Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mar44u
mar44u
mar44u
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: On käyty Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 22v sitten
97
aloitusta ·
5292
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
koskaan käytä rosvoliittimiä!
21.04.2005 07:40
kyseessä KARTELLI kuten monessa muussakin paikassa/asiassa?
Olen joskus kuullut sanan kilpailuvirasto. Löytyiskö Googlella mitään?
21.04.2005 07:26
"Saldo on kuitenkin positiivinen."
Prosentin osia? Tuskin säästää valmistuskustannusten nousua koskaan?
20.04.2005 12:45
tuolla Varkauden puolessa muuan vähemmistöheimolainen ajelevan mustalla (vanhalla) Mersulla, jonka kilvessä tunnus NYMAN.
Niin että toiset saa ja toiset sitten ei. Se on kai sitä tasa-arvoa, ei valtiorasismia.
Niinkuin ei sekään kai ole valtiorasismia, että Affenanmaalla kuulemma saa ajella millaisella läpyskällä vaan. Eikä tarvi maksaa veroja... Kaikkia ainakaan.
20.04.2005 12:24
irrotukseen hiekkapuhallus, vanteen irrotukseen sopiva hylsä ja pitkä nivelvääntövarsi.
19.04.2005 17:57
autosta en tiedä, mutta yleensä raidetanko on vaihdettavissa.
Koko hammastanko raidetankoineen pois autosta, sitten suojakumi pois ja kierreliitos auki. Näin se on muutamassa toisessa merkissä ja todennäköisesti tässäkin.
19.04.2005 17:52
konstilla saivat tyhjäksi?
Ei ole haittaa jos ei ole kauaa (päiväkausia / viikkokausia?) tyhjänä.
18.04.2005 20:45
tuossa Fergussa paikat kestää kasvaneita rasituksia?
18.04.2005 20:20
Minulla -98 Pösö 205. Korissa ei ruostevaurioita. Ei ole sinkkikori, vaan sinkitystä pellistä tehty kori.
18.04.2005 20:08
että kytkimen irrotusmekanismissa on joku paikka pettänyt. Kun en tunne kyseistä automallia tarkemmin, on paha arvata tarkemmin.
18.04.2005 19:59
tosiliukkaalla on yleensä vielä enemmän tai vähemmän raiteita ja muita epätasaisuuksia. Mites radalla?
Kun Norjassa oli todettu, että liukasradalla harjoitelleet ajoivat enemmän kolareita kuin muut, määrättiin täälläkin liukasradalla ajo pakolliseksi uusille kortillisille. Näin saatiin heidät uskomaan, että osaavat ajaa liukkaalla kelillä. Ja kolarithan siitä lisääntyivät meilläkin. Ja taas tuli uusi tekosyy alentaa nopeusrajoituksia (ns. talvirajoitukset, jotka osin jäivät kesäksikin; seuraavaksi talveksi vielä alemmat...). Rahaa kuluu, yhteiskunnan talous yskii yhä pahemmin, mutta herrat poliitikot ja autokoulut sen kun porskuttaa.
18.04.2005 19:41
on ja hauskaa oli. Ammattikoulun loppumisesta tuli joitakin vuosia sitten kuluneeksi 40 vuotta.
Syksyllä lapsuuteni kansakoulu täyttää sata vuotta. Juhliin menen. Erikseen on vielä ~oman ikäluokkani kokous samojen juhlien aikana.
Kannattaa käydä, ehdottomasti!
18.04.2005 17:11
jarrulevyt eteen á 14,13 E, jarrupalasarja 20 E, jarrukenkäsarja taakse 14,13 E (2 pyörään).
Autollani on ajettu vasta 280000 km joten takana vielä alkuperäiset jarrukengät. Työn olen tehnyt aina itse.
Kyllä minusta hinta 500 € on edelleen kohtuuttoman kallis. Asennusrasvojen jääminen jarrulevyyn voisi kyllä aiheuttaa kiljumista; en tiedä kun ei ole kokemusta. Jos korjaamo on mokannut näin pahasti, ei se ole mikään korjaamo vaan murskaamo. Työn tekee reilusti alle tunnissa, ellei tule muita, suurempia remontteja samassa yhteydessä.
