ,poistin pannareiden takia nikkini,koska panniin ei ollut mitään syytä,
    2.missä tekstissäni kuvastuu mollaaminen??vai onko totuuden kertominen sinusta haukkumista??
    3.jos viittit lukea nuista ketjuista niin taisin mainita ajan että kuinka kauan olen ollut sieltä poissa eli noin 3 kk ja olikohan lauantaina piipahin kurkkaamassa että se siitä hingusta!!!!
    tuohon ip vaihtamiseen voin kertoa että sitä ei mun tarvitse vaihtaa se muuttuu automaattisesti resetoimalla modemi.ja niitä on useampi ip jos sitä kaipaat tietää.en ole yhden yhteyden varassa.mulla on muutakin elämää kuin huutomaan kyttääminen !!!
    4.Tuo sääntö että pitää olla huutomaan asiakas,niin kerroppas kuinka uusiasiakas voi tutustua sen toimintaan jos se ei voi edes sätissä käydä ilman aktiivi jäsenyyttä???
    5.Sitten tuo positiivisuus on yliammuttua soopaa,sillä hymyilyllä ei voiteta kohteita.mitä seurailin alkuaikoina arvontoja niin siellä oli samallaarpalapulla aina sama voittaja ja varmaan vieläkin,siellä kusetettiin hitaammalla yhteydellä olevia pelaajia koska niillä oli muutaman sekunnin etumatka klikkaila sättikisojen huutokohdetta,johon ehdottelin että aukaisu tapahtuisi kaikilla samaan aikaan kelloavautuminen niin ku norm kohteissa mutta ei käynä,
    6,Tuppisuu oli ennen asiakas,mutta ei ole enää eikä tuuu

T:aito tuppisuu suomi 24 sättääjä,jos sulla on jotain epäselvyyttää minua voi kopasta hihasta jos satun ikähuoneessa vaikka olemaan,en ole kovin hanakka tänne ylelle kirjottamaan mutta jos koin itseni väärin kohdelluksi niin otan asian esille ja kerron asian totuudenmukaisesti,vaikka olen savolainen niin sananlasku kuuluu et vastuu on kuulijalla kun savolainen huastaa