työmatkalle kanssaan. Majoitus samassa huoneessa, jossa parisänky.
Työnantaja on vastakkaista sukupuolta kuin sinä. Otatko kutsun vastaan?
Työnantajasi pyytää sinua lähtemään
49
102
Vastaukset
- sue-ellen.fi
En.
- Ahti Sonninen
Ei tietenkään. Epäasiallista edes ehdottaa sellaista. Seksuaalista häirintää. Työsuojelupiiri tutkimaan.
- 1+9=
Eihän tossa lukenut, että seksiä pitäisi harrastaa!!!
Kyseessä voi olla sangen nuuka työnantaja.- puskalisko
ei lukenut. Minä harrastan kuitenkin töissä hyviä tapoja.
- 1+9=
puskalisko kirjoitti:
ei lukenut. Minä harrastan kuitenkin töissä hyviä tapoja.
Onko työnantajasi nuuka?
- puskalisko
1+9= kirjoitti:
Onko työnantajasi nuuka?
jotkut
- 1+9=
puskalisko kirjoitti:
jotkut
Toi tilannehan voi tulla eteesi?
- puskalisko
1+9= kirjoitti:
Toi tilannehan voi tulla eteesi?
no mitäpä sitten? Ihan mikä tahansa tilanne voi tulla eteeni. Lähdetään kuitenkin siitä liikkeelle, että ratkaisu on olemassa ja se löytyy usein ihan työelämän peruspelisäännöistä.
- puskalisko
en ole töissä sellaisessa paikassa
- samaan sänkyynkö?
Jos kysymys olisi fiktiivinen sulle? Kui toimisit? Pyrstöt limittäin:D
- puskalisko
samaan sänkyynkö? kirjoitti:
Jos kysymys olisi fiktiivinen sulle? Kui toimisit? Pyrstöt limittäin:D
joo rähä rähä, älyttömän hauskasti ajateltu, ihan älyttömästi naurattaa, joo, pikku pervoilu on sellanen taiteenlaji että harvoin kuulekaan näin hauskoja juttuja mutta kiva hei kun valotat asian tätäkin puolta, joo, kieriskelen naurussa. Ja onhan siinä se totinen puoli niinku mukana, että mitäpä hei ihan oikeesti tekisin. Enpä kuule tiijä. On niin vaikee kysymys. Hyvä kun tulee mietittyä tätäkin.
Hehe.
- vänksy l a
Jos ta mielyttää, niin annan palaa. Jossei, niin katsahdan halveksuvasti.
- ruoho on vih:)
Peitto heilumaan....ou jee
- vänksy l a
ruoho on vih:) kirjoitti:
Peitto heilumaan....ou jee
Josson silmää mielyttävä mies niin en tunne estojja. :)
vänksy l a kirjoitti:
Josson silmää mielyttävä mies niin en tunne estojja. :)
Vaatteet pois ja hoitoon.....saisko kunnon kyyvit:D
- vänksy l a
Vaatteet pois ja hoitoon.....saisko kunnon kyyvit:D
Se on mun ja ta:n välinen salaisuus, mitä tapahtuu hotellihuoneessa.:) Oon parhaimmillani vaakatasossa. Aina ollut.:)
vänksy l a kirjoitti:
Se on mun ja ta:n välinen salaisuus, mitä tapahtuu hotellihuoneessa.:) Oon parhaimmillani vaakatasossa. Aina ollut.:)
No huh huh. Sun työnantajanasi ois mageeta olla;)
Joko palkkaan sut;P - vänksy l a
No huh huh. Sun työnantajanasi ois mageeta olla;)
Joko palkkaan sut;PJosson varaa ja tarvetta, niin... lyhyetkin työjaksot käy, ennoo kärkkymässä heti vakipaikkaa.:)
vänksy l a kirjoitti:
Josson varaa ja tarvetta, niin... lyhyetkin työjaksot käy, ennoo kärkkymässä heti vakipaikkaa.:)
Ja yhteisetkeikatkin kävis:P
- vänksy l a
Ja yhteisetkeikatkin kävis:P
No mummielestä kaks on enemmän ku yks eli käy.:)
vänksy l a kirjoitti:
No mummielestä kaks on enemmän ku yks eli käy.:)
Sujuux sulta sihteerin hommat:)
Aika vapaa työasun suhteen;P - vänksy l a
Sujuux sulta sihteerin hommat:)
Aika vapaa työasun suhteen;PSujuu kun ensin sanot että mitä mä teen. Pukeutumisen suhteen oon konservaattori.
vänksy l a kirjoitti:
Sujuu kun ensin sanot että mitä mä teen. Pukeutumisen suhteen oon konservaattori.
Mä voisi opastaa työtehtäviis:P
Hametta ja puserooko? Oisitko valmis lyhkäseenkin;D - vänksy l a
Mä voisi opastaa työtehtäviis:P
Hametta ja puserooko? Oisitko valmis lyhkäseenkin;DMieluummin pitkään ja paksuun.:)
vänksy l a kirjoitti:
Mieluummin pitkään ja paksuun.:)
Meillä ei ole kyllä ilmastointia, joten voisi tulla hiukan kuuma;P
- vänksy l a
Meillä ei ole kyllä ilmastointia, joten voisi tulla hiukan kuuma;P
Sihteerinä ostaisin tuulettimen honkkarista ta:n piikkiin.:)
vänksy l a kirjoitti:
Sihteerinä ostaisin tuulettimen honkkarista ta:n piikkiin.:)
Sen tuulettimen koko pitäis olla jättikokoa:)
Kokovartaloko ois paksun kankaan peitossa;P - ruoho on vih:)
Sen tuulettimen koko pitäis olla jättikokoa:)
Kokovartaloko ois paksun kankaan peitossa;PÄlähän häviä markkinoilta. Tunnut just passelilta sihteeriköltä;)
Asia laitettu pohdinnan alle....ne yhteiset keikat:)))
iu. tilanne voisi olla sangen kiusallinen.. vähä riippuu kai tyypistä mutta noin lähtökohtaisesti omat sängyt, kiitos, ja mielellään myös huoneet.. työ ja hupi erikseen.
