Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Olen huomannut näitä palstoja lukiessani, että kukaan muu ei joudu kärvistelemään vähemmällä seksillä, kuin ukkomies."
Eipä pidä paikkaansa. Kyllä ainakin suurinosa poikamiehistä saa seksiä PALJON vähemmän kuin keskiverto ukkomies. Paljon on myös poikamiehiä, joilla seksin saanti on mallia 0-5 kertaa vuodessa.
14.02.2006 20:04
Tässä nyt taas pitää valita pelkän ulkonäön perusteella.......äääh.
Minä ottaisin ainakin sen kauniimman, jos pelkästään ulkonäön perusteella pitäisi valita. Kauniita löytyy kaiken kokoisista ja muotoisista. Olisi ainakin vähän helpompaa seurustella kauniin ja vittumaisen kanssa kuin ruman ja vittumaisen.
14.02.2006 19:52
Eipä ole mörköjä meillä näkynyt ja BMI on kummallakin lähempänä alipainoista kuin ylipainoista.....
Ajattelepas asiaa näin. Joillakin parisuhde on niin hyvällä ja terveellä pohjalla, että sitä ei edes liikakilot tai repsahtanut ulkoasu heilauttaus mihinkään.
Toivottavasti sinäkin jonain päivänä pystyt muodostamaan hyvän ja luottamuksellisen parisuhteen.
Tämän enempää en jaksa ruokkia huono oloasi.
14.02.2006 19:42
Elämä on....ajoittain sairastelevia lapsia, toisinaan talokin on sotkuinen eikä "äijälläkään" ole kotona aina ykköset päällä.
Silti meillä ollaan hemmetin tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen.
Miten sinulla menee? Itket yksiksesi itsesi iltaisin uneen pienen vuokrayksiön pimeydessä haaveillen rakkaudesta ja siitä "oikeasta"?
13.02.2006 20:05
Mahdotonta tietää toisten ihmisten tunteista.
12.02.2006 12:01
Kokeile seuraavalla kerralla ajaa suurinta sallittua nopeutta, jos tämä ei auta lisää nopeutta vielä 10-20km/h. Pitäisi ainakin vähentyä näiden pers.. roikkujien määrä.
10.02.2006 19:50
Ilmaiset kiinnostuksesi vääränlaisia miehiä kohtaan.
Tiedänpä, että on olemassa sellaisiakin miehiä, jotka kohottavat puutteellista itsetuntoaan juuri kuvailemallasi tavalla.
10.02.2006 19:41
Ehkä sinulla on jollakin tavalla vääränlainen tyyli ilmaista kiinnostustasi.
"miksi te miehet olette niin käsittämättömiä?"
- Sen minäkin haluaisin tietää. Ollaan melkein yhtä käsittämättömiä kuin naiset. =D
10.02.2006 19:38
Kuolema tulee kaikille joskus. :)
Mahtaisi vallita melkoinen sekasorto, jos mailmassa ei olisi kuin naisia..... Naisen on niin vaikeaa olla toisen naisen alamainen.
10.02.2006 19:35
"Oon ihastunu kunnolla ja seurustellu kolme kertaa elämässäni ja kaikki naiset on ollu bissejä."
- Jättivätkö he sinut toisen miehen vai toisen naisen vuoksi? Seurusteletko sinä tällä hetkellä miehen vai naisen kanssa?
10.02.2006 17:54
"...raiskaaja on aina jonkun sortin mielenhäiriöinen,...."
- Olen samaa mieltä.
"joku sekopää päättää tänään tulla ja kolauttaa mua kotimatkallani pullolla päähän siihen malliin että sen jälkeen meikäläisessä liikkuu enää vasen pikkurilli niin ei siitäkään tulis tekijälle kuin ehkä ehdollista / muutama kuukausi lataamolla...."
- Törkeän pahoinpitelyn ja törkeän raiskauksen rangaistusasteikko on sama, 1-10 vuotta vankeutta. Toisaalta minäkin ottaisin munaa perseeseen muutamalta mustalta mieheltä ennemmin kuin 4-raajahalvauksen lopuksi elämää. Toivottavasti ei tarvitse valita.
"...miks siitä että juuri MIES tekee jtn. sellaista mihin nainen ei pysty tekemään toiselle NAISELLE pitäis tulla jotenkin erikoilaatuisen paha rangaistus tai se ois muutenkaan pahempi rikos IHMISYYTTÄ vastaan..."
- Minusta osalle naisista varsin tyypillistä toimintaa, jota ei pidä ottaa vakavasti...
08.02.2006 18:35
Sähän viet näitä naisia 10-0. Hämmästyttävää kuinka tosissaan jotkut ottavat nämä kirjoittelut.
