Onko muut huomannu, että bi-naiset on monesti paljon kauniimpia, ku heteronaiset? Mun mielestä selitys on yksinkertanen: bi-naisilla on kuvauksellisemmat (enemmän piirteitä, kuten miehilläkin) kasvot ku heteronaisilla, joilla taas on tasaset ja leveet kasvot. Asiahan on ihan tieteellisestikin todettu. Oon ihastunu kunnolla ja seurustellu kolme kertaa elämässäni ja kaikki naiset on ollu bissejä. Kun ottaa huomioon kuin vähän bissejä on, tää ei varmastikaan ole sattumaa. Mitäs muut?
Bi-naiset on kauneimpia
18
1694
Vastaukset
- heteronainen
huomannut et homot monesti on tosi hyvän näköisiä,sääli.
- flammableheart
näin ohimennen sanottuna:)
- Nimetön
Tuleeko tietynkasvonmuotoisesta naisesta siis automaattisesti bi, vai muotoutuvatko kasvot vasta naisen siirryttyä biseksuaalisuuteen?
- Heteromies"
Se bi-naisten rekkalesbo-look ei todellakaan ole heteromiehestä hyvännäköistä! En tunne yhtäkään bi-naista jossa olisi sitä jotain mikä vetää puoleensa.
Tuntemistani naisista harva pitää homoja ns. "neitejä" seksuaalisesti vetovoimaisina.- kummallista onkin!
Arvaa mitä mä olen huomannut?
Homot ovat miljoona kertaa paljon paremman näköisiä komeita uroksia ja adoniksia,miehekkäitä komeita miehiä!!!!!!korppa ja ihan kaikki kohdat niillä kunnossa ja makeamman näköisempiä kuin noin heteromiehet!!!!!!!!
ihmeellistä eix vaa??? - komeimmat urokset
kummallista onkin! kirjoitti:
Homot ovat miljoona kertaa paljon paremman näköisiä komeita uroksia ja adoniksia,miehekkäitä komeita miehiä!!!!!!korppa ja ihan kaikki kohdat niillä kunnossa ja makeamman näköisempiä kuin noin heteromiehet!!!!!!!!
ihmeellistä eix vaa???upeimmat niistä on homoja. Ne on kakkoskamaa, jotka on heteroita.
- Miksu
Eli siinä pari nimeä, jotka voisivat olla ainakin osittain bi-seksuaaleja. Tola on siis naispääosassa leffassa Tyttö sinä olet tähti ja Suomi on MTV3:n Tulosruudun toimittaja. Näyttelijä Laura Malmivaaran voisi myös lisätä listaan.
- mielestäni
Miksu kirjoitti:
Eli siinä pari nimeä, jotka voisivat olla ainakin osittain bi-seksuaaleja. Tola on siis naispääosassa leffassa Tyttö sinä olet tähti ja Suomi on MTV3:n Tulosruudun toimittaja. Näyttelijä Laura Malmivaaran voisi myös lisätä listaan.
Ainakaan Laura Malmivaaraa ei voi sanoa kauniiksi. Kolhon, kulmikkaan ja kylmän näköinen ja leuka on jykevämpi kuin monella miehellä. Heidi Suomen ja Pamela Tolan ulkonäöstä minulla ei ole mitään mielikuvaa.
- Heteromies"
Miksu kirjoitti:
"Voisivat olla bi-seksuaaleja" Voi hohhoijaa...
He voivat toisaalta olla ihan heteroitakin. - Heteromies"
kummallista onkin! kirjoitti:
ihmeellistä eix vaa???Tosi makeeta!!!!!!!! Niinku!!!!!!! Tiäxä hä???!?!?? EIX JEE?????????????
- tätä..
Miksu kirjoitti:
mutta Viivi Avellan myös "saattaa" olla :)
- jees!!!!!!!!
Heteromies" kirjoitti:
Tosi makeeta!!!!!!!! Niinku!!!!!!! Tiäxä hä???!?!?? EIX JEE?????????????
Jep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- flammableheart
tuo musta kyllä kieltämättä kuulostaa... Tuolla periaatteellahan biseksuaalisuus määräytyisi jo geenien perusteella? Itse olen bi, eikä suvussani kellään muulla (ainakaan tietääkseni:p) tällaisia taipumuksia ole. Mistähän tuo ominaisuus sitten geeneihini olisi tullut?
Sitäpaitsi omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen nätti tyttö, enkä mikään malli, enkä usko sillä että tykkään myös tytöistä olevan ulkonäkööni mitään merkitystä. Suurin osa bitytöistä, joita tunnen on myös ihan tavallisen näköisiä viehättäviä naisia, jotka eivät ulkonäöllään kuitenkaan mitenkään shokeeraavasti muista erotu. Siis fyysisen kauneuden takia. Ja kaikki kauniit naiset ei todellakaan ole bissejä, sen voin kertoa:)
Jos asiasta todellakin on tehty tieteellinen tutkimus, niin sen haluaisin nähdä. "Oon ihastunu kunnolla ja seurustellu kolme kertaa elämässäni ja kaikki naiset on ollu bissejä."
- Jättivätkö he sinut toisen miehen vai toisen naisen vuoksi? Seurusteletko sinä tällä hetkellä miehen vai naisen kanssa?- 99% naisista on bi
99% naisista on bi ja et tiedä oikeen mistä puhut.....
- Anni
99% naisista on bi? Just joo. Bi-naisia on käytännössä yhtä paljon kuin bi-miehiäkin, joten älä nyt yritä. :)
- kuulla
olevansa kaunis, mutta silti en oikein allekirjoita tuota väitettäsi ;) Tunnen muutaman TODELLA kauniin lesbon ja vielä useamman TODELLA kauniin heteron, että taitaa sitä kauneutta esiintyä ihan sukupuoliseen suuntautumiseen katsomatta ihan yleisesti naisten keskuudessa. Tunnen jopa yhden nuoren miehen, joka pukeutuessaan naiseksi on kauniimpi kuin 98% naisista. Kaikki tuntemani bisset huomioiden, heissä on kyllä monennäköistä, riippuen tyypistä. Monet bi-seksuaalit ovat kyllä myös tavallista huomionhakuisempia ja panostavat paljon ulkonäköönsä, liekö olet sitten mennyt siihen halpaan? (huom. sitten, sanoin monet, en että kaikki:)
No provohan tuo juttusi oli, mutta mistäs tiedän, vaikka joillakin olisi tuollainen harhaluulo ihan samaan tapaan kuin että homot ovat hyvännäköisiä. Ihan samannäköisiä miehiä homoista löytyy kuin heteroistakin, osa homoista vaan panostaa enemmän ulkonäköönsä ja ovat huomionhakuisempia.. ihmisillä syntyy siten käsityksiä, että homot ovat keskimääräistä paremmannäköistä kansaa. Uskokaa pois, tiedän mistä puhun :D
Koittakaa nyt uskoa, että homot, lesbot, bisset ym. ovat ihan samannäköistä porukkaa, kuin tekin. Osa heistä herättää huomiota ulkonäöllään, kuten osa heteroistakin. Se osa on kuitenkin vähemmistöä. Stereotyyppinen ajattelutapa valtaa monesti sateenkaarikansankin, että ihmekös tuo, jos siihen sortuu muutkin :) - vilperi
mitä nyt oon silmäni pitänyt auki tuolla kaupungilla kulkiessa ja mitä näitä bi- naisia on nyt tavannut. kyllä hetero naiset on paremman näköisiä. en tosin ikinä seurustelisi biin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814