Aviovaimo - maailman turhin titteli

eikö yhtään hävetä?

Aviovaimo on maailman turhin titteli. Eikö yhtään hävetä olla loukussa sotkuisessa omakotitalossa, kuunnella parkuvia räkänokkia päivästä toiseen ja katsella kaljamahaista, juntisti pukeutuvaa äijäänsä? Kyllä mua vaan nolottaisi.

Suurin osa teistäkin kirjoittaa pian avioeropapereita. Noloa. Itsehän elämänne pilasitte.

33

2963

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

Juu, ei hävetä yhtään. Älä sure, eiköhän sullekin joskus löydy se oma kaljamaha jostakin, niin ja ne räkänokat... =)

• buteo

Hävettäisi kai...
      Mutta kun minä en oo loukussa ja tupakin on ihan siisti.
      Murkut kyllä huutaa välillä mutta ei niiltä räkä ainakaan tällä hetkellä valu.
      Sitäpaitsi karjun minä itekkin säännöllisin väliajoin.
      No,miehen pukeutumisesta tulee sanomista tämän tuosta mutta onneksi se nyt ihmisten ilmoille mentäessä laittaa ihmiseltäiset rievut ylle.
      Eikä sillä ole onneksi kaljamaha kun juo viiniä eikä kaltsua.
      Hörps,otanpa lonkeroa jonka isäntä mulle tyrkkäs käteen.
      Juo sinäkin yksi.

• joo

Mutta tuohon lisäisin sen seikan että kun tuo minun kaljamahainen mieheni raahaa itsensä baariin ja iskee sieltä jonkun kaukoviisaan sinkun joka ei ole avioliiton loukkuun polkaissut niin johan hänelle kelpaa se minun kaljamahainen örvelö.Eikä siinä kaikki, tämän kaljamahaisen örvelön perään soitellaa kotiin ja lähetellään tekstareita ja ollaan vielä mustiksia kun örvelö viettää aikaansa siellä sotkuisessa kodissa rähjääntyneen vaimonsa luona.Että enpä tiedä kadunko sittenkään osaani???En haluaisi olla se ikinuori sinkku joka yrittää hakea hyväksyntää näistä ukkomiehistä ja en myöskään haluaisi hajoittaa kenenkään avioliittoa ja perhettä.

• ei mikään mainituista

"En haluaisi olla se ikinuori sinkku joka yrittää hakea hyväksyntää näistä ukkomiehistä ja en myöskään haluaisi hajoittaa kenenkään avioliittoa ja perhettä. "

Vielä vähemmän minä haluaisin olla nainen, jonka mies kulkee vieraissa ja jolla on alkoholiongelma. Ei kannattaisi yhtään elvistellä tilannettasi. Säälittävää.

• monia.

Kaikilla ei ole omakotitaloa, räkänokkia, saatikka kaljamahaista ukkoa. Onneksi. Naimisissa voi silti olla - onnellisestikin.

• täydellinen aviovaimo

Omakotitalomme ei milloinkaan ole sotkuinen. Meillä käy siivoja, koska emme itse ehdi kotona siivoamaan. Olen nimittäin pahasti loukossa työni kanssa ja joudun matkustelemaan useita kertoja kuukaudessa. Parkuva räkänokkakin on kiltti ja hyvätapainen ihana, pieni lapsi. Miksi lapsemme parkuisi, kun hänellä on kaikki hyvin. Mieheni ei voi työnsä takiakaan pukeutua juntisti, mutta myönnettäköön, että asiakaslounaiden seuraukseni ehkä pienesti on vatsaa tullut. Olutta meillä kun ei juoda ollenkaan. Avioeropapareita ei olla kirjoittamassa, mutta vaikka joskus olisinkin, meillä on avioehto turvaamassa omaisuuteni. Elämäni aviovaimona on ihanaa. Rakastan miestäni ja lastani. Ja kotini, sellaisia sinä näet korkeintaan lehtien sivuilla.

