tarjaaalto
iloinen,seikkailunhaluinen, huumorintajuinen, tyypillinen oinasluonne
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 42 kommenttia
- Menepä pitelemään tota shokkipotilasta kädestä, jotta selviää traumoistaan. Voit jopa silitellä päätäkin. Enemmän ymmärtämystä tarvitsee uhrin perhe. Häpeä itse suhtautumistasi, ainakin sinun pitäisi, vaan et taida edes sitä ymmärtää.
Ja huomauttaisin vielä, että minullakin on traumaattisia kokemuksia elämässäni, vaikken olekaan aiheuttanut yhdenkään ihmisen kuolemaa!! Ei kyllä tarvitse julkisuudessa niitä levitellä ja kerätä säälipisteitä!! - väsyneenä ajo ole rinnastettavissa rattijuopumukseen? Pitäisi noin "viisaan ja fiksun" (??) miehen ymmärtää, että väsymys alentaa reaktiokykyä. Jos joku Matti Meikäläinen ajaa vastaavan kolarin, saa siitä mojovat sakot vähintään liikenteen vaarantamisesta. Sasi varmaan selviää tästä(kin) omilla mustelmillaan ja päänsilityksellä. No laki on, miten se tulkitaan ja kai Sasillakin kannattajansa on. Itse en henkilökohtaisesti arvosta ihmistä, joka haluaa suomalaiset merimiehet työttömiksi ja vieläpä vähättelee asiaa. Asiahan kaikkineen olisi vielä lisännyt työttömyyttä monella suomalaisella alalla. Jos edustajalla itsellään on vakaa toimeentulo ja taattu eläke, ei sitä tarvitse kieltää niiltä, joiden on ansaittava itse kovalla työllä nämä edut. Linnaan vaan ja loppukin tukka pois!!
- ottaa jotain vähän lämpimämpää. Enkä kyllä suosittele niitä kameliratsastus-kaapuja. Ne on olleet ties kuinka kauan käytössä pesemättä. Muuten kyllä suosittelen Saharassa käyntiä.
- varmaan harmittaakin kun sai vain käsirahan ja uuniperunoita vaikka antoi maistaa piirakkaa. No eliitin moraalista. Kyllä rahvaskansakin osaa ottaa ja jättää sekä mies että nainen. Molempia on tullut koettua, varmaan useimmilla suomalaisilla. Kirjoiteltu varmaan päiväkirjaankin, vaan ei julkaistu.
- ja joukkoon kauhua naisvampyyrin tapaan. Pääosissa Matti Nykänen ja Susan Kuronen ja tärkeään naisvampyyrin sivuosaan Mervi. Saisivat kaikki julkkis-turhuudet kerralla tarpeeksi otsikoita. No tietenkin ministereistä löytyisi muutama näyttelijä lisää..........nimiä mainitsematta, saattavat muuten suuttua.
- ihme kyllä on aivan omakohtaista kokemusta julkisuuden valokeilassa olosta. Pienillä ympyröillä ja suppealla elämänkatsomuksella ei välttämättä ole tekemistä maan kanssa, jossa kulloinkin olemme. Yllättävästi puolustat Saareloita, vaikka olen kirjoittanut vain ensimmäisesssä osiossa tästä "unohduksesta". Vastaukseni sinulle ovat olleet yleisluontoisia. Myönnän, etten pidä epärehellisistä ihmisistä.
Ja ihme kyllä, myös "palveluammatissa" työskentelevä yksilö saattaa olla koulutettu ja tehdä ajatustyötä. Kaikkea hyvää sinulle toivottaen. Kenties sinäkin eräänä päivänä huomaat antavasi arvoa myös tavalliselle rahvaalle. Joskus olisi hyvä laskeutua pilvistä maanpinnalle. - Voi sinua. Taidat olla korkeasti koulutettu, ajattelutyötä tekevä itseriittoinen yksilö. Arvasit oikein, tänäkin päivänä olen tavallaan asakapalvelutyössä ja vieläpä kiitetty työssäni. Onpa vielä todettava, etten arvostele ihmisiä heidän julkisuutensa tai yhteiskunnallisen asemansa vuoksi. Ken tahtoo astua julkisuuteen, hänen on opittava elämään myös tämän kielteisenkin asian kanssa. Ei kukaan pakota toista julkisuuden valokiilaan. Toivottavasti tämä keskustelu hetki on saanut sinutkin ajattelemaan asioita hieman laajemmin. Kovin tuntuu olevan suppeat ympyrät elämässäsi.
