Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voihan se olla että tossa ware versiossa ei toimi nettipeli. Mut jos löytyy joku päivitys peliin niin lataa se.
10.12.2004 13:30
Googlen kuvahaku ei löytänyt kuvia, niin aloin epäilemään.
10.12.2004 13:28
Kun ei ole PS3:ta. Oon ettiny kuvia mut on löytyny jotai ihme vempeleitä.
10.12.2004 13:26
CS:Sourcea. Siihen ei ole botteja mut kuulemma tulee jossain päivityksissä. Consolessakin on jotain add_bot_ct juttuja.
10.12.2004 12:58
Osta aito!! No ei :P
Niin että jos palomuuri blockaa tai jotain.
09.12.2004 19:37
En ainakaan löytänyt mitään MG koneita :D. Ja matkustajakoneilla tuskin tehdään tiedustelulentoja. Vai ymmärsinkö väärin?
09.12.2004 15:34
Jos meinaa lentokonetta niin se on varmaankin MD-80.
09.12.2004 15:31
Sulla on siinä Unninstall valikko auki. Eli kai ne on suunnilleen ne mitä on siellä Lisää/Poista hommas.
Tosta automaattisesta siivouksesta en tiedä.
09.12.2004 15:28
Semmosta ei vois enää laskea GTA peliksi :D
Ennemminki joku elämä-simulaattori
09.12.2004 15:19
Tämä on Sims 1 + lisäosat, Sims 2, Sims Bustin Out... -palsta.
Pilkun viilausta :)
09.12.2004 15:08
Se oli muistaakseni StretchSkeleton. En tiiä pitikö jotain numeroa laittaa perään.
09.12.2004 15:02
Siinä kun on niitä eri kaivamis juttuja. Et ota sitä millä saa syvemmäks etkä sitä millä saa nostettua vaan se missä on nuoli vaakatasossa. (En muista mimmoset kuvakkeet.)
Painat siihen kohtaan mikä on oikealla tasolla, pidät nappia pohjassa ja vedät hiirellä sen alueen yli.
08.12.2004 19:59
Jos oot laittanu siihen peliin crackin niin mikään rakentamiseen liittyvä ei toimi.
08.12.2004 15:13
Kyl mä vaan latasin vaikka kuinka paljon tavaraa ja peli toimi ihan hyvin. Siis Sims 1 aikoina.
08.12.2004 15:11
Itelläni ei tekstit näkyny kuin vilkkuen. Johtuu näytönohjaimen ajureista. Jos vaihtaa vanhempiin niin sitten toimii mutta se vaikuttaa moneen muuhun peliin ikävästi. Päivityksiä olen koittanut ettiä mutta en löytänyt kuin yhden.
Jäin odottelemaan SH3:ta. Millon se muuten tulee vai onko tullut jo?
08.12.2004 15:02
Itekkään en kyllä usko että ufo olisi ollut aito. Mutta videon muokkaus ohjelmilla voidaan rajata näkymään tietty alue ja pienentämällä aluetta alkuperäisestä koosta ja liikuttamalla sitä kuvan mukana pystytään pitämään kohde keskellä.
Mutta siitä on 10 vuotta ja silloin ei ollut niin hienoja systeemejä.
Sen kohteen olis pitänyt liikkua, sitten pysähtyä ja lähteä toiseen suuntaan. Helikopteri :D
Olen kuvannut liikkuvaa kohdetta ja kylhän sen tyhmäkin tajuaa että se on suunniteltu.
Eihän ne jääkiekossakaan pysty pitämään kiekkoa tai pelaajaa keskellä jos se vaihtaa suuntaa.
08.12.2004 12:01
Lataa The All Seeing Eye
Löytää servut.
06.12.2004 11:51
Sielähän se lukee: käy kattoon Foorumissa olikohan Pelaaminen ja pelivinkit niin sieltä Grungettan viesti "Uusi koodi"
Ja tässä se sitten on:
"Juu, eli tällainen, ainakin itselleni suhteellisen uusi koodi sattui eteen.
"boolProp testingCheatsEnabled true"
ja kun haluat koodin pois päältä, vaihda true:n tilalle "false"
Koodin tarkoitushan on seuraava; sillä saa CAS-tilassa (CAS = Create A Sim = Luo simi)
tuotua esiin "piilotetut" vaatteet ja hiustyylit. Enimmäkseen nämä vaatteet ym. kuuluvat NPC-hahmoille. Lisäksi löytyy kaikkien urien työvaatteet. Esim. sairaanhoitajan, palomiehen, ja lisäksi tämän "social bunnyn" ja Kuoleman päät ja vartalo :D Koodi on erittäin käytännöllinen
esimerkiksi elokuvien tekijälle.
Eli tässä vielä tarkemmat ohjeet:
-Mene "Luo simi"-tilaan ja klikkaa itsesi kohtaan "2"
-Avaa koodilaatikko ctrl+c+shift (tai niinkuin sen normaalisti avaat.)
-Kirjoita laatikkoon tuo "boolProp testingCheatsEnabled true" ja paina "Enter"
-JA SITTEN TÄRKEÄÄ! Kun olet enteriä painanut, ja koodilaatikko on hävinnyt, paina
näppäinyhdistelmää "shift+m", jotta koodi toimisi. Kun koodi aktivoituu, yläkulmaan tulee ilmoitus.
-Kun haluat koodin pois päältä, tee muuten samoin kun edellämainitussa, mutta kirjoita sanan "true" tilalle "false".
En ole vielä kokeillut, saako tällä koodilla pelitilassa esiin esimerkiksi piilotettuja tavaroita.
Siitä vain kokeilemaan. Itsellä toimi ja oikeintehtynä toimii varmasti muillakin."
05.12.2004 20:16
Ootko edes pelannut läpi sitä? Itse en ole ja tykkään siitä kovasti. Laajat ja komeat alueet ja paljon hauskaakin ollut.
05.12.2004 20:02
Wolfenstein Enemy Territory http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/3887/
America's Army
http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/2837/
Oon pelannu molempia ja suosittelen.
05.12.2004 19:59
70 / 137