Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Harry Potter perkele :D
Hakeeko piru Ulla Taalasmaan?
Älä kokeile spiritismiä on se totta tai ei hulluksi tulet kumminkin kun rupeat uskomaan kaikkeen soopaan mitä sulle syötetään.
01.12.2004 10:10
Olisit kertonu aikasemmin niin ei olis tarvinnu vastailla tonne aikasempiin :D
Yritin itekki joskus jotain kusetusta mut tuli vaivasen 5 vastausta. Onnitteluni.
01.12.2004 10:06
On semmosia asioita mitä ei ole voitu tutkia. Jos se poika oikeasti näkee siellä rumat kasvot. Siis uskoo niin vaikka oikeasti ei näkiskään. Siis näinhän nyt on että näkee. Mutta onko ne kasvot ihan oikeasti sielä ja kukaan muu ei vain nää.
Kokeilisin jotain kallonkutistaja tohtoria.
01.12.2004 10:04
Moni pelkää pimeää vaikka ei olisi ikinä lukenutkaan mitään spiritismi paholais höpön pöppöjä.
Ite olen pelännyt pimeää ja välillä pelkään vieläkin. Joskus unisena pääsee vessalle ja takaisin ja aamulla miettii miten se onnistui.
Jos oon jääny yksin katsomaan telkkaa niin ei sekään pelota. Eikä pois lähteminen ja valojen sammuttelu.
Se vaan tulee joskus se pelko.
01.12.2004 10:00
Itekkin luen näitä palstoja. Mielenkiintoisia juttuja. Herkillä ihmisillä voi tosiaan mennä pää sekasin ja spiritismin kokeilustakin on varoitettu. Vaikka se ei oikeasti toimisi (en tiedä enkä kokeile) niin ihmisen mielikuvitus voi toimia sen verran villisti että alkaa näkemään ympärillään kaikkea outoa.
01.12.2004 09:54
"Mrkala niittaa hihhulit maan rakoon"
Olin sanomassa samaa.
Hilpeä K on niinku sitä mieltä että nämä jutut naurattaa. No onhan täällä hauskojakin juttuja.
01.12.2004 09:49
Pakko sun on jotain pelätä. Ehkä olet jotenkin sairas.
01.12.2004 09:40
Ne saa päästää verkkoon. Ei niistä mitään haittaa ole mulla ollut. Paitsi messenger on turha jos sitä ei käytä.
01.12.2004 09:38
Luulen että kun Media Playerissä näkyy niitä juttuja jotka se on selvästi ladaanu netistä siihen ruudulle, niin se on hakenu ne Internet Explorerin kautta tai jotain. Siis se käyttää Internet Exploreria näyttääkseen niitä uutisia sun muita.
Eli sun pitäis estää Internet Explorerin pääsy nettiin. Silloin et voi selata mitään sivuja.
Kuitenkin kannattaa toiseksi selaimeksi ladata vaikka Firefox tai Opera. Turvallisempia kuin Internet Explorer.
Kun kone kysyy sallitaanko messengerin yhteys nettiin ja vastaat kieltävästi niin ei sen silloin pitäis olla yhteydessä mihinkään.
Jos kyse on Windows Messengeristä niin sen koko homman saa pois Ohjauspaneeli > Lisää/Poista > Poista Windowsin osia (joku tommonen) ja sieltä ruksi pois messengerin kohdalta. Sitten kone lataa hetken.
01.12.2004 09:37
Aika hölmöä kuitenkin mennä uskomaan tommosta.
01.12.2004 09:25
Mulla aukee ihan kaikesta sama sivu. Whats new? Siis se etusivu. No mut täähän on koulun netti.
01.12.2004 09:15
Siitähän olisi jo iso haloo ollu jos se ei olisi turvallista. Ja ei voi olla mahdollista että oot ainoona huomannu tommosen asian. Ja tietenkin sille täytyy olla portti auki.
01.12.2004 09:12
Arvaa tiesinkö siitä mitään kun sen ekan kerran latasin?
Mulla ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. Loistava kuuluvuus ja kaikkea. Sitten kun sais sen webbi kamera jutun siihen. Vois lopettaa kokonaan messengerin käytön.
01.12.2004 09:08
Haluamme pitää koneemme ajan tasalla siitä mitä maailmalla tapahtuu. Kazaan avulla virusten ja troijalaisten päivittäminen onnistuu todella helposti.
01.12.2004 09:05
BölQ? :D
Aattelin et voisit olla yks Polku. Siis yks toinen Polku. Päättelin vaan tosta :) hymiöstä ja kirjoitustyylistä.
01.12.2004 09:02
Jos se kuumenee. En tiedä :D
01.12.2004 08:57
Ja kun aika aloittelija vaikutat olevan niin lataa koneelle ainakin Ad-Aware ja Spywareblaster.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1
Lue ohjeet ja apua voi aina kysyä.
Eli Ad-Awarella poistetaan haittallisiä ohjelmia (spywarea) ja Spywareblaster estää niitä asentumasta koneelle.
01.12.2004 08:56
Firefoxin jälkeen kone on ollut paljon puhtaampi.
01.12.2004 08:50
Onpas epäselvä keskustelu kun ei tiedä kuka on kuka. Teeppäs silleen että viet sen konees johonkin atk-liikkeeseen niin kyllä ne sen kuntoon laittaa. Se tietenkin maksaa.
01.12.2004 08:47
Se haamuasema on oikeella nimellä varmaankin virtuaaliasema. Eli lataat Daemon-Tools:in. Joudut räplää jotain asetuksia itse kun en muista ite niitä.
Jos latasit simssin imaget (pääte on bin tai joku muu) ja niitä pitäis olla muistaakseni 4. Niin avaat Daemon-Toolssiin sen 1cd:n. Kyllä sen pitäis nimestä näkyä mikä on mikäkin cd.
Jos ei lähde itestään asentamaan niin menet Oma Tietokoneeseen ja sinne on ilmestyny uusi asema jossa pitäisi olla simssin kuvake ja lukea The Sims...
Painat sitä ja se alkaa asentamaan.
Oot varmaan ennenkin asentanu pelejä niin tuskin tarvii sitä ruveta selittämään.
Sitten kun se pyytää toista cd:tä niin ainakin mulla on silleen että pitää painaa sitä Daemonin kuvaketta alapalkin oikeesta reunasta ja valita "Unmount all drivers" tai joku tommonen. Ja sitten laittaa kakkos cd:n samalla lailla kuin ykkösenkin.
En osaa paremmin selittää.
01.12.2004 08:29
75 / 137