Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

125

Kommenttia

947

1. Toivottavasti ihmisen kaltainen, moraalin omaava eläin osaa vastata tuohon kysymykseen itse.

Aivan yhtä hyvin voisit kysyä, että onko väärin tappaa kanssaihmisiä, jos kerran luonto on antanut meille kyvyn sotia.
  2. Jos ensin lakkaisimme kohtelemasta eläimiä koneina ja lopettaisimme lihansyönnin, ja vasta sitten keskittyisimme vähempiarvoisiin eläinoikeus/suojelurikkomuksiin.

Mikset muuten tuonut esille karjun porsaille ilman kivunlievitysta suoritettavia kastraatioita, joita suoritettaneen miljoonia vuosittain?

Eläinoikeusnäkökulmasta eläimenkin silpominen on mielestäni tuomittavaa, ja hyväksyttävää vain siinä tapauksissa, että kastraatiolla parannetaan eläimen - ei omistajan - elämänlaatua, tai jos toimenpiteellä rajoitetaan ei-toivottujen pentujen sikiämistä.

Itse kemiaalisenkastraation parantamana seksuaalirikollisena osaan nyt arvostaa elämää ja arkea paljon enemmän kun mielessä liikkuu muukin kuin itsensäpaljastamisen pakottava tarve.

Nyt mulla riittää paremmin aikaa esim.Suomi24:ssä
    käytäville syvällisille keskusteluille, kuten saako eläimiin sekaantua, tai onko jtguytiooiyhvb hullu?:D