- teewarit
Silloin, kun on esimiesasemassa naiseen, usein nainen oikein tyrkyttää saavuttaakseen alfanaaraan aseman
siten myrkyttää koko työilmapiirin, joten ehdottomast EI
sekaannuta omaan karjaan teewarit kirjoitti:
Silloin, kun on esimiesasemassa naiseen, usein nainen oikein tyrkyttää saavuttaakseen alfanaaraan aseman
siten myrkyttää koko työilmapiirin, joten ehdottomast EI
sekaannuta omaan karjaantässä asiassa olemme samaa mieltä :) ja joku alfanaaras.. pyh. mullekki riittää ettei kukaan ala hyppiin silmille ja tosiaan työjutuissa oma yksityisyys kaikilla, tosin eipä mulla pöksyt kastu jostain renttumiehestäkään että.. tullu todettua jo aiemminki että minähän oonki mies :D
- teewarit
LaRito kirjoitti:
tässä asiassa olemme samaa mieltä :) ja joku alfanaaras.. pyh. mullekki riittää ettei kukaan ala hyppiin silmille ja tosiaan työjutuissa oma yksityisyys kaikilla, tosin eipä mulla pöksyt kastu jostain renttumiehestäkään että.. tullu todettua jo aiemminki että minähän oonki mies :D
HÄH? Onx mun Larzakin mies?
Eikö siis palstalla ole ainuttakaan naista, kaikki feikkaavia setämiehiä? teewarit kirjoitti:
HÄH? Onx mun Larzakin mies?
Eikö siis palstalla ole ainuttakaan naista, kaikki feikkaavia setämiehiä?puhutko anselmi nyt itsestäsi? :>
- en lähtis
Jos puhutaan ex-pomosta, niin en olis yllättyny moisesta tarjouksesta. Maailman toiseksi lipevin perheellinen joka nusas kaikkea liikkuvaa....jotka antoi sille.
Tuollainen tarjous herättää halun laittaa oikea suora, suoraan naamaan. Mutta etälamaannutin voisi olla katsomisen arvoista. Ja monesti peräkkäin. Iso mies ja sätkis kuin piirretyissä? - Vähänpä tulee
työmatkoilla käytyä, mutta niillä kenties tulevilla... Kyllä työnantajani ymmärtää, että haluan työmatkalla ollessa oman huoneen ilman seuraa, eikä muu tule kyseeseenkään. En ottaisi esittämääsi kutsua vastaan eikä kuormasta syödä muutenkaan.
En. Mä oon muutenkin aika ronkeli työmatkojen suhteen.
- määmy
Menisin respan ja maksaisin oman huoneen.
Mikäli ei löytyi, ottaisin selvää löytyykö koko kaupungista.
Jos ei löytyis, minä nukkuisin kylppärissä, ovi lukittuna.
Jos en saisi nukkua rauhassa, ottaisin taksin ja seuraavana päivänä aloittaisin työt puolisoni firmassa. Aina niin pitkään, kunnes löytäisin ammattialaani vastaavan työpaikan. Olis ikävä heittää viiden vuoden opiskelut kaivosta alas.- ?
Sen jälkeen kun olet ensin suostunut samaan sänkyyn?
- määmy
? kirjoitti:
Sen jälkeen kun olet ensin suostunut samaan sänkyyn?
Ehe, hehe-eheh
- noinkos
määmy kirjoitti:
Ehe, hehe-eheh
Sermi patjojen välissä:D
- määmy
noinkos kirjoitti:
Sermi patjojen välissä:D
Hotellist riippuen, saa myös varavuoteen.
- noinkos
määmy kirjoitti:
Hotellist riippuen, saa myös varavuoteen.
Ootko varma ettei hipsis yöllä vierees:D
- noinkos
noinkos kirjoitti:
Sumutintako vai nyrkkiäkö tarjoisit?
- .
noinkos kirjoitti:
No varmaan jos on jo aikaisemmin suostunut samassa pedissä nukkumaan.
- määmy
noinkos kirjoitti:
Sumutintako vai nyrkkiäkö tarjoisit?
Sais tuntee mitä oon paris vuodes oppinu potkunyrkkeilys.
- ?
Eli siis työnantaja kysyy haluanko naida hänen kanssaan hotellissa? Miksi muotoilit asian noin?
Kun ei ole töitä, tuota pelkoa ei ole.
Mikäli taas olis töitä, ei haittais. Vastaankin saattaisin panna tai sitten en. Riippuu paljon pomosta, jos v-mäinen ja nukkumisen lisäksi haluisi muuta (mikä kohdallani täysin naurettava ajatus) sanoisin alakerran jo nukkuvan eikä ole hyvä häiritä ;)Kyllä se soppii :)
Jos työnantaja on mun seurustelukumppanini siis.. Tai minä hänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923