Ja mikäkö oli minun autoni? Vanha Pösö 205. Käyttöautossa ylläpitokustannuksetkin ovat eri kuin näyttöautossa.
Jos on pakko näyttää, saa siitä myös maksaa - mitäs näyttämistä se muuten olisi?
18.04.2005 16:48
kuulu nykyjarrujen vinkua! Eikä vanhojenkaan!
Mikä auto, mikä korjaamo?
Hinta oli kyllä HIRMUINEN. 500 €urolla pitäisi saada paljon muutakin uusiksi kuin jarrulevyt ja -palat töineen, vaikka työlästäkin olisi.
Mars korjaamoon reklamoimaan ja ellei auta, niin kuluttajansuojaan yhteyttä!
18.04.2005 10:27
samaa minäkin epäilen.
Joillakin nyt vain on aina oma slanginsa, että vaikuttaisivat kaltaistensa joukossa viisaammilta.
18.04.2005 10:18
kaikkien puotien PITÄISI osata tuo homma, on se niin yksinkertainen perustyö. Tahtoo vaan olla liikaa niitä firmoja, jotka osaa vain laskun kirjoittaa.
15.04.2005 16:51
kyllä saa oli keskireikää tai ei.
Jos renkaassa on selkäheittoa, tärinä ei lopu, mutta rengas voi silti olla tasapainossa.
15.04.2005 00:13
ruåtsinvallan ajalta.
Se tsaarin ajalta -sanonta on ruåtsalaista propagandaa. Tosiasiassa tsaarin aikana tuli paljon ja hyviä uudistuksia - aluksi.
Virkamiehinä kyllä säilyivät samat ruåtsalaiset. Näppärästi vain käänsivät takkinsa - ruåtsalaiseen tapaan. Ja omaa taustaansa kirkastaakseen keksivät paljon myöhemmin oikein vanhanaikaisesta ja byrokraattisesta menettelystä kyseisen sanonnan hämärtääkseen totuutta ja vääristelläkseen asioita. Täydestä menee näköjään, kukapa niitä asioitten taustoja viitsisi selvittää!
15.04.2005 00:06
kuolemaa pitäisi pelätä?
Siksikö, kun meitä on pienenä peloteltu kuolemalla?
Ei ole olemassa mitään hienompaa kokemusta, kuin oma kuolema! Pääsee pois täältä! Eikä se tee kipeää, on vain vähän aikaa vaikeaa, mutta ei liian vaikeaa.
En muista, millaista siellä oli, koska sen muistaminen otettiin minulta pois ennen syntymääni. Minulla oli tunne, että olin ollut siellä lepäämässä. Kauan, luulisin. Ja minun oli aika tulla tänne taas, vaikka olisin halunnut olla siellä.
Vanhempiani en valinnut, joku muu, minua vanhempi ja viisaampi ne valitsi. Kertoi myös kolme pääasiaa, millaisen elämän saan. Sain nähdä syyn, miksi sellaisen. Itse oikeana ja kohtuullisena sen hyväksyin ja sitten sen syyn muistaminen otettiin minulta pois. Sitten olikin jo aika laskeutua pimeää portaikkoa tänne tähän olemiseen.
Kaikki kolme pääpiirrettä on toteutunut elämässäni. Ihan pikkuisen olen pystynyt tinkimään. Minkä kustannuksella?
Ja nykyisestä lähtöäkin sain siirrettyä myöhäisemmäksi. Siitäkin siis pystyy neuvottelemaan, kun on hyvä syy?
Näyttää siltä, että asiat ovat näin. Siis näyttää. Ne joko ovat näin tai sitten eivät. Aikanaan selviää jos selviää. Yritän elää niin, ettei tänne enää tarvitsisi tulla...
14.04.2005 21:58
An'oppia ikävä kaikki.
Rehelliset maa perii.
Ei oppineet ojaa kaiva.
14.04.2005 21:24
254 / 265