Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itelläni oli aluksi noin hidas ja hyvin riitti. Nyt on 2mb.
30.03.2005 14:20
Koko sivu pissii ja rankasti. Ad-Aware, Spybot ja joku virussofta kannattaa aluksi ajaa.
30.03.2005 11:58
DesktopX
StyleXp
30.03.2005 11:54
Mutta nyt puhuin vain täällä keskusteluissa pyörivästä elämästä.
30.03.2005 11:49
Elisalla oon pärjännyt jo kauan. Hyvin toiminut.
30.03.2005 10:49
Alareuna menee tavallaa näytön ulkopuolelle? Paina sitä ikkunan suurennus/pienennys nappulaa oikeassa yläreunassa.
Sitten voit kokeilla vaihtaa näytön resoluutiota. Työpöydällä painat hiiren oikealla näppäimellä ja valitset ominaisuudet. Sieltä jostain... laitat suurimman mahdollisen ja sitten pienennät sen ikkunan pieneksi. Sitten vaihdat resoluution takaisin.
30.03.2005 10:46
Jos poltat hitaasti jotain isoa tiedostoa, niin totta kai siinä kestää kauan. Ja näkymiseen ja kuulumiseen voi vaikuttaa montakin asiaa. Missä muodossa poltit sen?
30.03.2005 10:44
En ole ikinä ennen kuullut tai nähnyt tapausta, jossa kysyjä itse osaa etsiä vastauksen. Onneksi olkoon.
30.03.2005 10:36
Heitä vaan koko kansio menemään. Muutaman runkkaus kerran jälkeen ne videot muistaa ulkoa eikä muna enää tahdo seistä.
Vahinkoja sattuu. Laita veljeä lättyyn jos se suuttuu. Kysy "Poistinko jotain tärkeää? Mitä se oli?" Sitten uhkaat kertoa kaikille muille.
30.03.2005 10:30
Avatkaa Internet Explorer ja sitten menette Messengeriin. Monilla on asiat näin hassusti.
Ja toi Gaim on luultavasti semmoinen, että kirjaudut siillä tunnuksilla, kuin messengeriin ja kaverisi on listalla. Sellanen kevyt kopio mesestä.
30.03.2005 10:23
1. Ajat sen koneen sinne missä näät semmosen tankkaus paikan. Mut se on pienkoneille enkä ole varma tästä. Tankkaaminen hoituu myös asetuksista. Ei siinä ole sellasta, että äijä tulee ja laittaa letkun siipeen.
2. Ei mun mielestä mitään.
3. NRJ on hyvä.
http://www.fsnordic.net/discussion kaverit tietää enemmän tuolla.
30.03.2005 10:15
Sieltä löyty paljon muutakin p*skaa. Tuo viimeinen jäi kuitenkin arvoitukseksi.
30.03.2005 10:12
Siinä on myös yksinpeli. Siis jos meinaat PC:lle ostaa, niin on tavallinen nettipeli.
30.03.2005 10:10
Luulis sen lukevan säännöissä, että ei saa myydä. Mutta eihän kukaan niitä lue.
29.03.2005 18:49
Ei vaan mulla touhuu yhtään mitään. Ei nyttenkään. Teillä on varmaan ongelmia sen koneen kanssa.
29.03.2005 18:47
Lääkärin täti tai setä voi tietää enemmän. Mun mielestä on jotain sairauksia, että iho on jotenkin herkkä tai tulee helposti vuotavia haavoja. Voi johtua ruuasta, mutta en ole vitamiiniasiantuntija.
Jos ne keskenään tappelisi, niin kyllä sillä toisellakin pitäisi jotain ruhjeita olla.
29.03.2005 12:21
Luen ensi kerralla vähän tarkemmin. Se oli jotenkin jännästi piilotettu tuohon otsikkoon. Yleensä porukat kirjoittaa asiansa vasta itse viestiin ja otsikkona on jotain APUUUVA!!!.
Ite olen säheltänyt oman koneeni jumiin pari kertaa ja takuu on korvannut uudelleen asennukset, mutta rikkinäiset osat voi olla eri juttu.
29.03.2005 12:19
Äänet hävisi kun lopetin pelaamisen. En ollut säätänyt mitään, ne vain hävisivät. Koneen buuttauksen jälkeen katoin ääniasetuksia, niin olikos vipstaaki mennyt hiljaseks.
Tuo Microsoft on aika yleinen ongelma. Mutta kelpaa minulle. Enemmän tekemistä :D
29.03.2005 12:16
Kai sun pitäisi skannata kone Ad-Awarella (ilmainen) Voit huoletta poistaa kaiken mitä löytyy, jos tulee ongelmia niin menetetyt tiedostot on palautettavissa. Tämä siis etsii ja poistaa pöpöjä koneeltasi.
Aja myös Spybot (ilmainen) ja poista kaikki mitä löytyy.
Sitten asennat koneellesi Spywareblasterin (ilmainen) joka estää spywarea asentumasta koneelle.
Käy myös lataamassa Microsoftin Anti-spyware ohjelma vai mikä olikaan. En muista.
Sitten voit eheyttää kovalevysi tai tavallaan järjestää se uudelleen. Menet sen kohdalle, painat oikeaa hiiren näppäintä ja valitset Ominaisuudet. Jostain välilehdestä löytyy tämä eheyttämis-juttu.
Kannattaa myös ajaa ScanDisk tai joku semmonen. Eli tarkistaa onko asemassa virheitä.
Täällä työpaikalla on Mac, niin en voi kattoa miten hommat menee, mutta kuitenkin. Tuo ei tee pahaa koneellesi ja jos oikein hyvin käy, huomaat koneesi toimivan nopeemmin.
Muista myös katsoa onko tullut päivityksiä Windowsiin, palomuuriin tai virustorjuntaan.
http://www.tietoturva.biz on tutustumisen arvoinen sivu. Sen foorumi hiljainen, mutta tarpeen tullen hyödyllinen.
29.03.2005 12:14
Enpä ole kuullut, että kissa leikataan säännöllisesti :D No ei vaan anteeksi, huono vitsi.
Kissan leikkaaminen tai rokottaminen ei ole huono juttu oli se mikä sohvaperuna tahansa.
29.03.2005 11:54
40 / 137