Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos ne cd:t on kuluneita. En tiedä hidastaako se. Sitten sen pleikkarin lukupää voi olla likainen.
10.11.2004 08:29
http://img60.exs.cx/img60/4905/DSCF09876.jpg
Toi kuvan örmeli on sen verran aidosti tehty et vois olla tottakin.
10.11.2004 08:21
Tuskin sellasta ees on. Ne kuvat mitä oon nähny on niin epäaidon näköisiä. Kuvat on otettu telkan ruudusta ja on näkyn vaikka mitä simpanssia. Yks kuva oli melko aidon näkönen mutta tv:n häiriöt ei näkyny sen lumimiehen kohdalla ja se erottu muutenkin kuvasta.
10.11.2004 08:17
Mulla tuli rosvo kylään. Se katteli vähän ja sit se alko hiipimään ja otti mun tapauksessa telkan. Sitten tuli poliisi ja ne alko tappelee. Rosvo häviää varmaan aina ja poliisi vie sen käsiraudoissa autoon.
En muista paljonko sai rahaa siitä operaatiosta mutta telkkaa en saanut koskaan takaisin.
09.11.2004 20:13
No ei se mulla pelattavuuteen vaikuta yhtään. Tänään pääsin hakkaa ite peliä. Ihan huppu. Afro oli pakko laittaa päähän ja laittaa muutama tatuointi. Siis pelissä :)
09.11.2004 20:01
Kerran meni vessan oven lukko itsestään kiinni kun olin pienenä veljeni kanssa pesemässä hampaita. Oli ilta, eli siis pimeä. Oltiin yksin alhaalla (omakotitalo ja meillä on toinenkin kerros), katsoin peiliin. En tiiä mihin katsoin mutta sivusilmällä näin kun se lukko kääntyi. Se kääntyi jotenkin nopeasti ja me molemmat kuultiin sen ääni.
Kyllä mentiin kovaa sen jälkeen.
Oon keksiny jonkinlaisen selityksen siihen. Se kukko oli vanha ja meni rikki sitten vähän ajan päästä. Uuden lukon kanssa ei ole ollu kummallisuuksia.
Toinen tapaus, oli tässä vähän aikaa sitten kun oli syyslomat. Olin lähdössä nukkumaan ja sammuttelin valoja. Ja taas sivusilmällä olin näkevinäni kuin joku olisi istunut laiskanlinnassa. Käänsin äkkiä pään pois ja lähdin rauhallisesti pois. Katoin vielä olisko kissa tullut sisään ja menin nukkumaan.
Siinä nojatuolissa on tosi usein jonkun vaatteita selkänojalla niin luulen etten nähnyt mitään ihmeellistä.
Sitten on pari semmosta äänien kuulemis tapausta. Oltiin isän kanssa jäätelöautolla. Odoteltiin siinä bussipysäkillä kun kuultiin ääniä takana olevalta hiekkatieltä. Joku selvästi käveli siellä. Eihän siellä kukaan vieras voinu olla koska se oli omaa pihaa eikä kukaan vastannu kun huudeltiin. Sitten ne äänet loppu.
Toisen kerran kuulin kun olin lukemassa sängyssä ja ikkuna oli auki. Taas ihan kuin joku olisi kävellyt pihalla.
Ehkä joku yöllinen hiippari.
Kerran kuulin kun joku nousi ulkoportaita pitkin. Koitin kurkkia ikkunasta enkä nähnyt tai kuullut mitään.
Myöhemmin oli sama tapaus. En nähnyt enkä kuullut mitään ja sitten menin alas. Vaari oli tullu jutteleen aseenkantoluvista isän kanssa.
Ei tässä muuta. Tutuillekkin on käyny kaikkea outoa. Kuollut kissa kaivelee olematonta hiekkalaatikkoa kylppärissä...
09.11.2004 12:14
Pienenä näin monta kertaa peräkkäin unta että muumeista karannu mörkö jahtas mua. Yritin päästä kodin ulko-ovesta sisään mutta en saanu sitä auki.
