Näin viime yönä seuraavanlaisen unen. Matkustajakone lensi pohjoista kohti. Koneen nokan kohdalla näkyi välähdys ja alkoi tulla savua. Kone jatkoi lentoaan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Enneuni?
11
1335
Vastaukset
- dskljadhld
VITSI :)
- vahvistus
Raamatussa enneunien näkijät näkivät unensa usein kahtena tai kolmena yönä samanlaisena.
- tarkistus
Raamatussa käärme ja aasi osasivat puhua, jänis märehtiä ja lepakko oli lintu.
Pienenä näin monta kertaa peräkkäin unta että muumeista karannu mörkö jahtas mua. Yritin päästä kodin ulko-ovesta sisään mutta en saanu sitä auki.
Unet loppu siihen kun viimeisessä unessa möröllä oli punaset silmät ja kieli ulkona ihan kuin jostain sarjakuvasta. Ja siinä samassa unessa sain oven auki.
Unet kertovat meille sisimmästämme. Ne auttavat ihmistä henkiseen tasapainoon. Mitä tulee niiden enteilystä yleensä, olettaisin ainakin osin olevan kyse siitä, jos niitä ei kuunnella, eikä niiden kertomia asioita muutoinkaan elämässään huomioi, ne saattavat hyvinkin konkretisoitua.
Telepatia ym. myös mahdollisia, mutta unissa yleensä on kyse henkilökohtaisista asioista.- twingo
Minä olen nähnyt tuollaisen unen parisen kertaa. Pienenä ekan kerran ja arvaapa mitä, toisen kerran silloin kun Usan tornit sortuivat. Muistan miettineeni, että minähän näin tuon, minähän tiesin!!! USkomattomia juttuja tapahtuu...
- N3M1
Hei!
Minullakin on ihmeellinen tapa nähdä "enneunia."
Näin kerran mm. unen siitä, kun iso rekka suistuu
ojaan kun olen kävelemässä kotiin. Ja niin tapahtui. Unessakin huokaisin helpotuksesta kun
en jäänyt alle. - squirrel
Keräsin hiekkatieltä punaisia kaloja.
Niillä oli töyhdöt. Töyhdöt olivat siniset.
Varmaan ihan samasta asiasta nähtiin unta. - leon
Itse näen paljon unia painajaisia sekä niitä parempia ja olen oppinut nauttimaan niistä,herättyäni painajaiseen yritän jatkaa unen loppuun niin näkis mikä on lopputulos eikä jäis kaivamaan sekään asia.Enneunista en ole varma mut ihmeellisiä unet kummiskin ovat,kerran jopa kohtasin itse saatanan unessani...huh huh
- emilii 1
..näen myös enneunia. Olen nähnyt jo muutaman vuoden. Ekan kerran kolmisen vuotta sitten, pari viikkoa ennen kuin äitini sai ensimmäisen (ja toivottavasti viimeisen) epilepsiakohtauksen, oli koomassa ja meinasi kuolla.
Ennen näin enneunia aika harvoin, yleensä kaksi viikkoa ennen toteutumista. Nykyään enneunet ovat paljon yleisempiä ja tapahtuvat yleensä jo seuraavana päivänä.. Tietenkin seassa on paljon myös 'tavallisia' unia, mutta ne erottaa jo melko helposti.
Muilla vastaavaa?? - Nä-ki-jä
Kiinassa putosi matkustajakone, jossa ensin oli tapahtunut räjähdys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222367
- 931505
- 1161248
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18949Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851- 52842
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785