Vapaa kuvaus

;D kysy mitä haluat vastaan rehellisesti kauneus ei ratkaise vain luonne ;D (ehkä ny vähä...) Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Kellonsoittajankadun koulutalo Ammatti: Opiskelija Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä Messenger: [email protected] IRC: tttboyxD

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Itse olen pidän jos nainen on älykäs. kauneudella ei ole väliä. Inhoan meikattuja naisia ja ylipukeutuneita. en ymmärrä miksi naiset meikkaavat, jos nainen ei kelpaa miehelle ilman meikkiä niin kannattaisi hankkia mies jolle nainen kelpaa meikittömänä. Ties ketä on ihmiset tänne luonut mut naiset sais olla normaaleja. pukeutua siten, miten parhaimmalta tuntuisi, olla meikittömiä, (karvoituksesta en tiedä kun sinkku olen....) pieni meikkaaminen johonkin juhlaan olis sallittuu...

vähän sekavasti kirjoitan mut... lyhesti... Arvostan naista joka on luonnollinen, suht älykäs ja oma itsensä... Eli olen sitä mieltä että luonnollisuus kunniaan! :D
    (toivottavasti löydän sellaisen ihmisen joskus näitten ylimeikattujen outojen suht vähä-älyisten naisten joukosta)