Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä noissa "kaverit+puolisot"-saunomisissa ole ollut mitään eroottista viritystä havaittavissa.
Sekasaunassa on toisinaan naiset jopa moittineet jäävänsä liian vähälle huomiolle, kun oluen huuruiset puheet on karannut johonkin moottoriurheiluun ym väittelyyn...
Toista se oli silloin nuorena sinkkumiehenä, kun kaikki oli vielä "uutta" ja "ennen näkemätöntä" :)
22.02.2007 14:45
"Olen tavannut monia heteromiehiä, jotka sanovat että heille yhteisaunassa käyminen ei ole eroottinen kokemus ja että he eivät saunassa katso alastomia naisia."
- Tuolla lauseella sitä joskus saatiin tytöt houkuteltua yhteissaunaa. Ei vaan toimi enää naisten kanssa. =D
22.02.2007 13:32
"Onko aina pakko kitata viinaa?"
- Joo, yökerhossa kyllä. Ei sitä meteliä, hälinää ja tungosta muuten kestä.
"lähtisittekö selvistäpäin myös yksin baariin?"
- Lähipubissa kävin silloin kun asuin sellaisen vieressä joskus yksin selvinpäin parilla kaljalla, lukemassa lehtiä, heittämässä dartsia tai lyömässä kasipalloa :)
Juomattomuudesta tai juomisesta nipottaminen on typerää. Jokainen ottakoon sen verran kuin itsestään sopivalta tuntuu.
22.02.2007 12:52
Siis mitkä teot? Eipä ole sotia ollut ainakaan täällä meillä päin viime aikoina, joihin olisi voinut osallistua ollakseni jokin "alfauros".
Epäilen kyllä vahvasti tuota turpaan vetämistä :)
22.02.2007 12:34
Tuskin kovin moni nainen olisi otettu ko. toiminnasta.
22.02.2007 12:22
Ilmeisesti sinä olet yksi noista idiooteista, joiden silmät on koko treeniohjelman ajan kiinni jonkun typykän ahterissa. Tarkkaileppas ensi kerralla mitä ne muut ihmiset siellä tekevät. Suurin osa keskittyy kyllä 100% treeniin. Ne muutamat perseiden kyttääjät ovat selkeä vähemmistö, jolle enemmistö naureskelee keskenään treeninsä jälkeen pukuhuoneessa.
22.02.2007 12:13
...nettitv:stä =D
21.02.2007 20:39
..ollut mitään aihetta. Toisaalta mitäpä minä niillä toisten kehuilla. Pääasia, että on itse itseensä aivan helvetin tyytyväinen :)
21.02.2007 15:15
Mikäli ajattelit hoitaa potenttiaalierojen tasauksen meisselin välityksellä niin ei onnistu mikäli käytetään "kipinäsuojattua" meisseliä.
Mikäli "kipinäsuojan" jättää pois vääränä päivänä niin voi käydä niin kuin Holmesille.
21.02.2007 12:32
Kyllä ihmisessä tuppaa olemaan jonkinlainen jännite, joka syntyy kehoon varautuvasta staattisesta sähköstä. Mikäli kahden ihmisen varaustila poikeaa toisistaa on heidän välillä jännite-ero
Mikäli tuo jännite-ero (=potenttiaaliero) on hyvin suuri saattaa kosketussa syntyä potenttiaalieron tasauksesta johtuva sähköisku/kipinä jne, jne..
Lisätietoa jänniteestä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jännite
21.02.2007 10:39
Noin kerran pari vuodessa tulee fiilis, että pitää aloittaa jokin peli ja siitä ei tule loppua ennen kuin se on pelattu "läpi".
Tällä hetkellä "työn alla" NFSU Most Wanted.
Tom Clancyn pelit olen ajatellut ajan myötä pelata. Rainbow Six ja Ghost Regon on jo pelattuna Splinter Cell odottaa vuoroaan.
Ainoa oikea väline pelaamiseen on tietenkin PC :)
21.02.2007 08:51
Siinä joku eukko vie sun miestäs 10-0..
20.02.2007 12:00
Mä en oo ilimeisesti koskaan ollu ihastunu:)
Toisaalta eipä mun oo tarvinnu koskaa esittää kiinnostunuttakaa. Aina oon ollut kiinnostunu aluksi (ihimisestä ja/tai parisuhteesta), mutta kiinnostus vaan on joskus loppunu hyvinki lyhyeen. Seksisuhteesaki oon ollut kiinnostunu ihimisestä ja seksistä, vaikka parisuhe ko. ihimisen kans ei olis kiinnostanukkaa.
20.02.2007 10:33
Onko kaikillä eteläpohojalaasilla akkoolla vaaketa niinä muutamana päivän?
Tiiän ainaki yhen pohojospohojanmaalta olevan akan, jolla ei oo noita onkelmia.
Notta tuota...on muuten kylymä ilima tännää.
20.02.2007 10:05
Ei sitä enää tuossa iässä kannata yrittää etsiä mitään unelmien satuprinssiä. Ne on varattu.
Tavallisia normimiehiä vapautuu satunnaisesti uusiokäyttöä varten, mutta niistäkin viedään parhaat aika nopeasti...
Viisaudesta:
???????????
20.02.2007 08:42
Mitä pahaa on parissa päivittäisessä oluessa?
Miksi miehen pitäisi sietää/ymmärtää turhan päiväistä kiukuttelua?
Miksi ei kantakapakkaan?
Riittävän hyvin, kun nuo perustelet niin eiköhän se mies tossun alle vielä taivu :)
19.02.2007 15:49
...siihen asti, että kotiin ehtii.
19.02.2007 13:53
..jos meinaa aviossa pysyä :)
Eikä se ole edes vaikeaa.
19.02.2007 13:44
"Tää on tietysti ikuisuuskysymys, mutta ihmetyttää miksei miehet kanna kortsuja mukanaan jos lähtevät yhenillan juttuja hakemaan?"
- Ne on viisi vuotta epätoivoisesti kantanut kortsuja mukana turhaan, kunnes heittävät ne sitten vanhentuneina ja tarpeettomina roskiin, niin eiköhän seuraavana viikonloppuna tärppää ;)
19.02.2007 11:46
"Eduskunnan tehtävä on lakien säätäminen."
- Kyllä
"Eikö kansanedustajien tulisi olla yhteiskunnan moraalinen selkäranka ja esikuva?"
- Kansanedustajien tulee edustaa kansaa eli olla samalla tavalla selkärangaton kuin kansa jota se edustaa.
"Miten tulisi käsittää se, että ministerin perheenjäsen haluaa veloituksetta sisustaa makuuhuoneensa?"
- Tuohan osoittaaa sen en ministeritkin ovat ihmisiä. Etkö sinä haluaisi ilmaista sisutusta?
"Onko ministereillä huonot palkat?"
- Riippuu täysin siitä mihin sitä vertaa.
"Entä, jos köyhä ihminen varastaa nälkäänsä kaupasta nakkipaketin - onko hän saman kohtelun edessä, kuin ministerin mies?"
- Tuskin siitä seiskaan kirjoitellaan, mutta lain edessä he ovat saman vertaisia kuten pitääkin olla.
"Onko laki Suomessa kaikille sama?"
- Kyllä, laintulkinnat vain vaihtelee.
"Onko ihmisillä mielipiteitä?"
- On.
"Saako Suomessa ilmaista mielipiteensä?"
- Saa ilmaista, jos sen osaa tehdä vallitsevia lakeja rikkomatta.
19.02.2007 10:48
608 / 661