Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei nyt taas sotketa Kari Tapiota tähän. Kari Tapio ei sopisi edes Tapio Rautavaaran kengänkärkien nuolijaksi.
13.05.2006 15:23
Niin just ! Oikein osuvasti kirjoitit tähän kohtaan Rita.
Oli kyllä täysin älytön tuo "Pleasen" kommentti tuossa aiemmin. Mitä ihmeen jauhamista ???
Kyllä kai siitä saa kertoa ja onnitella ,että Arja odottaa vauvaa, kun hän raskaudestaan itsekkin esim. tämänpäivän Iltalehdessä iloitsee. Se siis mikään salaisuus ole.
Omastapuolestanikin onnittelen kovasti Arjaa iloisesta vauva-uutisesta! :DD
13.05.2006 15:22
Rautavaara oli mahtava laulaja, mun mielestä vielä jopa parempi, kuin Olavi Virta. Rautavaaran äänessä oli enemmän tunnetta ja lämpöä ja sen biiseissä oli aina joku tarina.
13.05.2006 15:15
Olipas kivaa luettavaa tuo :DD
Tapsa odottaa varmaan yhtäsuurella innolla tanssilavakeikkoille pääsyä, kuin monet hänen faninsa yms.
13.05.2006 15:13
Sallanen levy on myös v.1979, kuin "Tapani Kansa konserttilavalla". Se on äänitetty jostain Tapsan konsertista, mutta en muista ,että oliko siinä tuo "Ei itketä lauantaina"
09.05.2006 20:22
MIEHET
1. Tapani Kansa
2. Tommi Soidinmäki
3. Tomi Markkola
4. Kari Vepsä
5. simo Silmu
6. Kari Tapio
7. Antti Huovila
8. Mikko Mäkeläinen
NAISET
1. Arja Koriseva
2. Eija kantola
3. Vicky Rosti
4. AnnaEriksson
5. Katri-Helena
6. Annika eklund
7.Marita taavitsainen
8. Paula Koivuniemi
09.05.2006 20:19
Hyviä kommentteja ! :)
07.05.2006 20:04
No, laitappa nyt "musiikkianalyytikko" malliksi sitä listaa sitten tulemaan sieltä.
07.05.2006 20:03
Jees! Biisi on uusi ,mutta tyyliltään ihan sitä samaa vanhaa soopaa, kuin lähes kaikki muutkin Paula Koivuniemen biisit.
Ja jotkut vielä sanovat ,että koivuniemi on uusiutunut. Mitä uusiutumista se on, kun vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen laulaa samoilla eväillä tehtyjä biisejä?
Naamaansa se kyllä on "uusinut" ja kiristellyt, joten, ehkä se Paulan uusiutuminen tarkoittaa sitten sitä.
07.05.2006 12:58
En minäkään usko ,että Kari Tapio koskaan kännissä on esiintynyt, mutta ryyppäämisen takia se on kyllä jättänyt keikkoja väliin. Se on facta myös. Niitä pois jääntejä on turha selitellä millään flunssalla tms.
05.05.2006 19:33
Tuo oli kyllä tosipaha kysymys...
Valitettavasti osaa vastata siihen :(
En ole nähnyt tuota Tapsan näyttelemää "Anua ja Mikkoa".
Harmittaakin kun sitä elokuvaa ei ole tullut telkkarista aikoihin :(
03.05.2006 19:31
>Mitä himskattia se Seura-lehti tässä tekee?Höh!<
Erittäin hyvä kysymys! Sen minäkin haluaisin tietää.
noista mainituista laulajista minua kiinnostaa vähiten
Antti Matikainen, Kati Fors, Janne Hurme, Kari Hirvonen ja saska Helmikallio.
02.05.2006 21:13
Kyllä tykkään Roy Orbisonin biiseistä ja lauluäänestä.
Hänen äänessään on hiukan jotain samaa tyyliä, kuin Elviksen äänessä.
Yksi Orbisonin levykin mulla on. Sellainen kokoelmalevy, jossa on sen kaikki parhaat biisit. Ihan ahkeraan sitä tulee kuunneltua :)
02.05.2006 21:10
Mun suosikkiartistini on keikkapaikalla välillä aikaisemmin ja välillä vähän myöhemmin.
Yleensä tähtään tansseihin niin ,että olen paikanpäällä n. 21.30, niin joskus Tapsan on jo silloin siellä , mutta joskus se saapuu paikalle n. puolituntia ennen esiintymisensä alkua.
02.05.2006 20:45
Enkö olekkin aika huomaavainen ihminen, kun sille päälle satun? ;) Olin vähän hövelillä päällä noin niinkuin vapun kunniaksi :)
Pysyn kuitenkin kannassaani mäkeläisen Mikon lauluäänen samankaltaisuudesta Silmuun ja Sorsakoskeen.
01.05.2006 23:08
Kyllä se Sanna Pietiäinenkin aika korkealta kailottaa.
01.05.2006 22:55
Ei Tapsa Kansalla ole samanlainen ääni ,kuin Rautavaaralla, mutta ei ole kellään muullakaan laulajalla mielestäni.
Rautavaaralla oli oma hieno, ainutlaatuinen ja omaperäinen äänensä (kuten esim. Olavi Virrallakin). Niin on T.Kansallakin, mutta silti erillainen, kuin Rautavaaralla .
Radiosta, kun olen kuullut jotain Kari Tapion haastatteluja, niin puheääneltään Kari Tapio muistuttaa Rautavaaraa, mutta laulaessa ero on kuitenkin melko selvä.
01.05.2006 22:52
-Viimevuosien tangokuningattarien äänet ei ainakaan paljoa eroa toisistaan.
-Kari Tapiolla, Kari Vepsällä ja Matti-Eskolla on hieman samankaltaiset lauluäänet ( sellaiset matalat ja rosoiset).
-Tästä hyvästä Rita ja kumppanit saattaavat repiä jumppatrikoonsa, mutta kyllä minusta edelleenkin Mikko Mäkeläisen ääni paikoitellen muistuttaa Simo Silmua ja Topi Sorsakoskea.
- Mattilan siskokset, ainakin Anne ja Anneli Mattilan äänet ovat keskenään hyvin samankaltaiset, samoin Matin ja Tepon ja Ilkka Jääskeläisen ja sen veljen.
30.04.2006 22:46
Kyllä se biisi saa ihon kananlihalle, mutta ei ihastuksesta, vaan inhosta ennemminkin.
Sanoitus on todella heppoinen ja sävellys on sitä Koivuniemelle tyypillistä " Kun kuunteln Tomppaa" - linjaa. Eli jää kyllä päähän soimaan.
Paulan lauluäänikään ei meikäläistä sävähdytä.
30.04.2006 17:34
Kyllä Il Divo on ihan OK. Vaikakkin jonkinlaista siirappisuutta on havaittavissa ja heidän kaikki laulutkin aika samantapaisia, eli Patrizio Buanne ja Helmut Lottikin ovat mielestäni parempia, sillä heillä on monipuolisempia lauluja .
Il Divossa tykkään sen kiharahiuksisen miehen äänestä . Hänhän on porukan ainoa baritoni ja ääni erottuukin niistä muista kyllä aika hienosti.
30.04.2006 17:28
138 / 198