• jostakin elämä revittävä

musta olis noloa olla sinkku joka kerjää täältä huomiota provosoimalla...meillä sentään on talossa elämää toisin kuin eräillä..olis kyllä noloa asua yksin ja päivitellä muiden elämää..

• veit sanat

suustani...ööö...ei ku koneestani...heh, heh.
        Itse olen varsin tyytyväinen elämääni, on mies ja lapset, on omak.talokin, joka tosin kaipais vähän remppaa...mutta kaikki aikanaan.
        Ja sitä kaljaa latkin vain minä, tosin vain pullon-kaksi viikossa, jos sitäkään. Kun en oo tosta siideristä ikinä oppinut tykkäämään, tyydyn kaljaan ;) ja ei kun lenkille, sinne jää ne kaljamahat jälkeen...heh.

• kaunotar
        veit sanat kirjoitti:

suustani...ööö...ei ku koneestani...heh, heh.
        Itse olen varsin tyytyväinen elämääni, on mies ja lapset, on omak.talokin, joka tosin kaipais vähän remppaa...mutta kaikki aikanaan.
        Ja sitä kaljaa latkin vain minä, tosin vain pullon-kaksi viikossa, jos sitäkään. Kun en oo tosta siideristä ikinä oppinut tykkäämään, tyydyn kaljaan ;) ja ei kun lenkille, sinne jää ne kaljamahat jälkeen...heh.

Mikäköhän siinä on, että 99,9% vaimoista rupsahtaa ja lihoo heti avioliiton alkumetreillä? Ulkonäöstä ei enää pidetä huolta ja alta kolmenkymmenenkin ikäisenä näytetään jo ihan nelikymppiseltä tantalta. ETENKIN jos on saanut lapsia, sen jälkeen naisella ei näytä olevan enää mitään itsekunnioitusta tai huolta omasta ulkonäöstään. HUH!

• eikö yhtään hävetä?

Kuka sanoi että olen sinkku? Parisuhde on tunnetusti sata kertaa onnellisempi, laadultaan parempi kun siihen ei sisälly avioliittoa. Kyllä nolottaisi mennä naimisiin ja vuosien päästä olla purkamassa sitä ah, niin "täydellistä" ja "onnellista" avioliittoa. Huomaatte kun eroatte.

• Tittelitön
        kaunotar kirjoitti:

Mikäköhän siinä on, että 99,9% vaimoista rupsahtaa ja lihoo heti avioliiton alkumetreillä? Ulkonäöstä ei enää pidetä huolta ja alta kolmenkymmenenkin ikäisenä näytetään jo ihan nelikymppiseltä tantalta. ETENKIN jos on saanut lapsia, sen jälkeen naisella ei näytä olevan enää mitään itsekunnioitusta tai huolta omasta ulkonäöstään. HUH!

Johtuisiko iästä? Oletteko varmoja ettei ne naiset rupsahtaisi, jos olisivat avoliitossa vuosikaudet? (tai jopa sinkkuina) Ja pysyykö ne miehetkään niin "priimakunnossa"?

Pitäneepä oikein miettiä... Mulla on 3 ystävää, jotka ovat olleet naimisissa 2-5 vuotta. Kukaan heistä ei ole lihonut ja näyttää oikein hyvältä. Tai yksi heistä on kyllä lihonnut montakin kiloa siitä kun oli kakskymppinen, mutta se tapahtui jo ennen naimisiin menoa. Mutta kiva tietää millä pysyy hoikkana ja hyvänäköisenä! Ei mene naimisiin! Vähän on kyllä alkanut tulee silti jo kiloja, että epäilyttää auttaako se. Miehelläkin on vähän kaljamasua, mutta ei se minua haittaa. Hän näyttää silti hyvältä ja on niin ihana mies muutoinkin!