Unet loppu siihen kun viimeisessä unessa möröllä oli punaset silmät ja kieli ulkona ihan kuin jostain sarjakuvasta. Ja siinä samassa unessa sain oven auki.
09.11.2004 11:50
Jos on hyviä niin saako vaikka parin kirjan nimen? Vois käydä kirjaston kautta joku päivä.
09.11.2004 11:48
Itekkin oon tehny ufokuvia fotarilla. En kyllä levittänyt niitä mihinkään vaan kokeilin minkä näköisiä niistä tulee. Kyllä joku maalaisjuippi vois mennä vipuun.
09.11.2004 11:40
"I see dead people"
No ei sentään vaan kiinnostais nähdä joku kuva. Onko jotenkin mahdollista saada niitä nettiin?
Ja jos haluat vaikka lähettää jonkun kuvan sähköpostiin niin voin antaa osotteen. Siis ei ole mikään pakko. Syyksi kelpaa mikä vaan eikä ole tarkotus epäillä ja etsi järjettömiä selityksiä.
Niistä kuvista voi kyllä tulla tavarat housuun kun alkaa jännittää :)
09.11.2004 11:37
Kaveri kerto et sen kaverin kaveri oli tappanu ittensä. Tai ainakin samalla luokalla oli tyyppi jonka kaveri oli tappanu ittensä. En tiiä milloin mut täs lähiaikoina.
09.11.2004 11:31
Toi oli hyvä :D
09.11.2004 11:14
Doom 3 on aika syvältä. Kyllähän sitä ajan kuluks pelaa mutta ostamaan en ala sitä peliä se on varma.
09.11.2004 11:03
Kannattaa kysellä p2p palstalta. Kazaata en suosittele.
09.11.2004 10:27
Jos sulais etelä ja pohjois napa niin siinä on vettä sitten vähän enemmän. Siihen lisätään merien ja järvien vedet. Mutta tuskin siitä koskaan niin paljon tulee että kaikkia vuoria peittäis. Tai edes Everestiä.
09.11.2004 10:13
Ihan kuin se ei näkyisi ollenkaan siinä koneessa, tai sitten se on väärässä. Näkyy myös joiltakin nettisivuilta, kuten http://www.mtv3.fi
Myös television texti-tv:stä näkyy. Ja jos on olemassa joku kello. Esimerkiksi rannekello, seinäkello, kaappikello, käkikello, rannekello, munakello :D
Mutta mikäs siinä. Ihminen on viisas kun tekee miten parhaimmakseen näkee. Näin sanoi viisas minä.
09.11.2004 09:53
En kyllä enää ota hämähäkkejä käteeni. Kun niitä niin mielellään on kattonu kun menee tossa kädellä. En ole läheskään varma mutta luulen että olen nähny jonku tommosen hämähäkin meiän keittiössä. Ei se kyl yrittäny purra vaan lähti karkuun minkä niistä kaikista jaloistaan pääsi. Mutta en kyllä usko että se toi oli.
09.11.2004 09:37
Seuraavan kerran kun ne helvetin pistiäiset tekee pesän ulkoportaiden alle niin meen imuroimaan ne.
Sain tarpeekseni kun ne kaikki tuli sieltä ja vielä tuli perässä 10m. Tai ainakin tuntu siltä.
09.11.2004 09:31
Toisella nimimerkillä löysää hermojaan ja toisella ollaan mallikansalainen :)
09.11.2004 09:12
Ei se Taser tietenkään vaaraton ole. Sairaat ihmiset voi saada jonkun kohtauksen tai jotain.
Joku on menettäny näkönsä toisesta silmästä kun se osui silmään, mutta se joku oli repässy sen piikin irti itse.
Ja voihan se osua sydämmeenkin, mutta lehdessä on lukenut että uhri toipuu muutamassa sekunnissa vai oliko minuutissa.
Onhan se parempi kuin joku oikea ase, tai joku saatanan kapula millä ne jenkkikytät tulee ja hakkaa hengiltä.
09.11.2004 08:54
103 / 137