spiritismi

kakkosethuosussa

kokeilin tänää spiritismiä ja kysyin millon kuolen ja aluks tuntu kun oisin vaan nojannu lasiin vahingos...mutta sitten se liikkui monen numeron päälle ja siitä tuli 31102004 ensin katoin et se on joku numero sarja vaan sit hokasin tuon 2004 ja mietin et nythän on 10kuukausi ja sit hyppäs sydän kurkkuun
31.10.2004 se on tän kuun vika päivä...mua pelottaa aika helvetisti oon kertoillu muilla foorumeilla ja kavereille yllätäin ei toiset oo uskonu mut toiset jotka enemmän uskoo tämmöseen on ollu kauhuissaan.jos on jotain kristittyjä, rukoilkaa mun puolesta ja muutkin voi manata ja loitsia

46

7569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

Miksi ihmeessä menit kyselemään kuolemastasi?! Siitähän nimeomaan toitotetaan joka paikassa, että se on sääntö nro.yksi, mitä ei saa kysyä! Toivotaan, että sua vaan peloteltiin.. Tod.näk.sulle ei käy kuitenkaan kuinkaan, kunhan et stressaa itseäs henkihieveriin tolla asialla..silloin voi kyllä prozacit ja valkotakkiset kutsua. :)

• kakkosetedelleehuosus

alan oleen jo rauhottuneenpi mut silti....seuraavat päivät tulee oleen hulluja

• Saddu ;-)
        kakkosetedelleehuosus kirjoitti:

alan oleen jo rauhottuneenpi mut silti....seuraavat päivät tulee oleen hulluja

...sitten 01/11/2004...jookos ?!?
        Niin saamme varmuuden huuhaasta...ainakin kohdaltasi,kö ?!?
        p.s. siis onkos siinä tuo kesäajan loppuminen huomioitu ?!?
        lol
        ;-)

• Pelle Hermanni

Hmm... Kerroppas vähän tarkemmin kyseisestä "spiritismisessiostasi".

- Olitko ainoa paikalla olija?
      - Miten vanha olet?
      - Onko sinulla mitään lääkitystä?
      - Olitko humalassa?
      - Oletko koettanut koskaan muita päihteitä kun alkoholia?
      - Olitko polttanut kannabista, ennen kuin aloitit "pelailemaan" spiritismiä?
      - Kuinka kovasti yleisesti ottaen uskot yliluonnollisiin asioihin?

Toivottvastasti kerkeät vastaamaan näihin :)

Ja voinhan minä tieten rukoillakkin, ei siinä mitään menetä. Toivottavasti auttaa :)

• virtasen mummo

onkos sulle joskus tapahtunu jotai vai hä?me just kokeiltiin sitä kunnes me luettiin siitä lisää....onko se totta????:o

• Voivoi

En voi varmaxi uskoa, puhutko totta, mutta rukoilen varmuuden vuoksi jos et puhukkaan paskaa. En kylläkään ole kristitty, mutta on se sen veraan paha juttu että pitää jonkun puoleen kääntyä.

• puer86

No, kannattaa toimia seuraavien vaihtoehtojen mukaan, mikäli näin kävi:
      1. Varmista ettei kukaan muu liikuttanut lasia, etkä ollut lääke tai päihdehuuruissa.
      2. Jos näin ei ollut, niin olet kusessa, toimi seuravaavasti; Rukoile, manaa, tee loitsuja, yritä kumota tapahtuma.
      3. Jos mikään ei auta, jää vain yksi vaihtoehto; jää 31.10.2004 nukkumaan, niin minimoit riskit kuolla. Muista tarkistaa kuitenkin että tulipalon syttyminen on epätodennäköistä. Päivä taitaa muuten olla Sunnuntai, joten voit jäädä kaikessa rauhassa nukkumaan.

• muistelija

Tämä on jostain kirjasta ja tositarina (?):

Jossain Aasiassa eräälle länsimaiselle miehelle ennustettiin hänen kuolinpäivänsä. Mies ei uskonut, mutta kun päivä saapui hänen vointinsa alkoi vaarallisesti heikentyä. Tilanteesta selvittiin vaivuttamalla mies uneen lääkkeillä. Seuraavana päivänä herättyään hänelle voitiin kertoa että ennustus ei pitänyt kutiaan :)

• eienääkakkosethousussa

alan jo unohtamaan pikkuhiljaa koko asian,on ollut muutenkin niin hiljaista.voin vaikka laittaa sunnuntaina tai maanantaina viestiä tänne :P

• puer86

Oli ihan pakko kysyä, että oletko yhäkin hengissä? Ei mitenkään spiritismiä pilkkaavassa muodossa kuitenkaan...