• Ei hävetä
        eikö yhtään hävetä? kirjoitti:

Kuka sanoi että olen sinkku? Parisuhde on tunnetusti sata kertaa onnellisempi, laadultaan parempi kun siihen ei sisälly avioliittoa. Kyllä nolottaisi mennä naimisiin ja vuosien päästä olla purkamassa sitä ah, niin "täydellistä" ja "onnellista" avioliittoa. Huomaatte kun eroatte.

Eikä sisälly lapsia?

On se kumma kun avoerojakin tulee aika paljonkin vaikka aviolliton pitäisi olla se joka tuhoaa suhteen? Uskotko todella, että jonkun suhde ei olisi päätynyt eroon jos eivät olisi menneet naimisiin? Eläisivätkö he onnellisena yhdessä elämänsä loppuun saakka? Eiköhän ne ongelmat ole jossain muualla.

Tuttavani ei edes ole avoliitossa vaan on seurustellut 15 vuotta. Välillä eroavat ja palaavat yhteen. Onnen hetket tuntuu olevan aika harvassa. Mutta eivät vaan pääse toisistaan eroon.

Ehkäpä se ero tulee joillekin aviopareilla siksi, että luulevat avioliiton muuttavan jotain paremmaksi. Mutta jotkut näemmä luulevat sen muuttavan jotain huonommaksi...

Vai, että vuosien päästä? Nolompaa oli erota kuukausien, vuoden tai parin päästä. Ja ehkä se ei sitten ole noloa, kun jostain kumman syystä ihmiset menevät toisenkin kerran naimisiin!

Ja se vasta noloittaisi, jos vannoisi ettei mene naimisiin koskaan ja arvostelisi avioliittoa ja sitten menisikin naimiisiin joskus!

• rupsahtanut
        kaunotar kirjoitti:

Jos lienet kaunis mutta kauniin pääsi sisällä ei tunnu olevan sitä jota järjeksi kutsutaan.Törkeä muija!Mieluummin olen ruma ja rupsahtanut kuin kaunis ja tyhmä!

• 3-kymppinen
        rupsahtanut kirjoitti:

Jos lienet kaunis mutta kauniin pääsi sisällä ei tunnu olevan sitä jota järjeksi kutsutaan.Törkeä muija!Mieluummin olen ruma ja rupsahtanut kuin kaunis ja tyhmä!

Kyllä niitä on ihan kauniita aviovaimojakin. Ja rupsahtaneita sinkkuja. Ja kauneus on katsojan silmässä. Ja onko tärkeintä, että näyttää hyvältä? Sillä ei suhdetta kovin pitkään kannatella. Paitsi jos puolison on tarkoitus olla vain jokin näyttelyesine.

Tietysti on hyvä pitää itsestään huolta, mutta ei kannata olla liiankaan turhamainen. Itse harrastan mmm. liikuntaa, mutta en kyllä pelkästään miehen takia! (ja näytän parikymppiseltä)

• ei...
        kaunotar kirjoitti:

...salarakas, koska noin mautonta tekstiä. Yritä tyrkyttää juttusi Seiskaan tai OHO lehteen - sinnehän noi halvat jutut kuuluu.

• nelikymppinen muka
        kaunotar kirjoitti:

vanha tantta?
        Hui, apua. Pitäiskö mun mennä kauneisleikkaukseen, heh, heh hee! :D
        Olen elämäni kunnossa, vetävä ja taatusti haluttava, vaikka lähentelenkin viittäkymppiä.
        Toi kirjoittaja nyt on noita kypsymättömiä, jotka aina tietää kaiken paremmin...
        Elämä ei ole sitä, mikä löytyy naistelehdistä, elämä on ihan totta!

• rassukkaa

on sulla kapee näkökenttä. Kumman mielipide, sun vai sen avokkis?

• Tittelitön

No entäs avovaimo sitten?

