Vapaa kuvaus

Aloituksia

79

Kommenttia

2723

1. http://img60.exs.cx/img60/4905/DSCF09876.jpg
    Toi kuvan örmeli on sen verran aidosti tehty et vois olla tottakin.
  2. Kerran meni vessan oven lukko itsestään kiinni kun olin pienenä veljeni kanssa pesemässä hampaita. Oli ilta, eli siis pimeä. Oltiin yksin alhaalla (omakotitalo ja meillä on toinenkin kerros), katsoin peiliin. En tiiä mihin katsoin mutta sivusilmällä näin kun se lukko kääntyi. Se kääntyi jotenkin nopeasti ja me molemmat kuultiin sen ääni.
    Kyllä mentiin kovaa sen jälkeen.

Oon keksiny jonkinlaisen selityksen siihen. Se kukko oli vanha ja meni rikki sitten vähän ajan päästä. Uuden lukon kanssa ei ole ollu kummallisuuksia.

Toinen tapaus, oli tässä vähän aikaa sitten kun oli syyslomat. Olin lähdössä nukkumaan ja sammuttelin valoja. Ja taas sivusilmällä olin näkevinäni kuin joku olisi istunut laiskanlinnassa. Käänsin äkkiä pään pois ja lähdin rauhallisesti pois. Katoin vielä olisko kissa tullut sisään ja menin nukkumaan.
    Siinä nojatuolissa on tosi usein jonkun vaatteita selkänojalla niin luulen etten nähnyt mitään ihmeellistä.

Sitten on pari semmosta äänien kuulemis tapausta. Oltiin isän kanssa jäätelöautolla. Odoteltiin siinä bussipysäkillä kun kuultiin ääniä takana olevalta hiekkatieltä. Joku selvästi käveli siellä. Eihän siellä kukaan vieras voinu olla koska se oli omaa pihaa eikä kukaan vastannu kun huudeltiin. Sitten ne äänet loppu.
    Toisen kerran kuulin kun olin lukemassa sängyssä ja ikkuna oli auki. Taas ihan kuin joku olisi kävellyt pihalla.
    Ehkä joku yöllinen hiippari.

Kerran kuulin kun joku nousi ulkoportaita pitkin. Koitin kurkkia ikkunasta enkä nähnyt tai kuullut mitään.
    Myöhemmin oli sama tapaus. En nähnyt enkä kuullut mitään ja sitten menin alas. Vaari oli tullu jutteleen aseenkantoluvista isän kanssa.

Ei tässä muuta. Tutuillekkin on käyny kaikkea outoa. Kuollut kissa kaivelee olematonta hiekkalaatikkoa kylppärissä...
  3. Toi oli hyvä :D