Tämänpäivän Iltalehdessä on juttu, joka on otsikoitu " Tapani Kansa palaa lavoille !
ILTALEHDESTÄ lainaus :
" Tapani Kansa palaa tänäkesä tanssilavoille. Suosikkilaulaja aloittaa 16 esiintymisen kiertueen juhannuspäivänä Riihimäen Riutanharjun lavalta
Viimeaikoina teemallisiin sali-ja kirkkokonsertteihin keskittynyt artisti tulee näin takaisin tanssivan yleisön eteen, eli siihen perisuomalaiseen ympäristöön, mistä Haminan ja Kotka kasvatti uransa aloitti pian 40 vuotta sitten.
- Kyllä häntä on kaivattu kovasti. Fanien ohella ovat kyselleet viihdekeskukset ja muut tilaisuuksien järjestäjät, Suvi Kansa ( Tapsan sisko ja manageri) toteaa.
Tapani Kansan kesäkiertue kestää elokuun alkupuolelle. Mukaan tulee viisihenkinen ammattilaisiita koostuva yhtye. Luvassa on nimenomaan tanssittavaa musiikkia ja kaikki tutut kestohitit.
Suvi Kansan mukaan tauko on tehnyt tehtävänsä
- Tapsa on pitänyt paussia ja ladannut akkujaan.
Nyt Tapani on innoissaan päästessään taas tanssittamaan suomalaisia, suvi Kansa hehkuttaa.
Tapani Kansan tärkein pääoma on upea ääni. Se taipuu monipuolisiin tulkintoihin.
Tulevana kesänä se soi jälleen suomalaisilla tanssipaikoilla.
Tervetuloa takaisin lavoille , Tapsa ! "
:D:D
T.Kansasta Iltalehdessä ! :D
11
609
Vastaukset
- Suski
Tuo oli oikein mukava uutinen! :-D
Vaikka kyllähän se oli jo tiedossa ,että Tapsa esiintyy tänäkesänä tanssilavoillakin. Innolla jo niitä keikkoja olen odottanutkin! Olipas kivaa luettavaa tuo :DD
Tapsa odottaa varmaan yhtäsuurella innolla tanssilavakeikkoille pääsyä, kuin monet hänen faninsa yms.- sennikka
sit yhtään EI
- turakainen
Onhan sitä ihan mielenkiintoista mennä katselemaan ja kuuntelemaan oikein livenä keikalle. On taas yhtä kokemusta rikkaampi.
Ja kyllähän se komeesti laulaa. - hahhaa
toimittajalta.Mikä suosikkilaulaja???
Voi vitsit ,että voiko noin ärsyttävää tyyppiä ollakkaan, kun teikäläinen on ?
Tätä iloa et pilaa. Ja Tapsa on suosikkilaulaja ehdottomasti.- hymynen
Justiinax kirjoitti:
Voi vitsit ,että voiko noin ärsyttävää tyyppiä ollakkaan, kun teikäläinen on ?
Tätä iloa et pilaa. Ja Tapsa on suosikkilaulaja ehdottomasti.suutut jos sinun mieli artististasi ei joku pidä ?? Ethän sinäkään kaikista tykkää ja moitit itse ihan samanlailla... Kivaa kesää sinulle kuitenkin...
hymynen kirjoitti:
suutut jos sinun mieli artististasi ei joku pidä ?? Ethän sinäkään kaikista tykkää ja moitit itse ihan samanlailla... Kivaa kesää sinulle kuitenkin...
No ,en mä nyt siitä suuutu, että jos joku ei pidä samoistaasioista, kun minä, mutta tyhmistä ja perustelemattomista kommenteista mä suutun.
ps.Ja kyllähän täälä aika moni muukin tuntuu suuttuvan, jos heidän lempareitaan arvostellaan.
Joo, kivaa kesää vaan sinnepäin myös :)
- ihastunut!
Olin eilen Tapani kansan konsertissa. Siis aivan mykistävä ääni miehellä. Tuon ääninen laulaja voisi aivan yhtähyvin laulaa oopperalavoilla, kuin tanssilavoillakin, mutta onneksi Tapsa ilahduttaa yleisöä nimenomaan tanssilavoilla.
Esiintyminenkin oli todella rentoa ja luontevaa. joka puhuu jäykkyydestä, ei kyllä koskaan ole nähnyt Tapsan esiintyvän livenä.
"Hei poika hoi, miksi soittosi ei soi, miksi ei harmonikkaa yksin kuulla voi, nosta se maasta ja toiset kilpaan haasta...."
Kerrassaan upea esitys Tapsalta kyseisestä laulusta. Toivottavasti hän laulaa sitä laulua tanssilavoillakin. - Titina
Tapsa on eenmmän, kuin tervetullut takaisin tanssilavoille!
Kesäilta, tanssilava, koivut, järvenranta ja Tapani Kansa laulamassa "Sinitaivasta", "Hopeista kuuta" , " Delilaa" yms... ei voi tunnelmallisempaa ja ihanempaa olla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403744
- 991768
- 1361635
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa541629- 971381
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo311293MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2991187- 571145
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271051Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011