Suositko vain sinkkuutta tai seurustelua? Ei kai pelkkä naimisiin meneminen muuta asuntoa sotkuiseksi, miestä kaljamahaiseksi ja huonosti pukeutuvaksi? Ja onko vain naimisissa olevilla lapsia? Ja ei kaikilla naimisissa olevilla ole edes lapsia.

Ehkä nolo ei ole oikea sana kuvaamaan kuvaamasi olotilaa.

• tuohon sopisi

paremmin sana kateellinen. Se minulle tuli mieleen, kun tekstin luin. Kirjoittaja ehkä haluaa avioon, siippa ei ja siksi pitää täällä todistella, ettei muka haluais...? Voishan se noinkin olla.

• turhin titteli

Ei ole sotkuista omakotitaloa koska olen siisteysintoilija (tosin jos ei oteta lukuun kaappeja). Ainut räkänokka joka huushollista löytyy on kyllä nuori allerginen neito, mutta nokkakaan ei sillä vuoda kun lääkkeitä ottaa. Eikä se edes paru - on jo nääs siinä iässä, että karjuu joskus (keltä lie oppinut).

Ukollakaan ei ole kaljamahaa - on vähän liian laiha (niin kuin heinäseiväs). Tytölle oonkin aina sanonut, että katsoo ensimmäiseksi mieheltä polvet - minulta tais jäädä kattomatta aikoinaan - aika rumat ovat. Mutta jos on polvet rumat, niin voi että miehellä voi olla seksikkäät hartiat ja kädet. Ja kun se farkut päällesä tempasee, niin kyllä mieli tekee pyllystä puristella - on sen verran tiukkalihanen peppu.

Nuoriso aina sanoo, että ette viittis kavereitten aikaan nuohoutua, hässiä, sikailla...et kai se sitten noloa on.

• Elämä on....ajoittain sairastelevia lapsia, toisinaan talokin on sotkuinen eikä "äijälläkään" ole kotona aina ykköset päällä.

Silti meillä ollaan hemmetin tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen.

Miten sinulla menee? Itket yksiksesi itsesi iltaisin uneen pienen vuokrayksiön pimeydessä haaveillen rakkaudesta ja siitä "oikeasta"?

• eikö yhtään hävetä?

Hyvin menee, kiitos. En asu vuokrayksiössä ja minulla on KOMEA mies. Naimisiin emme aio koskaan vaivautua, aivothan meillä vielä on tallella. Enpä usko että ketään itseään kunnioittavaa miestä ihastuttaa katsella lihonnutta, itsestään huolta pitämätöntä ämmää joka naisesta tulee hänen astuessaan avioliittoon.

Että onnea vaan, katsokaa joskus peiliin ja tehkää siellä näkyvälle mörölle jotain.

• parkaa

Hyvin menee, kiitos. En asu vuokrayksiössä ja minulla on KOMEA mies. Naimisiin emme aio koskaan vaivautua, aivothan meillä vielä on tallella. Enpä usko että ketään itseään kunnioittavaa miestä ihastuttaa katsella lihonnutta, itsestään huolta pitämätöntä ämmää joka naisesta tulee hänen astuessaan avioliittoon.

Että onnea vaan, katsokaa joskus peiliin ja tehkää siellä näkyvälle mörölle jotain.

Mikä ihme siinä avioliitossa lihottaa ja vanhattaa?Minä luulen ettei miehesi halua mennä kanssasi naimisiin ja itselläsi teki mieli olla "päivä prinsessana" ja saada prinssi ja puoli valtakuntaa, mutta ei tätä iloa ei sinulle sinulle suoda....Mutta ainahan voit uneksia paremmasta

• sinä

tänne kirjoittelet, jos elämääsi tyytyväinen olet?
        Kyllä tuntuu taustalla olevan jotain muuta kuin tyytyväisyyttä omasta elämäntilanteesta.
        Naimisiinmeno ei sen enempää lihota kuin avoliitossa eläminenkään, se on omista valinnoista kiinni.
        Taidat olla hiukan epävarma itsestäsi ja suhteestasi siihen komeaan mieheesi (katseleeko se liian paljon sivuilleen?)