- että välttämättä ottaa avioeroa. No tunisialaiset joutuvat nykyään hakemaan eronsa oikeuden kautta, kuten mekin. Enää ei riitä, että menee torille ja huutaa 3 kertaa eroan sinusta.
- "puhdas pulmunen". Ja sinä näköjään haluat taas, että joku korjaa erehdyksiäsi. Katsos olen kyllä aivan työtätekevä, lukutaitoinen ja jopa ajattelukykyinenkin kaiken lisäksi. Virheitä tekee jokainen, mutta kyllä aikamoinen virhe on, kun kaupassa unohtaa kassalla maksaa. Ai niin olen kyllä entisessä työssäni joutunut näiden unohtelijöiden kanssa tekemisiin. Joten tässä asiassa minulla kyllä taitaa olla myös käytännön kokemusta. Myös nykyisessä työssäni törmään väkisin hyypiöihin, jotka unohtavat käytöstavat.
- Pitäisikö sanoa omalla kohdallani, ettei valitettavasti tällaisia unohduksia ole sattunut. Katsos kun köyhällä ei siihen ole varaa. Pitää säilyttää nimi puhtaana, niin on helpompi elää. Pitää varmaan ihan pyytää anteeksi rehellisyyttäni.
- sattuu tietenkin kenelle tahansa. Ministerin miehellähän unohtui maksamatta myös elatusmaksut. Onneksi Tanjalla on varaa maksaa perheen luxus lomat, joista ihan Seiskan lööpeissäkin mainittiin. Voi Olli ja Tanja parkaa, kun aina lehdet kirjoittelevat rumia. Taas joutuu Tanja-parka kohta sairaslomalle. Kyllä on elämä kovaa joillekin. Mulla on sentään varaa maksaa ostokset ihan itse kaupassa, ei tarrvitse unohtaa kulkea kassan kautta. Onnexi olen vain tavallinen duunari!
- Ensin meille keksittiin joskus aikojen alussa autovero, joka muuten piti palauttaa ensimmäisen vuoden jälkeen. No sehän unohtui, mutta vuosi vuodelta se muistetaan kerätä ja korottaa. Nyt tievero ja Suomemme tiet ovat kuin kyntöpellot- yhtä kuoppaiset ja kohta tuottoisat. Hyvähän päättäjiemme sitten on ajella "työsuhdeajokeillaan", kun valtiomme tieveron maksaa heidän puolestaan. Puhutaan EU.sta ja sen laeista, eikö olisi aiheellista alentaa uusien autojen verotusta EU-tasolle ja poistaa niistä tullimaksut, jotka molemmat ovat korkeammat kuin muualla Eu-maissa. Tällähän saataisiin autokantaa uusittua, kun olisi duunarillakin varaa uuteen menopeliin. Tähän nyt eivät tietenkään päättäjämme suostu. Jäisi taas ylim. vero kokoamatta ja tavallinen kansa saisi paremmat autot, eivätkä herrat enää luxus autoillaan erottuisi meistä niin selvästi. Koskahan he keksivät pieru- ja paskaveron, kun nekin haisee?
- No sulla tää jatkuikin kauan. Katsos puolisoni on juonut jo kolmisen kymmentä vuotta. Ja miksi vaimon on mentävä hoitoon, jos mies juo. Niin, että kiitos hyvästä neuvosta, käännän vaimona toisenkin poskeni, jotta voit lyödä uudelleen. Mutta en näe syytä hakeutua hoitoon, hallitsen juomiseni ja lääkkeiden nauttimisen. Joita molempia käytän tosi vähän, tuskin lainkaan. Hyvää jatkoa sinullekin.
- on vastuussa tallelokeroista, myös vakuuttamattomista.