• Kynä

Taisi kyllä kuolla.

(Vaihtoehtoisesti pelotella.)

• Raamatun lukija

vieläks sä hengität. Saisit kyllä kertoo jos oot hengis.

• -O-

Aika kuluu ja vastausta ei tule. Voisiko olla mahdollista, että hän...

• Belzebub
        -O- kirjoitti:

Aika kuluu ja vastausta ei tule. Voisiko olla mahdollista, että hän...

noh.. kannattiko kysyä.. josseny kuoli ni onko se meidän häpeemme/vikamme? netin välityksellä ei noin yleensäkkään voi auttaa kuolemaan tuomittuja.. täytyypä kysyä hengiltä että kuoliko Se.. mäkin muute kysyin vahingos et koska kuolen.. sit tuli joku tälläi numero sarja 61104.. mut sehän on huomenna (kohta) .. pitäsköhä asialle tehä jotain vai mennä tuon kaverin seuraksi sinne minne se ikinä joutukaan..

• Voivoi
        Belzebub kirjoitti:

noh.. kannattiko kysyä.. josseny kuoli ni onko se meidän häpeemme/vikamme? netin välityksellä ei noin yleensäkkään voi auttaa kuolemaan tuomittuja.. täytyypä kysyä hengiltä että kuoliko Se.. mäkin muute kysyin vahingos et koska kuolen.. sit tuli joku tälläi numero sarja 61104.. mut sehän on huomenna (kohta) .. pitäsköhä asialle tehä jotain vai mennä tuon kaverin seuraksi sinne minne se ikinä joutukaan..

Ilmota sit et ootko hengis, Belzebub!

Must tuntuu et se Kakkosethousuissa on delannu.. Tai sit koko juttu oli vaan pila, toivottavasti.
        Onx kukaa nähny mitää outoi kuolinilmotuksii, jotka vois siihen viitata?

• Belzebub
        Voivoi kirjoitti:

Ilmota sit et ootko hengis, Belzebub!

Must tuntuu et se Kakkosethousuissa on delannu.. Tai sit koko juttu oli vaan pila, toivottavasti.
        Onx kukaa nähny mitää outoi kuolinilmotuksii, jotka vois siihen viitata?

Ainakin toistaseks hengiss!! =) mut onhan tätä päivää viel jäljellä ja vaikka mitä voi vielä tapahtua...ei tiedä vaikka lentokone crashais mun taloo päin...tai jotn muuta vastaavaa....

• Raamatun lukija
        Belzebub kirjoitti:

Ainakin toistaseks hengiss!! =) mut onhan tätä päivää viel jäljellä ja vaikka mitä voi vielä tapahtua...ei tiedä vaikka lentokone crashais mun taloo päin...tai jotn muuta vastaavaa....

että saatana tulee henkilökohtasesti sut noutaa jos et muuten kuole. Mutta sä et kuole jos haet apua Jeesukselta

• Opettaja
        Raamatun lukija kirjoitti:

että saatana tulee henkilökohtasesti sut noutaa jos et muuten kuole. Mutta sä et kuole jos haet apua Jeesukselta

..tarjota pullakahvit silloin kun se tulee hakemaan.

• Belzebubin äiti
        Opettaja kirjoitti:

..tarjota pullakahvit silloin kun se tulee hakemaan.

Täällä kirjoittaa Belzebubin äiti. Belzebub löytyi juuri tietokoneen ääreestä tuupertuneena ilmeisesti jonkun sairauskohtauksen saaneena. Hän oli kirjoittamssa juuri viestiä tänne ja se oli todella sekava ja pelottava viesti.

• Raamatun lukija
        Belzebubin äiti kirjoitti:

Täällä kirjoittaa Belzebubin äiti. Belzebub löytyi juuri tietokoneen ääreestä tuupertuneena ilmeisesti jonkun sairauskohtauksen saaneena. Hän oli kirjoittamssa juuri viestiä tänne ja se oli todella sekava ja pelottava viesti.

ja mistähän sä luulet että mä tiedän että sä oot todella se kuka sanot olevas. Voisin kyllä kysyä yllä pidolta että onko sama ip osoite. No kai sä voit sitte kertoo sen viestin?

• Raamatun lukija

hengissä vielä?

