Joskus 10 vuotta sitten näytettiin telkasa 'todisteita', eli kuvattuja ufotapauksia.
Kyllä nauru maittoi kun: kamera seurasi 'ufoa' joka liikkui vasemmalle ja yhtäkkiä kääntyi vastakkaiseen suuntaan. Naurettavaa tässä oli se, että 'ufo' oli koko ajan kuvan keskellä. Vaikka suunta muuttui yhtäkkiä täysin vastaiseksi, niin kamera seurasi 'ufoa' niin, että se ei käväissytkään kuvan laidalla.
Jokainen joka on joskus kuvannut jotain liikkuvaa kohdetta, tai edes ymmärtää jotain jostain, ymmärtää myös, että tuo oli täyttä fuulaa.
Naurettavin havainto
6
1019
Vastaukset
- rapukala
Se on varmasti ollut vaikuttava kokemus kun vielä 10 vuoden jälkeenkin jaksat siitä kirjoittaa. :)
Itekkään en kyllä usko että ufo olisi ollut aito. Mutta videon muokkaus ohjelmilla voidaan rajata näkymään tietty alue ja pienentämällä aluetta alkuperäisestä koosta ja liikuttamalla sitä kuvan mukana pystytään pitämään kohde keskellä.
Mutta siitä on 10 vuotta ja silloin ei ollut niin hienoja systeemejä.
Sen kohteen olis pitänyt liikkua, sitten pysähtyä ja lähteä toiseen suuntaan. Helikopteri :D
Olen kuvannut liikkuvaa kohdetta ja kylhän sen tyhmäkin tajuaa että se on suunniteltu.
Eihän ne jääkiekossakaan pysty pitämään kiekkoa tai pelaajaa keskellä jos se vaihtaa suuntaa.- KL*
Mä ainakin uskon ufoihin!
- uskovanen
Alienkeli Lusifer huijaa teitä, kun totaali tuho maailmallisille tulee niin, piru huijaa! Profeetta Hesekiel näki näyssään mitä tapahtuu kun tulee maailmanloppu niille ketkä eivät usko Jeesukseen! Hän näki "taivaalla pyöriviä kiekkoja, jotka pyörívät valaisivat taivasta, sitten muukalaiset tulivat maan päälle". Ilmestyskirja kertoo hyvin että nuo "taivaan linnut" ovat itse pirusta ja Jumalan enkeli kutsuu "linnut" pitoihin, "ja he söivät itsensä kylläisiksi, Googin sotamiehistä ja komentajista ja itse PETO ja pedon kätyrit heitettiin ennen sitä tuliseen pätsiin!" Jos olette uskossa Kristukseen ette voi nähdä ufoja, koska ette usko niihin,kyllä ennen "suurta mullistusta" näkyy "merkkejä taivaalla" mutta kun Jeesukseen uskoviin kohdistuu valtaisa vaino, niin Jeesukseen uskovat otetaan pois maan päältä, mutta kun maailmalliset itse uskovat pirun valheeseen niin kyllä "ne ufot" tulevat, ja ne eivät ole Jumalasta! Jos ette pääse ensimmäiseen ylöstempaukseen niin kannattaa tehdä marttyyrikuolema ja kuolla Jeesuksen nimen tähden niin säästyy Jumalan tuomiolta!
uskovanen kirjoitti:
Alienkeli Lusifer huijaa teitä, kun totaali tuho maailmallisille tulee niin, piru huijaa! Profeetta Hesekiel näki näyssään mitä tapahtuu kun tulee maailmanloppu niille ketkä eivät usko Jeesukseen! Hän näki "taivaalla pyöriviä kiekkoja, jotka pyörívät valaisivat taivasta, sitten muukalaiset tulivat maan päälle". Ilmestyskirja kertoo hyvin että nuo "taivaan linnut" ovat itse pirusta ja Jumalan enkeli kutsuu "linnut" pitoihin, "ja he söivät itsensä kylläisiksi, Googin sotamiehistä ja komentajista ja itse PETO ja pedon kätyrit heitettiin ennen sitä tuliseen pätsiin!" Jos olette uskossa Kristukseen ette voi nähdä ufoja, koska ette usko niihin,kyllä ennen "suurta mullistusta" näkyy "merkkejä taivaalla" mutta kun Jeesukseen uskoviin kohdistuu valtaisa vaino, niin Jeesukseen uskovat otetaan pois maan päältä, mutta kun maailmalliset itse uskovat pirun valheeseen niin kyllä "ne ufot" tulevat, ja ne eivät ole Jumalasta! Jos ette pääse ensimmäiseen ylöstempaukseen niin kannattaa tehdä marttyyrikuolema ja kuolla Jeesuksen nimen tähden niin säästyy Jumalan tuomiolta!
Mukavaa että sinäkin tunnustat jopa Raamatun kirjoittamisen aikana havaitun UFO:ja. Tuo Hesekielin kertomus onkin yksi tunnetuimpia teesejä muinaisastronautti-teorioissa. Se on mielestäni oivallinen näyttö siitä, että UFO-ilmiö ei ole mikään uusi. Onhan lentävistä laitteista ja ufo-havainnoista kerrottu jo hyvissä ajoin ennen raamattuakin (esim. gilgamesh-eepos). Silloin ei Jeesuksesta oltu vielä kuultukaan ja heprealaisten Jumalakin oli vasta hamaa tulevaisuuden keksintöä.
mrkala kirjoitti:
Mukavaa että sinäkin tunnustat jopa Raamatun kirjoittamisen aikana havaitun UFO:ja. Tuo Hesekielin kertomus onkin yksi tunnetuimpia teesejä muinaisastronautti-teorioissa. Se on mielestäni oivallinen näyttö siitä, että UFO-ilmiö ei ole mikään uusi. Onhan lentävistä laitteista ja ufo-havainnoista kerrottu jo hyvissä ajoin ennen raamattuakin (esim. gilgamesh-eepos). Silloin ei Jeesuksesta oltu vielä kuultukaan ja heprealaisten Jumalakin oli vasta hamaa tulevaisuuden keksintöä.
Kun nyt tämän Hesekielin UFO-kontaktin otit puheeksi, niin itseasiassahan Hesekiel aivan selvästi ja moneen kertaan, kuvatessaan tätä ihmeellistä taivaalta pauhun ja tulen keskeltä laskeutuvaa vempelettä, jossa oli ihmismäisiä olentoja, kertoo kyseessä olleen Jumalan. Kyseessä ei siis ollut mitkään luciferin metkut. Luepa se Hesekielin kirja uudelleen: siinä Hesekielielle ilmestynyt Herra Jumala kertoo ja ohjastaa Hesekieltä mitä erikoisimmin neuvoin. Huvittavaa on myös se, että Hesekiel pakotetaan syömään kirjakäärö sekä paistamaan leipänsä eläinten lannalla. Että sellainen herra tällä kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6942745Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131304- 1131235
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2491226- 1051065
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112963Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761