oppia ikä kaikki....

bluepoem

...taas mulle on opetettu tänään että, vanhat sanonnat seuraa ihmiskuntaa kuin historia konsanaan.

"Oppia ikä kaikki" ... opetti mulle tänään toisen sanonnan, "rehellisyys maan perii"

No joo siis tänään opin että ei parane itte itteään paljoa ylistää, vaan tyytyy siihen mitä oikeesti on. (jos tietää)

Entäs se rehelisyys, no se on sitä että myöntää että oli väärässä kun luuli osaavansa työnsä "hyvin". Niinhän tuolla yhdessä kommentissain itsetuntoani perustelin. (osa perustelua vain.)

No huomenna voi tehdä virheen uudestaan tai valita toisin.

;(

12

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'kovan päivän iltaan..
      Ite käytän joskus sanontaa: "paistaa se päivä vielä risukasaankin" :)

• quistis

sitä vaik oppia virheistään:o)))

• bluepoem

kädettön voi opetella vaikka varpaillaan virkkaamaan. Mutta se on "hobi" ei kädettömän kannata ajatellla että, "alan kutojaksi".

Joten taidan jättää oppimiset sikseen ja etsiä yksinkertaisemman duuni. Valitsen siis toisin.

paistaakohan se aurinko sinne risukasaan siksi että tulis parempia pilkkeitä risuista? ;))

• quistis
        bluepoem kirjoitti:

kädettön voi opetella vaikka varpaillaan virkkaamaan. Mutta se on "hobi" ei kädettömän kannata ajatellla että, "alan kutojaksi".

Joten taidan jättää oppimiset sikseen ja etsiä yksinkertaisemman duuni. Valitsen siis toisin.

paistaakohan se aurinko sinne risukasaan siksi että tulis parempia pilkkeitä risuista? ;))

toikin!!!Sä olet yhtäaikaa sekä pessimistinen et optimistinen..Hauskaa:o)))

• bluepoem kirjoitti:

pilkettä nyt silmäkulmaan vaan :)

• jpntar

minä olen sitä mieltä, että "ei oppi ojaan kaada"..emmekä ole koskaan liian viisaita..Siitähän ei tulisi yhtään mitään, jos maailma olisi täynnä vain viisaita:)))

• bluepoem

ei tulisi mitään jos olis vain viisaita..tulis viisaampi maailma... ei se nätet sulje pois tunne elämää... Luulisin.

• bag_gie

on sitä että tietää voivansa oppia uutta ja ymmärtää myös ettei koskaan ole täysin oppinut.

Olet oikeassa viisautta ei koskaan ole liikaa.

Viisaat ihmiset tietävät sen :)

• bag_gie kirjoitti:

on sitä että tietää voivansa oppia uutta ja ymmärtää myös ettei koskaan ole täysin oppinut.

Olet oikeassa viisautta ei koskaan ole liikaa.

Viisaat ihmiset tietävät sen :)

An'oppia ikävä kaikki.
        Rehelliset maa perii.
        Ei oppineet ojaa kaiva.

• "Kun itse yrittää, niin Jumalakin auttaa" - sanonta on kohdallani toteutunut useamman kerran.

Harvoin mitään saa "ilmaiseksi", mutta oman kehittymisensä/yrittämisensä kautta saattaa käydä niin, että näennäisesti toivoton tilanne kääntyykin päinvastaiseksi.

Tuon Jumalan voi mieltää kukin vakaumuksensa mukaan. Tärkein opetushan on se, ettei itse luovuta!

• Loistava.polku

"No joo siis tänään opin että ei parane itte itteään paljoa ylistää, vaan tyytyy siihen mitä oikeesti on. (jos tietää)"

Monilla - varsinkin naisilla - ongelma on ihan päinvastainen. Työpaikoilla parhaat paikat vievät suurisuiset pojanklopit, kun se harmaa hiirulainen, hiljainen täti, olisi hommaan paljon sopivampi, kokeneempi ja pätevämpi.

Vaatimattomuus ei aina kaunista.

• bluepoem

Pitäisi vain ne "hiirulaiset" jotka osaa hommansa saada jotenkin tuomaan se taitonsa esiin.
        "parhailla paikoilla" vaaditaan myös sitä että tuo ajatuksensa omatoimisesti esille.

Tosin alkupeäinen ongelmani ei koskenut aivan tätä ongelmaa, sillä minä olen organisaatiomme alimmalla tasolla.

jk. nii naisten maailmassa kauneus koetaan menestykseksi;) joten ei taida sitten vaatimattomuudesta olla hyvötyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73