Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mar44u
mar44u
mar44u
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: On käyty Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 21v sitten
97
aloitusta ·
5292
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta se on. Elämme Orwellin kuvaamassa maailmassa. Muutenkin...
27.04.2011 11:43
Yksi epäkohta jäi mainitsematta. Viinasekoitus kaasutinmoottorin polttoaineena tarkoittaa liian laihaa seosta. Aiheuttaa käyntihäiriöitä ja saattaa ylikuumenemisen takia rikkoa koneen. Tulppien väri kertoo osaavalle ylikkumenemisesta/ laihasta seoksesta.
Etenkin kaksitahtimoottorit ovat vaaravyöhykkeessä - mäntä palaa puhki!
27.04.2011 11:35
Poraa / porauta siihen termostaattiin 3 mm:n reikä heti sen läpän viereen laippaan, että vesi pääsee vaihtumaan termostaatinkin kohdalla moottorin lämmetessä ja termostaatti tietää aueta aikanaan. Samalla ilmavaivat ainakin vähenevät ja ilmaus onnistuu.
Jostakin syystä tämä reikä puuttuu nykytermostaateista, vaikka se on välttämätön lähes joka automerkissä ja -mallissa. Pahimmillaan huonosti ilmattu järjestelmä aiheuttaa moottorin ylikuumenemisen ja kalliin remontin kannen oikaisuineen ym.
Tämä asia pitäisi jokaisen autoaan korjaavan tietää automaattisesti.
27.04.2011 11:20
Selitys löytyy JykäBoy Käteisen jäsenyydestä bilderbergiläisin rikolliseliittiin ja uuden maailmanjärjestyksen käyttöönotosta. Ota selvää, netistä löytyy ihan suomeksi (toistaiseksi ei suljettu niitä sivuja vielä). En ala tarkemmin seliitelemään, muut ovat jo nettiin panneet nämä asiat.
27.04.2011 11:08
Paha ruveta arvailemaan, miksi kirkko haluaa salata sukututkimuksen, joka on tunnetusti historiantutkimuksen aputiede. Ei tule äkkiä muuta mieleen kuin rahanahneus. Suurella rahalla siis saa OSAN siitä tiedosta, mitä harrastaja löytäisi ilmaiseksi. Virastosta ostetusta tiedosta puuttuu kaikki ihmisten elämään viittaavat tiedot muutamia päivämääriä ja nimiä lukuunottamatta. Ja nekin ovat usen vääriä ja puutteellisia, koska kanslisti ei tarkasta syntyneitten, vihittyjen ja kuolleitten luetteloista yleensä mitään. Tulisi mielettömän kalliiksikin jos tarkastaisi. Eikä kanslisti tutki, ketä kyseisessä talossa on aiemmin asunut yms "sivuseikkoja", jotka tutkija tutkii ja jotka antavat lihaa luitten ympärille.
Niitä ns. arkaluonteisia tietoja - mitä ne lienevätkin - on jokainen sukututkija sitoutunut kirjallisesti olemaan julkaisematta jo tutkimusluvan saadessaan. Ei kyllä ole erikoisempaa vastaan tullutkaan, vaikka yli 30 khranvirastossa olen alle 100 v vanhoja asioita itse tutkinut. Sitä samaa au lapsia, viinanmyyntiä, sapatinrikkomusta ym minkä kaikki tietävät ja mikä nytkin on jokapäiväist'ä eikä ketään mitenhään hetkauta Eikä niistä yleisimpiä edes viitsi kirjata. Muutama uudempi itsemurha ja sen tekotapa, mutta niistäpä en eteenpäin huutele. Vanhemmat asiat ovat vapaasti julkistettavissa, mutta ei pahantahtoisessa merkityksessä.
Suurempi salauksen tarve saattaa olla kirkonkirjojen virheet. Niitäkin on vastaan tullut. Korkeat kirkon profeetat haluavat mahdollisesti peittää oman porukkansa laiminlyönnit. Ja RAHAA ne ainakin haluavat!
PS. Tiedostossani on vasta hieman yli 42 000 nimeä ja työsarkaa riittää loppuelämäksi vaikka uudempia tietoja ei saisikaan.
27.04.2011 11:04
Myöhästyneet kiitokset onnitteluista. Itse en edes huomannut nimipäivääni, en pidä sellaisia mielessä.
Toisesta aiheesta:
Minulla ei onneksi ole yleensä siitepölyallergiaa paitsi muutamien vuosien välein. En tiedä mille siitepölylle. Ja höyhenillä minut saa hengiltä, vaikka virallisten tietojen mukaan höyhenallergiaa ei ole olemassakaan. Ihotestien mukaan en ole allerginen millekään.
27.04.2011 10:44
Asenna ilmainen Microsoft Security Essentials. Toimii luotettavasti.
Jotkut muut virustorjuntaohjelmat eivät sovellu W7:n kanssa yhteen vaan hidastavat ja jumittavat koneen. Taistelin sellaisen kanssa lähes vuoden, käytin kalliilla "korjauksessa" liikkeessä eikä auttanut. Piti asentaa koko roska uusiksi. Sitten asensin toista virusohjelmaa (jonka piti olla yhteensopiva W7:n kanssa) ja hidastelu alkoi. Poistin kyseisen ohjelman ja taas toimii.
Turhaan moitin W7:ää kauan!
24.04.2011 10:52
Tottahan aloittaja kertoo.
Ruåtsalaisille tutkijoille on kova paikka myöntää sekin, että heidän riimukiviensä kirjoitusten sisältö alkoi aueta vasta kun suomenkieltä osaava tutkija oli asialla.
On siihen toki muitakin todisteita, mutta vaikka tämä aluksi.
