Aneeminen vai XXL-nainen?

kumpikampi

Mies!

Jos sinun olisi PAKKO valita, niin kumman ottaisit: aneemisen naisen, jolla luut törröttävät vai rehevän XXL-naisen?

16

2750

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ehkä

      anorektista etkä aneemista?

    • JormaKulkija

      Anaalisen

    • kysymys77

      normaalin

      • huhmari

        ihan kuin ei olis olemassa muita ihmisiä, kuin aneemisia ja xxxxxxl-kokoisia. Aloittajalla on todella suppea maailmankuva. Mutta, taitaa olla aika lapsi vielä ikäisekseen.


    • wesimies-70

      Jos sitä, ja jos tätä...hyvät ihmiset, maku-asioista ei oikein kannata kiistellä. Noin kaukaisesti teoreettinen kysymys kirvoittaa varmaankin monen kirjoittamaan ja, väkinäisesti muka, valitsemaan yhtä tai toista. Epäilen että se ei vastaa kysymyksen-asettajan tarkoitukseen...Mutta tämä nyt vain tällaisen vanhan, kyynisen Ahdin hoviin kuuluvan nais-immeisen mielipide. =) Jatkakaamme harjoituksia. rakkaat kanssa-kulkijat!

    • ----------

      ilman muuta aneeminen,syöttäisin sopivaksi.xxxl ei saa koskaan laihtumaan sopivaksi koska on päästänyt aikoja sitten itsensä siihen kuntoon.yäk

    • EI KIITOS

      ..MIELUIMMIN LÄSKIN LOTINAA, KUIN LUITTEN KOLINAA..
      ..LUISET ON "VAJAITA" FYYSISESTI!!

    • Rowen82

      ...rehevän XXL-naisen.

    • hänestä itsestään, mutta jos molemmat ois luonteeltaan haluiltaan yms. samanlaisia ni kyl mää mielummin sen pulleemman ottaisin, riin on enemmän mitä rakastaa =)

      • en kumpaakaan

        Kysyjä on selvästi huonosta itsetunnosta kärsivä punkero, joka tuollaisella kysymyksellä yrittää kampittaa alhaista itsetuntoaan. Harva haluaa noista kumpaakaan, se on fakta. Normaali, kiinteä kroppa kelpaisi monelle (minullekin). Hyllyvää ihraa en voisi sietää silmissäni, en myöskään törröttäviä luita.


    • Kolli Kellinen

      Kumpi vaan kelpaa, jos nainen on muuten tosi mukava, mutta todennäköisesti se XL-nainen on mukavampi. Kun muistelen tapaamiani naisia, niin ne pulleammat ovat olleet yleensä paljon hauskempaa seuraa kuin ne anorektiset tapaukset. Kärjistetyn kretschmeriläisesti voisi sanoa, että useimmat pulleat naiset ovat sosiaalisisia ja empaattisia ja anorektikot ovat omia ongelmiaan loputtomasti märehtiviä itsemurhakandidaatteja.

      • opetelkaa taas

        Ja kuinkahan monen ANOREKTIKON kanssa olet deittaillut? Anoreksia on sairaus ja vakava sellainen. Normaalipainoinen, hoikka ja kiinteä nainen ei ole anorektikko. Anorektikko- sanaa on aivan turha käyttää normaaleista ihmisistä.

        Itse en hyllyvään läskiin koske tikullakaan, hyi helvetti!


      • Kolli Kellinen
        opetelkaa taas kirjoitti:

        Ja kuinkahan monen ANOREKTIKON kanssa olet deittaillut? Anoreksia on sairaus ja vakava sellainen. Normaalipainoinen, hoikka ja kiinteä nainen ei ole anorektikko. Anorektikko- sanaa on aivan turha käyttää normaaleista ihmisistä.

        Itse en hyllyvään läskiin koske tikullakaan, hyi helvetti!

        Anoreksia on tietysti sairaus -kuten vakava ylipainokin- mutta anorektisen oloisella naisella tarkoitan sellaista, jonka painoindeksi on alle 20 ja joka siitä huolimatta on mielestään "läski".


    • Tässä nyt taas pitää valita pelkän ulkonäön perusteella.......äääh.

      Minä ottaisin ainakin sen kauniimman, jos pelkästään ulkonäön perusteella pitäisi valita. Kauniita löytyy kaiken kokoisista ja muotoisista. Olisi ainakin vähän helpompaa seurustella kauniin ja vittumaisen kanssa kuin ruman ja vittumaisen.

      • vittumainen_

        Mikä siitä seurustelusta tekee helpomman jos on nätti? Luulisi olevan yhtä rankkaa ja vaikeaa, oli minkänäköinen tahansa, vai meneekö tässä näkymätön raja, hyvännäköinen saa olla vittumainen, onhan silla periaatteessa ehkä oikeus siihen, ruman pitää tyytyä tilanteeseen, ja olla nöyrä ja kiltti kun sattuu olemaan ruma.
        Haloo näitten kysymysten ja vastaustenkin kanssa.


    • tavismies

      No tietysti ottaisin XXXXXL-naisen, sehän nyt on selvä. Haluan kääriytyä lämpimään lihaan iltaisin nukkumaan mennessä. Palvon XXXXXL-naisia, rukoilen iltaisin, että jumala minulle yhden soisi.

      No, aloittaja, oliko hyvä vastaus? :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe