mä en ymmärrä mun mies haúkkuu mua aina selvin päin ja kännissä ja se on todella mustasukkainen se sanoo aina että olen pettämässä sitä ja että,se ei luota minuun mitä teen?
mustasukkainen mies
11
1740
Vastaukset
- Neovoja
..jättää moinen. Tiedä mitä tekee ajan mittaan ja toiseksi tuhlaat elämäsi "lurjuksen" kanssa.
- ippe
Helpoin ratkaisu on antaa sille kenkää, miks pilaat elämäsi, mustasukkaisuus on sairaus josta ei parane.
- sussu
en jätä olen vain niin yksinäinen kun ei ole töitä ja kavereita kun muutetiin vasta hiljattain tänne ja kun mun mies tulee kotiin se ei jaksa jutella ja ei aina ymmärrä mua
- ippe
sussu kirjoitti:
en jätä olen vain niin yksinäinen kun ei ole töitä ja kavereita kun muutetiin vasta hiljattain tänne ja kun mun mies tulee kotiin se ei jaksa jutella ja ei aina ymmärrä mua
niin, mut kuuleppa sussu, surullistahan nuo taustasi on jos ei ole työtä ja tuntee yksinäisyyttä, taustojas paremmin tietämättä on tietysti vaikea löytää ratkaisua, toisaalta mustasukkaisuudesta miesten on vaikea päästä eroon. Ja aikaa myöten ne tilanteet yleensä pahenee. Itse en ole mustasukkainen, rakennan suhteitani aina luottamuksen varaan.
- miksu
sussu kirjoitti:
Mun mielestä tuo ei oikein hyvältä kuulosta. Jotenkin ei pääse ajatuksesta että toi päättyy surullisesti ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti ei äijä käy väkivaltaiseksi. En mä sano että jätä se, mut mieli tekis. Mitä sä tollasesta suhteesta saat?
- sanda
sussu kirjoitti:
mulla on aivan sama juttu kuin sulla. mieheni mustasukkaisuus on aivan kamalaa. se haukkuu mua ja huutaa ja väittää että petän eikä voi luottaa.. minäkään en halua jättää miestäni koska kuitenkin rakastan sitä ja jotenkin jaksan uskoa että kaikki kääntyy vielä parhainpäin.onhan niitä hyviäkin hetkiä..
- valitset
Miehesi on saanut sinusta juuri sellaisen alistetun hiirulaisen kuin on halunnutkin. Ja aina vaan pahenee, jos miehesi pystyisi jonkinlaiseen parisuhteeseen, hän kannustaisi sinua hankkimaan sitä kuuluisaa omaa elämää. Lähde edes siinä vaiheessa kun tulee nyrkistä.
- Teme
ennen ku saat nyrkistä, viittaa jo siihen suuntaan tuo käytös, valitettavasti
- Mies
Siinä vaiheessa, kun tulee nyrkistä, lähteminen voi olla vielä hankalampaa. Kuviohin astuu pelko, jolla raukkamainen naistenhakkaaja yrittää pitää kiinni naisesta.
- Muija
läiskimään hyvän sään aikana, on "vanhan" ja viisaan :) neuvo!
kuin edelliset. Itse vietin melkein kuusi vuotta sairaalloisesti mustasukkaisen kanssa. Hän alisti ihan totaalisesti ja itsetuntoa mulla ei sitten ollutkaan. Vieläkin, vaikka erosta on jo 7 ja puoli vuotta huomaan käytöksestäni jäljet tuosta alistamisesta. Nyt on vierellä onneksi mies joka ei ole (ainakaan sairaalloisesti) mustasukkainen.
Ja noista kavereista. Et niitä saakaan niin kauan kun miehesi kontrolloi elämääsi. Kun lähdet saat kavereita, koska silloin on mahdollisuus liikkua ihan eri tavalla kuin nyt. Itsekään en olisi saanut mennä töihin. Enkä ollutkaan mitä nyt jossain työllistämistöissä.
Ja sitten (toivottavasti) kun lähdet älä anna periksi. Mun ex pyysi kahta viikkoa aikaa lisää; hän muuttuu, mutta mä tiän, että sen kahden viikon jälkeen ois ollu paluu "arkeen". Mä lähin kerta rysäyksellä. No ehkä siihen vaikutti pelko, että mitä hän tekee kun mä lähen. Parempi oli olla tukijoukko kun tein ilmotuksen että lähen. Sillon ei ainakaan ois tullu mitään väkivaltaa tms. Eihän kyllä koskaan ollu väkivaltanen, mutta ei sitä ikinä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713