• kuka vain

ootko hengis? :D onks koko juttu kusetusta? :D Ei ikinä tiiä mut en ihan helposti usko toho spiritismi juttuun jos en ite näe

• Voivoi

Kakkosethousuissa ei oo mitää ilmotellu, vaik siit on jo 13 pvää. Ja Belzebub on odotattanu kax pvää. Mitähän täst pitäs ajatella?

• jenna-chan

me kokeiltiin tota spiritismiä..ei
        tahtonu oikee toimia.
        Mutta...voiko lasin sisältä tulla kylmää
        ilmaa..?
        ja muuten koko huone oli lämmin mutta
        mulla ja mun kamul oli hirveen kylmä...
        mahollista..?
        vai oliko kenties peli vasta
        "alkamassa"?
        Me ei tuhottu sitä lautaa!!!>_<
        ois pitäny tuhoo..
        ja nyt tuntuu kuin joka puolella
        olis joitain tyyppejä..

• Raamatun lukija
        jenna-chan kirjoitti:

me kokeiltiin tota spiritismiä..ei
        tahtonu oikee toimia.
        Mutta...voiko lasin sisältä tulla kylmää
        ilmaa..?
        ja muuten koko huone oli lämmin mutta
        mulla ja mun kamul oli hirveen kylmä...
        mahollista..?
        vai oliko kenties peli vasta
        "alkamassa"?
        Me ei tuhottu sitä lautaa!!!>_<
        ois pitäny tuhoo..
        ja nyt tuntuu kuin joka puolella
        olis joitain tyyppejä..

oot vähä samas jamas kun kamu kun se oli viel saatananpalvoja. Susta tuntuu että sua seuraa joku vaikka sitä et näe? Sua pelottaa vaikka et tiedä että miksi? hmmm ehkä pystyisin jeesaa sua jos apua haluut

• Kaveri kerto et sen kaverin kaveri oli tappanu ittensä. Tai ainakin samalla luokalla oli tyyppi jonka kaveri oli tappanu ittensä. En tiiä milloin mut täs lähiaikoina.

• jenna-chan

oot vähä samas jamas kun kamu kun se oli viel saatananpalvoja. Susta tuntuu että sua seuraa joku vaikka sitä et näe? Sua pelottaa vaikka et tiedä että miksi? hmmm ehkä pystyisin jeesaa sua jos apua haluut

niimpä.olet oikees...
        Tänään kuulin ääniä kun tulin kotiin..ja
        mun kamu kans..xD

• Raamatun lukija
        jenna-chan kirjoitti:

niimpä.olet oikees...
        Tänään kuulin ääniä kun tulin kotiin..ja
        mun kamu kans..xD

siis oletko sä nyt ihan tosissas? Vai heitätkö läppää?

• Belzebub

Hengissä edelleen =))) eipä (onneksi) käyny kuinkaan.... ja "Belzebubuin äiti" tommosen kirjotteleminen oon tyhmää...saa vaan ihmiset hämilleen...

• Belzebub
        Belzebub kirjoitti:

Hengissä edelleen =))) eipä (onneksi) käyny kuinkaan.... ja "Belzebubuin äiti" tommosen kirjotteleminen oon tyhmää...saa vaan ihmiset hämilleen...

Siis on tyhmää... =)

• Raamatun lukija
        Belzebub kirjoitti:

oliks se kyseinen päivä iha normaali sitte?

• WiLLoW

oliks se kyseinen päivä iha normaali sitte?

Mä ainon kamun kaa tänää alkaa sitä.. Mitä siin alus pitää sanoo ku kutsuu sitä "piruu"?

• näin:
        WiLLoW kirjoitti:

Mä ainon kamun kaa tänää alkaa sitä.. Mitä siin alus pitää sanoo ku kutsuu sitä "piruu"?

Come on piru!

• Raamatun lukija
        WiLLoW kirjoitti:

et nyt kuintenkaan koittais

• ^angel_007^

siis no miks sä ees kokeilit tota juttuU ku tiesit et siitä voi seurata jtn?olis ehkä ensi kannattanu miettii, ja ei millään pahalla mut en kyl usko tollasiin juttuihin :O

• Gootti

noh? kuolitko?

kandeis vähä "valmistautua" ennen ku alottaa "pelin"
      Oon kuullu et koska kuolee ja kuka oot tai mistä tuut kysymyksii ei saa kysyy...
      ..Ajateltii parin kamun kaa kokeilla.. tuleekohan mitään..

