keula takapuskurissa kiinni

onko pakko?

Mikä siinä on että joidenkin (yleensä miesten) on aivan pakko ajaa aivan edellä ajavan takapuskurissa kiinni, että aivan varmasti tulee kontista sisään jos edellä ajava jarruttaa. Tänäänkin yks s****nan tampio yritti ensin ohittaa ja joutu sitten palaaman takaisin omalle kaistalleen kadun toiselle puolelle "säilytyn" auton vuoski. Siis. Kyllä minä ymmärrän että joskus on kiire, mutta että aina, olis kiire.
Ai, sori nythän on Perjantai ja tokkai miehen pitää saada se perjantai, pullo ja sauna oluet ja makkarat. Pitäähän sitä miehen saaha palkita ittensä raskaan työviikon päätteeksi.
P.S. Tämä kysymys kuuluu nimenomaan miehen logiikka palstalle.

18

1402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskijapoika

Koska se takapuskuri on niin houkuttelevan näköinen ja parhaat maisemat tarjoutuvat silloin kun tulee takaluukusta sisään.

• Kokeile seuraavalla kerralla ajaa suurinta sallittua nopeutta, jos tämä ei auta lisää nopeutta vielä 10-20km/h. Pitäisi ainakin vähentyä näiden pers.. roikkujien määrä.

• onko pakko?

tämä esimerkki tapaus tapahtui siis kaupunki olosuhteissa. Maantiellä voi aina väistää vaikka bussipysäkille tai oikeiseen laitaan, mutta menkää sillo myös ohi, kun edellä ajava antaa tietä!

• kettuako

sielä perseessä roikut! Lämä tiskiin vaan... Hommataan kaikille viritetyt vehkeet ja kaahataan vaan niin saatanasti. Ongelma on silloinkin se että, taas joku ajaa "liian hitaasti" ja sitten täytyy taas keksiä konsti millä päästäis vielä lujempaa.

• iske jarrut pohjaa

iske jarrut pohjaa:>

• alk.peräinen kirj.

ja minköhän lainen on kontti sen jälkeen? Siinähän se just pointi onkin jos joutuu tekemään äkkijarrutuksen kun jotkut on s****nan tampioita etteivät tajua mitä tapahtuu jos ajetaan nokka kontissa kiinni ja toinen kääntyy tai jarrutaaa.

• paitsi että maksat

Tosin jos liikenne-este tulee äkillisesti:
        paniikkijarrutus.
        Sitten kysymään idiootilta joka ajoi perääsi:
        onko ongelmia jarrujen kanssa ?

• jos edes
        alk.peräinen kirj. kirjoitti:

ja minköhän lainen on kontti sen jälkeen? Siinähän se just pointi onkin jos joutuu tekemään äkkijarrutuksen kun jotkut on s****nan tampioita etteivät tajua mitä tapahtuu jos ajetaan nokka kontissa kiinni ja toinen kääntyy tai jarrutaaa.

kerran näkisin poliisin ottamassa kortin tuollaiselta perässäroikkujalta.

Mutta ei edes menneen syksyn tehovalvonnan aikana
        mitää toimenpiteitä.Jopa poliisin näkyessä
        liikenteessä välit moottoritiellä 5-20 M ??

• yksinoikeus

Nämä ovat ressukoita jotka pelkäävät eksyvänsä jos ei ole tappituntumalla.

Kari Suomalainen taisi nimittää heitä AIDS-autoilijoiksi.

Tosiasiassa ovat täysin kyvyttömiä tieliikenteeseen,todennäköisesti yhtä kyvyttömiä
      kotonakin.

Ja apu löytyy helposti:nosta kaasu ja anna vauhdin hidastua,tyhmimmät roikkuvat aika pitkään
      senkin jälkeen,harvat tajuavat vinkin ja osa menee ohi,tosin jäädäkseen tientukoksi eteesi.

• Debbie.D

Miehet ovat - niin liikenteessä kuin muuallakin elämässä ns.tampioita. Kuskeiksi heistä ole. Luulevat olevansa kukin kerrallaan vähintään Marcus Grönholmeja mutta todellisuus on surkuhupaista. Koeta ymmärtää, idiotismi elää ja kukkii miesten keskuudessa. Ja nimenomaan liikenteessä.

• alk.peräinen kirj.

mää sen tiedän, mutta ottaa vaan joskus hattuun niin pimpatisti.

• dayum

ei osata mitään, liikenteessäkään. Onneksi meidän ei tarvitse meikata ajon aikana tai laitella kampausta ojennukseen, siitähän ei tulisi yhtään mitään.

• alk.peräinen kirj.
        dayum kirjoitti:

ei osata mitään, liikenteessäkään. Onneksi meidän ei tarvitse meikata ajon aikana tai laitella kampausta ojennukseen, siitähän ei tulisi yhtään mitään.

en meikkaa, enkä kampaa ajaessani.Tekemistä on muutenkin tarpeeksi.

• roverin omistaja

Mulla on se tyyli, että kun huomaan jonkun äijän notkuvan takapuskurissa kiinni, alan ajamaan tooodella hitaasti, niin että ukkoa alkaa vituttamaan vielä enemmän. Parasta on, kun ohi ei pääse eli pakko vaan körötellä selän takana. Tätä ei yleensä kestä kauaa, koska en halua selkäni taakse kilometrin jonoa. Mutta kiusa se on pienikin kiusa. Ei mua haittaa ollenkaan, jos tulen kotiin viittä minuuttia myöhemmin.

• Siltavuori

Tuossa piilee ikävä kolaririski. Kun kaiffari hiiltyy, alkaa kärkkymään ohitusta ym. voi todellakin tulla pahaa jälkeä. Kaupunkialueella jalankulkijoista yms. Maantiellä taas vastaantulijoista. Et tuolla toiminnalla ole sen parempi kuin puskurissaroikkujakaan, vaan tuo on oikeastaan melko vastuutonta ja lapsellista.

Koska itse olen täydellinen, ajan aina rajoitusten mukaan enkä koskaan kenenkään puskurissa. Ei pidä provosoitua sen enempää liikenteessä kuin täällä netissäkään.

• alk.peräinen kirj.

ei kaupunki eika maantie ajossa(ja silloin ajaa ukkoni.)

• jaa?
        alk.peräinen kirj. kirjoitti:

ei kaupunki eika maantie ajossa(ja silloin ajaa ukkoni.)

Siis piha-ajossako tämä sinua sitten kiusaa????

• alk.peräinen kirj.
        jaa? kirjoitti:

Siis piha-ajossako tämä sinua sitten kiusaa????

ei tietenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2186
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      102
      1612
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1308
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1044
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe