Vapaa kuvaus

Aloituksia

178

Kommenttia

13220

1. - Ilmoittaa, että on päävastuussa raha-asioista, koska osaa paremmin kuin sinä.
    Vittuilen säännöllisesti kun (käyttö)tilit on tyhjänä viikkoa ennen tilipäivää...

- Haluaa huolehtia yksin ruoanlaitosta.
    Sopii mulle, jos opettelee tekemään hyvä ruokaa.

- Tarkistaa, onko sinulla riittävästi vaatteita kylmällä ilmalla.
    Joskus ärsyttää ihan suunnattomasti, mutta kyllä siihen on vähän jo tottunut.

- Kertoo, että katsoo sinua jollakin tavalla ylöspäin.
    Huolestuisin...oiskohan jonkinlainen terapia paikallaan.

- Ilmaisee erittäin suoraan himoitsevansa sinua fyysisesti.
    :D

- Kertoo, että toivoo sinun olevan hänelle tuki ja turva emotionaalisesti, koska pitää sinua itseään vahvempana.
    Kyllä jokaisen pitää seistä omilla jaloillaan...

- Haluaa aina viimeisen sanan.
    Ok...mutta mulla on vähän valikoiva kuulu.

- On sinusta mustasukkainen ja haluaa siksi rajoittaa menemisiäni kavereiden kanssa.
    Saa luvan opetella elämään tuntemuksiensa kanssa...ei kai jotku äijäporukan saunaillat voi olla mikään mustasukkaisuuden aihe?? Oikeesti?? Mitenhän sitten kuukauden ulkomaankomennus naisporukan kanssa?- Ilmoittaa, että on päävastuussa raha-asioista, koska osaa paremmin kuin sinä.
    Vittuilen säännöllisesti kun (käyttö)tilit on tyhjänä viikkoa ennen tilipäivää...

- Haluaa huolehtia yksin ruoanlaitosta.
    Sopii mulle, jos opettelee tekemään hyvä ruokaa.

- Tarkistaa, onko sinulla riittävästi vaatteita kylmällä ilmalla.
    Joskus ärsyttää ihan suunnattomasti, mutta kyllä siihen on vähän jo tottunut.

- Kertoo, että katsoo sinua jollakin tavalla ylöspäin.
    Huolestuisin...oiskohan jonkinlainen terapia paikallaan.

- Ilmaisee erittäin suoraan himoitsevansa sinua fyysisesti.
    :D

- Kertoo, että toivoo sinun olevan hänelle tuki ja turva emotionaalisesti, koska pitää sinua itseään vahvempana.
    Kyllä jokaisen pitää seistä omilla jaloillaan...

- Haluaa aina viimeisen sanan.
    Ok...mutta mulla on vähän valikoiva kuulu ja omat mielipiteeni (joita en aina viitsi ääneen sanoa).

- On sinusta mustasukkainen ja haluaa siksi rajoittaa menemisiäni kavereiden kanssa.
    Saa luvan opetella elämään tuntemuksiensa kanssa...ei kai jotku äijäporukan saunaillat voi olla mikään mustasukkaisuuden aihe?? Oikeesti?? Mitenhän sitten kuukauden ulkomaankomennus naisporukan kanssa?
  2. Ja viidennen...