Vapaa kuvaus

Elämään uteliaasti suhtautuva kahden lapsen äityli (mieskin löytyy). Toivottavsti syksyllä töissä edes jossain. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

21

1. kuin edelliset. Itse vietin melkein kuusi vuotta sairaalloisesti mustasukkaisen kanssa. Hän alisti ihan totaalisesti ja itsetuntoa mulla ei sitten ollutkaan. Vieläkin, vaikka erosta on jo 7 ja puoli vuotta huomaan käytöksestäni jäljet tuosta alistamisesta. Nyt on vierellä onneksi mies joka ei ole (ainakaan sairaalloisesti) mustasukkainen.

Ja noista kavereista. Et niitä saakaan niin kauan kun miehesi kontrolloi elämääsi. Kun lähdet saat kavereita, koska silloin on mahdollisuus liikkua ihan eri tavalla kuin nyt. Itsekään en olisi saanut mennä töihin. Enkä ollutkaan mitä nyt jossain työllistämistöissä.

Ja sitten (toivottavasti) kun lähdet älä anna periksi. Mun ex pyysi kahta viikkoa aikaa lisää; hän muuttuu, mutta mä tiän, että sen kahden viikon jälkeen ois ollu paluu "arkeen". Mä lähin kerta rysäyksellä. No ehkä siihen vaikutti pelko, että mitä hän tekee kun mä lähen. Parempi oli olla tukijoukko kun tein ilmotuksen että lähen. Sillon ei ainakaan ois tullu mitään väkivaltaa tms. Eihän kyllä koskaan ollu väkivaltanen, mutta ei sitä ikinä tiedä.