• tupla

jaa'a en tiedä toimaakohan tuommonen, mekin ollaan muutaman kaverin kans kokeilemas tänä vklp ja kaikilta löytyy ainakin jonkin verran uskoa asiaan kuhan ny ei vaa joutuis minkään demonin riivaamaksi

• Voivoi

Yli kax viikkoo kulunu, eikä vielkää mitää kuulu..

• Se Siitä Sitte

Se tais olla siinä sitte...no oma oli henkensä ku kysy, ittekki aion kokeilla spiritismii joku kerta, mutta taidan kylläki kerätä siihe riittävästi tietoo etten tee mitään idioottimaisuuksia:P

• Totta kai

Mä en tiedä spiristismistä hirvesti enkä myöskään kuolemanjohtavista jutuista. Siis spiristismissähän ei saa kysyä tyhmiä kysymyksiä joka suututtaa?? eihän? esim. kuka kuolee. Kaverin äidin kaverin isosisko on kuulemma kuollut kokeillessaan tätä. Kaveripiirissä kokeilivat spiritismiä ja kysyivät kuka kuolee seuraavaksi? . Oli vastattu sen nimi ja kymmenen kymmenen. Eihän kukaan tietenkään uskonut. Menivät sitten illalla bileisiin ja kun kello lähestyi sitä aikaa niin jotkut siellä aseilla leikki, painoi vahingossa liipasinta ja osui suoraan kyseiseen naiseen. Mä en tiedä uskonko, se ei vaikuttanu yhtään et se valehtelis mutta... joo mä uskon ettei kukaan muu usko mutta ei sitä ikinä tiedä..

• Noita kuolemis juttuja on netissä vähän joka paikassa kun ettii. Ja mulle on kerrottukki niitä. Kaikki vähän eri laisia. Eli joku on keksiny sen ja siitä se on levinny ja tarina on muuttunu. Ite en usko tommoseen mutta en aio kokeillakkaan.

• spiritismin poika

voi voi...kuinka vanha oot?, tyttö vai poika!?!?mä säälin sua.. mut sääntö nro yksi on: ei saa kysyy millon kuolee!!!

• en ole kokenut

Pidetäämpä nyt hiljainen hetki kaikille spiritismissä kuolleille...
        No ei nyt kuitenkaan :) Mun mielestä sen tekee alitajunta, jos kuolee: luulee koko ajan, että joku seuraa ja hajamielisenä juoksee auton alle. Enpä nyt sanoisi, että uskon spiritismiin, mutta epäilystä on. Haluaisin kokeilla, mutta kun tietää, mitä VOI tapahtua, eipä sitten enää huvitakkaan. En ole siis kokenut.
        Nytkin tämä "kuollut" varmasti seuraa virne naamallaan meidän huolestuneisuuttamme tietokoneen ruudun takana ja hihittelee. Tai sitten on juossut peloissaan auton alle.

• Jade
        en ole kokenut kirjoitti:

Pidetäämpä nyt hiljainen hetki kaikille spiritismissä kuolleille...
        No ei nyt kuitenkaan :) Mun mielestä sen tekee alitajunta, jos kuolee: luulee koko ajan, että joku seuraa ja hajamielisenä juoksee auton alle. Enpä nyt sanoisi, että uskon spiritismiin, mutta epäilystä on. Haluaisin kokeilla, mutta kun tietää, mitä VOI tapahtua, eipä sitten enää huvitakkaan. En ole siis kokenut.
        Nytkin tämä "kuollut" varmasti seuraa virne naamallaan meidän huolestuneisuuttamme tietokoneen ruudun takana ja hihittelee. Tai sitten on juossut peloissaan auton alle.

Nii en mä ainakaan usko et täällä nyt joku olis kuollu..Jotain pilaa vaan toi on! Mut mie oon kanssa aatellu kokeilla spiritismiä mun yhen kaverin kans.
        Mun pittäis tehä yhteiskuntaopin tunnille ajankohtaiskatsaus ja mie teen spiritismistä... Sitte innostuin siitä ite kans. En siis vielä ihan täysillä usko siihen, mut haluan kokeilla, sittenpähän näkee että tapahtuuko mitään!=)
        Ne jotka on kokeillu spiritismiä, ni mistä ootte hakenu tietoo? Onko mitän hyvää saittii??
        Entäs sitte se lauta... Onko mitää väliä, että minkälaiselle paperille ne kirjaimet ja numerot laitetaan...?Ja voiko sitä "harrastaa" itestään vai pitääkö aina olla muitakin?

