Noniin, ajattelin pelkästään grafiikkaa koskevan aiheen tänne kyhätä. Siitä näkyy olevan täällä kaikki erimieltä, toisten mielestä se on aivan perrrr.... ja jotkut kehuvat sitä hyväksi.
Omasta mielestäni se ei kyllä ole Vicen tasoa, yksityiskohtia on enemmän mutta muuten grafiikka on rosoisempaa. Sen huomaa helposti ihmisten ja autojen ääriviivoista jotka eivät minusta ainakaan kovin hyviltä näytä.
Että jos grafiikkaa Viceen vertaa niin huonontunut on (minun aisteilla tarkasteltuna).
SA:n grafiikasta
9
509
Vastaukset
No ei se mulla pelattavuuteen vaikuta yhtään. Tänään pääsin hakkaa ite peliä. Ihan huppu. Afro oli pakko laittaa päähän ja laittaa muutama tatuointi. Siis pelissä :)
- Mo-mo-monkey
No voi äidin vi**u!!! Mitenkähän tuo taas tähän aiheeseen liittyy? Minäpä voin kertoa, EI MITENKÄÄN!
- Ryo_Yung
Mo-mo-monkey kirjoitti:
No voi äidin vi**u!!! Mitenkähän tuo taas tähän aiheeseen liittyy? Minäpä voin kertoa, EI MITENKÄÄN!
lampaan viesti juuri liittyi, koska peleissä on yleensä se pelattavuus jonka mukaan sitä aikas yleisesti pelataan, ei grafiikka.
- Mo-Money
Ryo_Yung kirjoitti:
lampaan viesti juuri liittyi, koska peleissä on yleensä se pelattavuus jonka mukaan sitä aikas yleisesti pelataan, ei grafiikka.
Itku tulee teidän kanssa. Kyse oli grafiikasta, siis grafiikasta, eikä pelattavuudesta, siis ei pelattavuudesta vaan grafiikasta. Nooh
- Ryo_Yung
Mo-Money kirjoitti:
Itku tulee teidän kanssa. Kyse oli grafiikasta, siis grafiikasta, eikä pelattavuudesta, siis ei pelattavuudesta vaan grafiikasta. Nooh
Niin niin, mutta ei grafiikka aina ole se kaikki kaikessa. Mitä olen huomannut noissa arvosteluissa niin on se hyvä.
Mo-Money kirjoitti:
Tarkoitin et se paska grafiikka ei vaikuta ainakaan mun pelaamiseen tai jotain tommosta. Onks se niin vaikee suomee ymmärtää.
- Mo-Moneky
lammas-jr kirjoitti:
Tarkoitin et se paska grafiikka ei vaikuta ainakaan mun pelaamiseen tai jotain tommosta. Onks se niin vaikee suomee ymmärtää.
Joo joo, ihan miten vain
- naab
ei mua ainakaa kiinnosta yhtää jos sun mielestä Vice Citys on parempi grafiikka kun tää on nii paljo parempi peli ku mikää Vice City. Vice City oli vaa sellane harjotus tekele tähän San Andreasii verrattuna
- pelailija
Siitä se johtuu. Teillä on yhä sama pleikkarin raato kuin vice cityn aikoinakin. Ja jos kerran pelialue on SA:ssa ***vetisti isompi kuin VC:ssä, niin se myös vaatisi koneelta enemmän potkua. Ja kun pelissä on myös edelleen se sama homehtunut engine alla, niin ei mikään ihme.
PC-versiota siis odotellessa. Kauan saan sitä odottaa, tiedän kyllä sen. Mutta eiköhän se aika kulu kuin siivillä tuota Halflifeä ja World of Warcraftia pelatessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222367
- 931505
- 1161248
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18949Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851- 52842
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785