Korvantaustasi taitavat vielä olla märät, eli ikää liian vähän ymmärtääksesi vakavempia asioita, kuin peiliin tuijottelu. Mutta kyllä te sen miehen kanssa yhdessä vanhenette ja toivottavasti viisastuttekin, eli jäisi toivon mukaan peiliintuijottelu vähemmälle...

• eikö yhtään hävetä? kirjoitti:

Eipä ole mörköjä meillä näkynyt ja BMI on kummallakin lähempänä alipainoista kuin ylipainoista.....

Ajattelepas asiaa näin. Joillakin parisuhde on niin hyvällä ja terveellä pohjalla, että sitä ei edes liikakilot tai repsahtanut ulkoasu heilauttaus mihinkään.

Toivottavasti sinäkin jonain päivänä pystyt muodostamaan hyvän ja luottamuksellisen parisuhteen.

Tämän enempää en jaksa ruokkia huono oloasi.

• TarkkaiIija
        Richartti kirjoitti:

Eipä ole mörköjä meillä näkynyt ja BMI on kummallakin lähempänä alipainoista kuin ylipainoista.....

Ajattelepas asiaa näin. Joillakin parisuhde on niin hyvällä ja terveellä pohjalla, että sitä ei edes liikakilot tai repsahtanut ulkoasu heilauttaus mihinkään.

Toivottavasti sinäkin jonain päivänä pystyt muodostamaan hyvän ja luottamuksellisen parisuhteen.

Tämän enempää en jaksa ruokkia huono oloasi.

Tuo pisti vaan mietityttämään... Miksi pitäisi muodostaa hyvä ja luottamuksellinen parisuhde, kun sinkkuna elämä on miljoona kertaa helpompaa, avoimempaa, älykkäämpää ja parempaa?

Terveisin ikisinkkuilija

• Huttu

Taitaa olla provo, mutta vastataan iloksesi...

Onkohan ne aivot ihan varmaan tallella? Ei se pelkkä avioliitto aivan varmasti ketään lihota tai lopeta ihmistä huolehtimasta ulkonäöstään. Ehkä teidän tuttavapiiriinne on osunut vain rupsahtaneita aviopareja (vai vaimoko vain rupsahtaa?). Ja upeita sinkkuja/avopareja/seurustelevia. Kyllä mä ainakin tiedän vaikka kuinka monta itsestään huoltapitävää aviovaimoa ja miestä! Ja kyllä se rupsahdus voi tulla vaikka ei menisi naimisiin!

Miehesi siis pelkää, että rupsahdat kun menet avioon? Eikä uskalla mennä kanssasi naimisiin? Vai pelkäätkö, että et voi mitään itsellesi ja muutut väkisinkin kun menet naimisiin?

Onhan sekin syy olla menemättä naimisiin... Voi kyllä olla vain tekosyy.

Mitäpä, jos on juoppo, väkivaltainen, pettäjä, idiootti, nekö on pikkuseikkoja verrattuna tuohon suureen häpeään, lihavuuteen yms?

• tarkkailijalle:
        TarkkaiIija kirjoitti:

Tuo pisti vaan mietityttämään... Miksi pitäisi muodostaa hyvä ja luottamuksellinen parisuhde, kun sinkkuna elämä on miljoona kertaa helpompaa, avoimempaa, älykkäämpää ja parempaa?

Terveisin ikisinkkuilija

miksi selaat avioliittopalstaa, jos olet mielestäsi ikisinkku?
        Jotain olet sinäkin vailla...

• Onnea vaan!