• SPIRITISMI
        Jade kirjoitti:

Nii en mä ainakaan usko et täällä nyt joku olis kuollu..Jotain pilaa vaan toi on! Mut mie oon kanssa aatellu kokeilla spiritismiä mun yhen kaverin kans.
        Mun pittäis tehä yhteiskuntaopin tunnille ajankohtaiskatsaus ja mie teen spiritismistä... Sitte innostuin siitä ite kans. En siis vielä ihan täysillä usko siihen, mut haluan kokeilla, sittenpähän näkee että tapahtuuko mitään!=)
        Ne jotka on kokeillu spiritismiä, ni mistä ootte hakenu tietoo? Onko mitän hyvää saittii??
        Entäs sitte se lauta... Onko mitää väliä, että minkälaiselle paperille ne kirjaimet ja numerot laitetaan...?Ja voiko sitä "harrastaa" itestään vai pitääkö aina olla muitakin?

Valehtelijat huoh. -.-´´Ensimmäinen jo puhui pussiin ihmiset hyvät lukekaa Spiritismin säännöt kiitosh!

1)jos kysyy kuolin-päivästä joutuu välittömästi manalaan tai kuolee.
        2)Spiritismissä pitää kutsua manalan johtajaa itse Jeesuksen vasta kohtaa.
        3)Spiritismissä pitää aina olla tietyssä asennossa.Pitää pitää toista kädestä kiinni ja kutsu sitten vuorollaan kysytte ja laitatte kädet kupi-päälle sitten se alkaa liikkua.
        4)Spiritismissä ei käy paperi vaan se pitää nimen omaan olla leivin-paperia!

OLEN ITSE KOKEILLUT SPIRITISMIÄ EIKÄ SE OLE LEIKIN ASIA!
        KUN MINÄ OLIN NUOREMPI JA PELASIN SPIRITISMIÄ JA KAVERINI KYSYI
        KYSYMYKSIÄ JOITA EI SAISI (ÄLÄ KYSY KUOLEMAA)JA HÄN KYSYI NO HÄN EI KUOLLUT
        VAAN JOUTUI AUTO-ONNETTOMUUTEEN JA JOUTUI KOOMAAN 14PV JA KUN HÄN
        HERÄSI SE EI MUISTANUT MITÄÄN MITÄ OLI TAPAHTUNUT 8-KUUKAUTEEN!
        Kenties tämä valaisi asian paremmin jos kysyt kuolemaa tapahtuu jotain kauheaa tai kuolee!

• Spiritismi
        SPIRITISMI kirjoitti:

Valehtelijat huoh. -.-´´Ensimmäinen jo puhui pussiin ihmiset hyvät lukekaa Spiritismin säännöt kiitosh!

1)jos kysyy kuolin-päivästä joutuu välittömästi manalaan tai kuolee.
        2)Spiritismissä pitää kutsua manalan johtajaa itse Jeesuksen vasta kohtaa.
        3)Spiritismissä pitää aina olla tietyssä asennossa.Pitää pitää toista kädestä kiinni ja kutsu sitten vuorollaan kysytte ja laitatte kädet kupi-päälle sitten se alkaa liikkua.
        4)Spiritismissä ei käy paperi vaan se pitää nimen omaan olla leivin-paperia!

OLEN ITSE KOKEILLUT SPIRITISMIÄ EIKÄ SE OLE LEIKIN ASIA!
        KUN MINÄ OLIN NUOREMPI JA PELASIN SPIRITISMIÄ JA KAVERINI KYSYI
        KYSYMYKSIÄ JOITA EI SAISI (ÄLÄ KYSY KUOLEMAA)JA HÄN KYSYI NO HÄN EI KUOLLUT
        VAAN JOUTUI AUTO-ONNETTOMUUTEEN JA JOUTUI KOOMAAN 14PV JA KUN HÄN
        HERÄSI SE EI MUISTANUT MITÄÄN MITÄ OLI TAPAHTUNUT 8-KUUKAUTEEN!
        Kenties tämä valaisi asian paremmin jos kysyt kuolemaa tapahtuu jotain kauheaa tai kuolee!

Olen kuullut että voi pelastua Spiritismin kiroukselta jos manaa oman sielunsa tai myy sen manalaan(muista että sieluunsa ei kannata myydä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2367
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      93
      1505
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1248
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      949
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      842
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      821
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe