on seuraavanlainen ongelma. Asennettu uusi versio spywareblasterista se 3.3 entinen poistettu ohjeen mukaan ensin laitettu disable tilaan kaiiki , sitte poistettu lisää/poista sovellus kautta jonka jälkeen asennettu uusi versio. Mutta kun ei anna päivittää !!!
tulee vain seuraavanlainen error
Error Connection to Update Server
There was an error getting the update information file from the server. The server may be temporarily unablevailable, or there may be a conflict with firewall software installed on your pc. The update information file may have also gotten corrupted during download.
Please try again soon.
eiks toi jotain palomuuriin viittaa . Norton 2005 käytössä. 2:n kaverini koneessa , samanlainen kone ja samalainen Norton käytössä ja siinä ohjelma toimii
Osaiskohan joku viisas neuvoo mitä tehä uudelleen asennus ei auta , vaikka palomuurin ottaisi asennuksen ajaksi pois päältä. Spywareblasterin 3.2 versio toimi moitteettomasti ja päivittyi oikein.
spywareblaster ongelma
5
475
Vastaukset
- janne
Eri vaihtoehtoja voisit kokeilla:
- riippuen palomuurista miten se tapahtuu, mutta poista sieltä se vanha tieto ja ota sinne uuden version tiedot ja anna sille lupa. Nimittäin olen huomannut joskus että näin pitää tehdä. Sitä teoriaa siellä taustalla en ymmärrä.
Tai jos ei toi auta niin:
- poista se entinen ladattu versio ja lataa uusi ja asenna se.- ansku
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000684&posting=22000000007350577
aiemmin vastatuista löytyi apu ongelmaani
17.3.2005 ansku kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000684&posting=22000000007350577
aiemmin vastatuista löytyi apu ongelmaani
17.3.2005En ole ikinä ennen kuullut tai nähnyt tapausta, jossa kysyjä itse osaa etsiä vastauksen. Onneksi olkoon.
- ärmy
lammas-jr kirjoitti:
En ole ikinä ennen kuullut tai nähnyt tapausta, jossa kysyjä itse osaa etsiä vastauksen. Onneksi olkoon.
luulet että elämää on vain internetissä.
ärmy kirjoitti:
luulet että elämää on vain internetissä.
Mutta nyt puhuin vain täällä keskusteluissa pyörivästä elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505749Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444372Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1483969Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913640Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712869Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401859Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2301678Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331461