Bessien kanssa olen samaa mieltä Petsamon alueesta, mutta vieraan vallan asiaa ajava poliittinen eliittimme ei halua asiasta edes keskustella, vaikka naapuri on muutamaan kertaan avannut keskustelun asiasta. Maanpetturiksi jos eliittiämme syytäisin, niin äkkiä siinä häkki heilahtaisi. Minulle. Esimerkkejä löytyy ihan koto-Suomesta, mutta Suoli24:n sensuuri syö jos kerron tarkemmin.
24.04.2011 10:41
Kertokaas viisaat miten tuollaisen videon saa imuroitua omalle koneelle. Tiedän, että se on mahdollista mutta en sitä, miten. Ohjeet ihan suomeksi, kun tuo Lontoo taipuu niin kankeasti minulta...
23.04.2011 18:30
Vaan jehovalaisetpa ovat ainakin sadan viimeisen vuoden aikana ennustaneet vaikka kuinka monta maailmanloppua. Montako toteutui?
Onhan näitä huuhaaoppeja joka lähtöön.
Hedelmistään puu tunnetaan!
23.04.2011 12:09
Ristikkoavain on yksi huonoimmista.
Momenttiavaimella varmistetaan oikea kireys. Sillä ei siis irrotella eikä kiinnitellä niitä pultteja tai muttereita. Peltivanteilla kiristys onnistuu erinomaisesti ilman momenttiavaintakin vanteeseen tehdyn joustovaran takia ja siksikin se on parempi kuin aluvanne. Teinipojat ja harakat tykkää kaikesta kiiltävästä...
23.04.2011 11:43
Sitten kun olet sen sirun kaivanut pois, niin sitten et voi enää ostaa etkä myydä mitään. Aivan niin kuin Ilmestyskirja sanoo. Käteinen raha on poistettu käytöstä, kaikki raha-asiat(kin) hoituu "helpommin", sirun ja sen lukulaitteitten kautta. Helppoudella se tullaan meille myymään, ei enää monia erilaisia kortteja (pankkikortti, ajokortti, kirjastokortti, kelakortti jne). Kaikki hoituu vain ja ainoastaan sirulla, joka on kämmenselässäsi... Tai kulkukoiran vatsassa...
Sitten seuraavaksi siru siirretään otsaan. Tämä tapahtuu sitten, kun mieleenvaikutussysteemi on saatu kehitettyä valmiiksi. Järjestelmää on kehitetty jo pitkään ja jotain tuloksia on jo saatu, mutta ei läheskään riittävästi. Joka tapauksessa tämä on tulossa.
Uudessa maailmanjärjestyksessä tällä pallolla on suunnitelmien mukaan noin puoli miljardia suhteellisen tyhmää mutta kuuliaista orjaa, jotka elävät vain pienen johtavan eliitin tarpeitten mukaan. Todennäköisesti minä en ole sitä enää näkemässä; sirun ensimmäisen version saatan nähdä jos vanhaksi elän.
22.04.2011 23:46
Mikä on oktaanivaatimus?
22.04.2011 22:12
Kyllä siihen selityksenpoikanen saattaa löytyä.
Autosi tarvitsee todellisuudessa yli 95 oktaanista polttoainetta. Kun ajat 95 oktaanisella, se nakuttaa (ei välttämättä kuulu) ja se nakutus muun vahingon lisäksi vie tehoa eli lisää kulutusta.
22.04.2011 22:10
Avovälityksestä en ole koskaan kuullutkaan. Missä yhteydessä tuli vastaan?
Kaksiportainen vaihteisto tarkoittaa, että vaihteistossa on vaihteet ykkönen ja kakkonen. Eli kaksi välityssuhdetta.
Kolmiportaisessa näitten lisäksi myös kolmonen eli kolme välityssuhdetta.
Näin minä asian ymmärtäisin.
22.04.2011 22:01
Täysin normaali ilmiö moottorissa, jossa on hydraulinen venttiilivälysten säätö.
22.04.2011 21:54
Laakerivika kuulostaa siltä kuin alla olisi Hakkapeliitta. Ja ääntää yleensä vain kaarteessa jompaan kumpaan suuntaan.
Jytinä viittaisi paremminkin renkaan kudosvaurioon. Katsopa olisiko rengas kulunut yhdestä kohtaa reilusti enemmän kuin muualta tai näyttäisikö kulutuspinta olevan ässän muotoinen. Silloin auttaa vain uusi rengas. On sattunut kohdalle noin 10 Nokialaisessa ja 1 Michelinissä viimeisen 10 vuoden aikana. Sitä edeltävän 30 vuoden aikana ei koskaan. Näin se laatu "paranee"...
Voihan olla muitakin syitä...
22.04.2011 21:44
"Ajovalopolttimoa ei voi itse vaihtaa!!!!!"
Mitenkäs se sitten vaihdetaan???
Minä kun olen siinä uskossa, että ITSE se asentajakin sen polttimon vaihtaa, jos työ hänelle annetaan tehtäväksi.
Korjatkaa jos olen väärässä!
22.04.2011 21:24
Näinkin se laatu romahtaa autoissakin valmistajan pohjattoman ahneuden takia... Vanhassa vara parempi - näissäkin asioissa!
22.04.2011 21:19
Ja se kunnon avain on nimeltään sopivan kokoinen holkkiavain (hylsä) ja pitkä nivelvarsi. Molemmat puolen tuuman neliöllä. Maksaa, mutta on ainut todella toimiva ja ikuinen.
Ja saattaa niille muutakin käyttöä joskus löytyä...
Kokemuksella: sitroen.
22.04.2011 21:16
62 / 265