- vieraat voi viedä huoneeseensa (omalla vastuulla). Ei muillakaan matkanjärjestäjillä nipoteta turhaan. Enpä osaa sanoa Deturista tai Nazaarista, kun en ole käyttänyt ja tuskinpa tulen käyttämäänkään. Olen muista saanut huonoja kokemuksia, ainoastaan Aurinkomatkoihin olen ollut jokseenkin tyytyväinen. Ehkä minulla ei ole riittävästi kokemusta, kun matkustan vain 4 kertaa vuodessa. Tähän sänontaasi; tyttö sai viedä paikallisen huoneeseensa. Eipä hän varmaan olisi valittanut, jos olisi tavaroita hävinnyt. En vie Suomessakaan tuntematonta kotiini. Ja valitettavasti en ole nipottaja, vaan vieläpä hieman iloluonteinenkin.
- No niinpä. Taidat kuulua näihin Tjäreborgin kannattajiin, joilla ei ole varaa maksaa matkastaan kunnon hintaa. Itse olen 2 kertaa ollut tällä Jätekori-matkalla ja se riittää. Nimittäin molemmilla kerroilla Bulgariassa on hotellihuoneeni ryöstetty ilman murtojälkiä. Molemmilla kerroilla hotellissa on parveillut epämääräitä paikallista porukkaa. Samaa en ole kokenut Aurinkomatkojen hoteilleissa missään. Olen sentään matkustellut paljon. Viittaisi kyllä ikävällä tavalla, että näissä tapauksissa on henkilökunta mukana juonessa. Valitettavasti, koska tämä tietää turistimäärän laskua ja Turkki elää turismista. Herättää kyllä kysymyksen, miksi säilyttää arvotavaraa hotellihuoneessa? Tallelokero ei paljon maksa!! Itselläni "huonesiivouksen" aikana ei ollut mitään arvokasta huoneessa, joten eivät rosvot päässeet juhlimaan. Eipä tässä muuta kuin lokakuussa vaihteeksi lähilomalle-Turkkiin-. Muutama kalja jää juomatta, koska epäluuloisena ihmisenä otan tälläkin kertaa tallelokeron!!
- Itselläni on kokemusta ehdottelusta mesekameran edessä räpläämisestä, puhelinsexistä yms. Viimein kun uskalsin treffeille pelkkien kauniiden viestejen perusteella, niin löysin tyypin, joka "rakasti", halusi muuttavan luokseen, unohtavan ystävät. Elikä varmaan olisin kohta ollut hänen kotonaan sexiorjana. Että tälleen.
- No tämä huijauskirje on tullut myös muille kuin Nordean asiakkaille. Joten ei ainakaan ko pankin asiakasrekisteristä sitä ole hankittu. Lisäksi tämä kirje on niin tökerösti kirjoitettu, että pitäisi huomata, ettei se ole virallinen kirje. Allekirjoitus: hallinto, mistä pankista muka allekirjoitetaan näin. Lisäksi koko kirje täynnä kirjoitusvirheitä, sanojen järjestyskin kuinka sattuu. Jos joku tähän kirjeeseen vastaten antoi tietojaan, ihmettelen syvästi. Ainakin omassa pankissani hoidetaan asiat oikein ja virallisesti.
- ymmärryksestä! Meitä samankaltaisen kohtalon jakavia on yllättävän paljon. Elämä on kuitenkin toivoa täynnä. Ei kenties miehelleni, mutta minä ja lapset elämme omaa elämäämme tässäkin tilanteessa onneksi.
- tämä kaikki on aivan totta. Masennuksen olen jo käynyt läpi. Verenpaineet heittää osan aikaa tosi ylhäällä, lääkärini hoito-ohjeena oli avioero. Pulloon en sorru liiallisessa mielessä. Saatan ottaa, väliin kännin puolellekin, mutta tiedän rajani. Olihan minun aina pystyttävä huolehtimaan lapsistani. Oli oltava ajokunnossa, että pääsimme pakosalle, jos tilanne kävi uhkaavaksi. Lapset ovatkin parhaat tukijani. Ihme kyllä, he ovat aina pysyneet rinnallani ja olleet parhaat ystäväni. Suurin ilon ja ylpeydenaiheeni. Onhan minulla toki vahva ystävien tukiverkosto, eihän tästä helvetistä muuten selviäisi. Onneksi olen sen verran hyvin toimeentuleva, että pystyn matkustamaan lomilleni, irti kaikesta, puolen vuoden välein. Saan voimaa ollessani yksin kaukana kaikesta, vain minä itse. Joskus kylläkin kaipaan olkapäätä, johon nojata ja jota vasten itkeä. Voimia kaikille!