Hauskinta minusta tässä on se, että täsmälleen samat asiat, kun ilmaisisi ne "vähän" vähemmän provosoivasti, niin reaktiot olisivat aivan päin vastaiset.
Siksi kai provosointi silloin tällöin piristää mieltä..... Toisaalta joskus minua(kin) "nolottaa", kun huomaa jälkein päin pillastuneen hyvin tehdystä provosta.
08.02.2006 18:10
Harvinaisuus olet. Harvalla naiselle orgasmi aiheuttaa sellaisen krampin vatsanpohjalihaksiin, että se käytännössä estää jatkamisen (sille on jonkin lääketieteellinen termikin, mutta ei pysty muistaan).
Omalle kohdalleni on kerran sattunut....
06.02.2006 20:49
Miksi tavalliset naiset eivät saisi mielestäsi haaveilla komeista miehistä?
06.02.2006 19:42
Ei ole minua varten.
06.02.2006 19:32
Alkaisitko seurusteleen yksinhuoltajan kanssa?
- Aika epätodennäköistä, koska mielestäni nainen jolla ei ole lapsia edellisestä parisuhteesta on kuitenkin parempi vaihtoehto parisuhdetta ajatellen.
Jos sinulla on itselläsi lapsia kuinka pian kerrot kumppanillesi niistä?
- Heti alkuunsa. Parempi selvittää suhtautuminen toisen miehen/naisen lapsiin heti kättelyssä niin ei tarvi sitten myöhemmin ihmetellä.
06.02.2006 19:30
1. Mikä kiinnittää ensimmäiseksi huomiosi naisessa?
- Pukeutuminen ja yleisvaikutelma
3. Minkä väriset hiukset vetoavat sinuun eniten?
- Tummat
4. Mitkä kolme luonteenpiirrettä naisessa tulee olla?
- Hyvä itsetunto, positiivinen elämänasenne ja käytöstavat.
5. Mitkä kolme luonteenpiirrettä naisessa ei saa olla?
- Liiallinen itserakkaus, ahneus ja kateus
6. Seksikkäintä naisessa on...
- Luonne
8. Millainen pukeutuminen naisella tulisi olla?
- Siisti ja asiallinen
9. Mitä katsot ja mietit, kun näet naisen edestäpäin?
- Riippuu naisesta ja tilanteesta.
10. Mitä katsot ja mietit kun näet naisen takaapäin?
11. Isketkö itse vai odotatko että nainen iskee sinut?
- En iske, yleensä.
12. Jos nainen iskee, miten hänen tulisi lähestyä ja millaisesta avauksesta pidät tai et pidä?
- Personnalliset ja hyvää huumorintajua osoittavat avaukset ovat minun mieleen. Itse en halua ensimmäisenä kuulla mitään ulkoiseen olemukseen liittyvää ei kehua, ei moitteita.
13. Helppo vai vaikeastitavoiteltava?
04.02.2006 15:16
Valitettavasti olen joutunut seuraamaan muutamaa tuollaista tapausta sivusta (ja joskus joutunut puuttumaankin) ja todennut, että siihen ei taida olla parannuskeinoa tuohon sairaaloiseen mustasukkaisuuteen ja väkivaltaisuuteen.
Naiset vain vaihtuu muutaman vuoden välein, mutta miesten tavat ei näytä muuttuvan miksikään. Surullista....
01.02.2006 21:33
1) Mikä naisessa saa sinut aivan ensin kiinnostumaan hänestä?
- Lupaava ensivaikutelma
2) Vastaatko naiselle/naisen tekemään aloitteeseen vain ollaksesi kohtelias, vaikket olisikaan hänestä kiinnostunut?
- En
3) Kuinka usein sinuun saa ottaa tutustumisvaiheessa yhteyttä, niin ettet koe oloasi epämukavaksi?
- Tarpeen mukaan, mutta ei työaikana.
4) Kuinka pitkään minun kannattaa odottaa vastaustasi/yhteydenottoasi, ennen kuin on aika unohtaa sinut ja siirtyä elämässä eteenpäin?
- Pari viikkoa.
5) Miksi kerrot ihastuneesi, kun et sitä ole, ja jätät sen kertomatta, kun olet?
- Tähän en vastaa, kun kysymys ei koske minua millään tavalla.
01.02.2006 17:57
Ilmeisesti aloittaja ei ole vielä aiheesta keskustellut....
Omat ongelmansa siinä tietenkin on, mutta onko ne liian suuri?? Ei välttämättä, riippuu hyvinkin pitkälti ko. ihmisen arvomailmasta.
01.02.2006 17:41
653 / 661