Eli jos miehesi sekoaisi jostain syystä ja kosisi sinua kieltäytyisit? Onko muita syitä kuin se, että miehesi muuttuisi kaljamahaiseksi juntiksi ja sinä lihavaksi rumaksi eukoksi? Tästä voisi päätellä, että ihmiset pitävät huolta itsestään vain ja ainoastaan miellyttäkseen vastakkaista sukupuolta? Tai ainakin kumppaniaan? Siis jos se todella yhtäkkiä loppuu kun mennään naimisiin ja toinen on "varma nakki". (Avioeronkin kyllä saa...?) Oletko miettinyt tätä yhtälöä ja päättelyä loppuun asti? Nythän se selvisi miksi suomalaiset (ja muutkin) lihovat! Ja kuinka yksinkertainen ratkaisu siihen onkaan!

Jos häntä kiinnostaa sinussa vain kaunis ulkomuotosi niin kannattaakin tehdä hartiavoimin töitä sen säilyttämiseksi. Ja siivota hullun lailla. Aina voi silti olla riski, että hän vaihtaa sinut vielä paremman näköiseen ja ehkä nuorempaan. Paljonko sinulla nyt on ikää?

• niin miksi nolottaisi?

En ole aviovaimo vielä, mutta luulisin, että vastaus on varmaan ei. Miksi nolottaisi? Aviossa ilmeisesti (ainakin sun mukaan) ihmiset tuntevat, että voivat lihoa ihan vapaasti jne. Että ulkonäöllä ei ole enää väliä. Jos nolottaisi niin ei kai päästäisi itseään rupsahtamaan?

Olen tässä vähän huolestuneena tuijotellut peiliin ja puntariin. Painoa on tullut lisää n. 7 kiloa ja selluliittiakin on ilmestynyt aikalailla. Nolottaa. Olen lisännyt kuntoilua ja yritän tehdä sille jotain. Mutta pitäisi varmaan sitten mennä naimisiin niin ei enää tarvitsisi tuskailla ja välittää moisesta?

Sotkukin joskus harmittaa. Loppuisikohan harmistus ja nolotus siitäkin?

Ai mutta, jos ei noi asiat hävetä ja haittaa aviossa niin miksi elämä on pihalla ja pitäisi ottaa avioero? Ei nyt ymmärrä...? Kai se sitten alkaa nolottaa molempia jossain vaiheessa? Mutta eikö sitten voisi vaan alkaa huolehtimaan itsestään ja kodistaan, eikä ottaa avioeroa?

Ja mistä ne kilot ja selluliitit mulle on tullut? En ole naimisissa? Höh!?

Vai onko tämän kirjoituksen takana kuitenkin mies, joka haluaisi naisten ryhdistäytyvän ja kyselee eikö meitä hävetä? Onko vaimosi päässyt lihomaan vai mitä?

• onnellinen aviovaimo 21v.

Kylläpä oli katkeraa puhetta, taitaa kirjoittaja itse olla epätoivonen sinkku joka on kateellinen avio-onnea viettäville...
      Voihan naimisissa olla onnellisestikin, niin kuin suurin osa varmasti onkin! Niin kuin minäkin.
      Olen ylpeä siitä että olen vaimo ja rakastan miestäni (eikä hän ole kaljamahainen.
      Lapsia ei vielä ole, mutta haluaisimme niitä jossakin vaiheessa. Ei kaikki lapset ole "parkuvia räkänokkia", niin kuin kirjoittajen omat. Mistä johtuu nuin kyyninen asenne??

• Pikkuvaimo

Avioliitto on ollut elämäni parasta aikaa :)

• viestiisi

"parkuvia räkänokkia"

KAIKKI lapset ovat parkuvia räkänokkia. Itkiessään kakarat parkuvat isoon ääneen ja nenä vuotaa. Mitä muuta se voi olla kuin parkuva räkänokka? Kohtaa totuus: lapset ovat rääkyviä, räkä poskella vollottavia ärsykkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe