tarjaaalto
iloinen,seikkailunhaluinen, huumorintajuinen, tyypillinen oinasluonne
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 42 kommenttia
- Itse elin tämän h...etin kanssa lähes 20 vuotta. Työni vuoksi olen kotona vain joka toinen viikko. Töistä kotiin palatessa en koskaan tiennyt, mikä odottaa siellä. Usein löysin mieheni jo eteisestä sammuneena. Ja valvoin yön, koska kyseessä on diabeetkko. Katkaisuhoidot olivat kiven alla. TK-lääkärit suoraan sanottuna kettuilivat, eivätkä meinanneet antaa lähetettä hoitoon. No taistelu kannatti, otin yhteyttä aina vain ylempiin tahoihin, joista TK:mme sai varoituksen ja hoidot alkoivat järjestyä. Vuosien pettymysten jälkeen mieheni vihdoin raitistui sairastuttuaan haimatulehdukseen ja uskoi seuraavan ryyppykierteen olevan viimeinen. Sain appivanhempieni syytökset niskaani, minun syytäni ja liioittelua oli koko alkoholismi. Asioista ei pidä vaieta vaan parempi (ja raskaampi) on tehdä asiasta julkinen. Itsellesi annan neuvon hakea tukihenkilön, jonka kanssa voit asiasta keskustella. Tosiasiahan on että tarvitset apua itsellesi. Puolisosi ei ongelmaansa myönnä, mutta itse väsyt ja sairastut. Itseäni auttoi esimieheni, jolle pystyin purkautumaan. En neuvo käymään läpi samaa minkä itse kävin. Se tie on pitkä ja raskas. Mieti tarkkaan kannattaako suhdetta jatkaa ja jos saat voimia, yritä irtaantua suhteesta. Vain harvoin juoppo saa korkin kiinni. Voimia sinulle, minkä päätöksen teetkin. Jääminen tai lähteminen ei kumpikaan ole helppoa.
- jos kelpaa kesämatka, suosittelen Balchick Bulgariassa. Ihana paikka. Kanariansaaret on yxi vaihtoehto talvella kielen vuoksi, muttta taitaa olla enemmänkin ryyppypaikka,
- Olipa kaunista sinun kirjoituksesi. Taidatpa itse olla loukussa pienellä palkalla suurista sanoista huolimatta. No kaikilla on omat mielipiteensä, jopa sinulla. Mutta siitä asiasta oolen samaamieltä, että paras ehdokas voitti, viimeinkin. Eipä Haavistollakaan huonosti mennyt.
Jos oletkin perintörahoja saanut, pidä hyvänäsi ja elä onnettomana vahtien niitä. Jokuhan voi viedä sinulta pari euroa ja voit jopa joutua sijoittamaan niitä typerään ruokaan , kun muut eivät vatsaasi enää täytä. - Posti poissa käytöstä klo 12.00-12.30. Olisi jo aika saada sähköpostit näkymään!! Minulle ainakin kello näyttää paljon enemmän kuin ilmoittamanne aika!!
- kanssanne. Miksi hyökätä kuin hyeenat shokissa olevien kimppuun. Ihmisten järkytys ja suru olivat hirvittävät. Näiden raskaiden aikojen kuluessa ei pitäisi tapahtua median taholta ahdistelua. Pitäisi jättää omaiset ja ystävät rauhaan. Muutenkin olisi parempi, kun lopetettaisiin asian vatvonta mediassa. Tapahtumalle ei voi mitään, joten on parempi jättää se rauhaan ja yrittää selvitä eteenpäin. Suren kaikkien kanssa tapahtunutta, mutta teen sen hiljaa ihmetellen tahollani. Toivon voimia ja uskoa elämään jokelalaisille, eritoten ampujan omaisille.
- Olet oikeassa. Olinpa kerran erikoismaksuluokassa leikkauksessa. Kivut oli yöllä senverran pahat, etten saanut nukuttua. Hiljaa kävin sitten tupakalla, etten valvomisellani muita huoneessa olijoita häiritsisi. Tulipa siihen sisar hento-valkoinen ilmoittamaan kovaäänisesti; On pysyttävä pedissä, eikä häirittävä hoitajia yöllä. En ollut heiltä mitään pyytänyt, mutta tämä äkäinen täti kyllä aivan itse yritti pakkosyöttää minulle diapamia. Kieltäydyin, seuraavana päivänä kerroin asiasta kirurgilleni asiasta. Olin leikkauksen jälkeen saanut kipuihin morfiinia, joten vielä olisi pitänyt ottaa rauhoittavaa päälle. HUH HUH! En tarkoita, että kaikki hoitajat ovat samanlaisia. Mutta ihmetyttää tämä lääkkeiden tarjonta. Onhan tietenkin, niin että on helpompi hoitaa potilasta, joka on lääketokkurassa, eikä maailman menosta ymmärrä mitään. Esimerkkejä löytyy paljon, tässä vain yksi. Tällaisesta vastuusta sitten saatiinkin palkankorotus.
- LUOKITTELET POHJOISMAALAISET KARJAKSI. ETKÄ YMMÄRRÄ KIRJOITETTUA TEKSTIÄKÄÄN. vALITETTAVASTI NOITA ITÄRAJAN TAKAA TULLEITA RIITTÄÄ ROSKAAMAAN JOKA PUOLELLE SUOMEAMME, MYÖS VIIKINGILLE. KUVITTELEVAT SAAVANSA KÄYTTÄYTYÄ MITEN VAIN. ONHAN TOKI ARMAAN SUOMEMME URHOISSAKIN NÄITÄ SEKOILIJOITA, MUTTA VÄHEMMÄN. VAI KUULUTKO TÄHÄN RYHMÄÄN, JOKA ON VARANNUT TERMINAALISTA NARIKKAPAIKAN, JOTTA VOI JÄTTÄÄ SINNE AIVONSA. SEKOILUIDENSA JA SIKAILUIDENSA JÄLKEEN, SITTEN SAATUAAN LASKUN KÄTEENSÄ, UHKAA HAASTAA VIIKINGIN OIKEUTEEN TURHASTA LASKUSTA. KORJATTAKOON TÄMÄ, YKSIKÄÄN LASKU SIKAILUN JÄLKEEN EI OLE TURHA, MUTTA KYLLÄKIN LIIAN PIENI.
- korjauksesta. Sekoilin väsyneenä. Rosllalla on ainoastaan erillinen palkkasopimus, joka on lähempänä Viron palkausta, mutta ei kovin paljon huonompi kuin Suomen palkkaus.
- tosiaan? Tunnen laivahenkilökuntaa molemmista yhtiöistä ja nämä tiedot kyllä kertovat karua, mutta todellista päinvastaista tietoa. Kesäaikana turisteja riittää varmastikin molemmille laivayhtiöille aika paljon. Viikingille tulevat yleensä suomalaiset ja ruotsalaiset, koska tuon toisen ovat valloittaneet venäläiset. Toki niitä riittää (valitettavasti) myös Viikingille, mutta vähemmän (onneksi). eivät tuo paljonkaan rahaa, mutta aiheuttavat sitäkin enemmän työtä!Muuten minäkin tiedän jotakin näistä kehumistasi matkustajaluvuista.
- vaietaan
- miten Viikkari laiminlyö turvallisuuden? Tunnut olevasi tietoinen nettijuttujen perusteella. Tässä asiassa taidan kyllä olla sinua viisaampi. Viikkarin koko henkilökunta on erittäin hyvin koulutettu evakuointi- ja pelastustöihin, toisin kuin Virolaisilla laivoilla. Koko organisaatio on mukana esim. päästöjen suhteen. ei esim. päästetä likavesiä mereen, vaan tankit tyhjennetään satamissa, joista ne kuljetetaan asianmukaisiin jätteenkäsittelylaitoksiin. Myös roskien erottelun suhteen henkilökunta on koulutettu ja velvoitettu toimimaan laivoilla asianmukaisella tavalla. Mitä tulee laivojen ulosliputuksiin, Sillinkillähän ollaan Viron lipun alla, joka ei todellakaan ole kovinkaan paljon suomalaista halvempi, eikä montaa vuotta enää ollenkaan. Viikingin laivoista on Ruotsin lipun alla Cinderella, Viron lipun alla Rosella, mutta tiedoksesi loput ovat Suomen lipun alla. Ehkäpä tämä antoi sinulle edes vähän todenmukaista tieto Viikingistä.
- Viikarilla sinua ja kakaroitasi kaivataan. Siellä kun rittää matkustajia liiankin kanssa. Matkusta sinä vain Sillingillä, onpahan ainakin tilaa ympärillä. Eikä tarvii paljon rahaakaan käyttää, kun myydään ei oota epäystävällisesti, jos uskaltaudut äidinkielellämme kysymään. Kokemusta oli Siljalta, nykyiseltä Sillinkiltä ja sinivalkoiselta Viikingiltä, joka on paras. Suosi suomalaista!!
- Saat 10 papukaijamerkkiä ja kaikki ilman piikkejä. Löytyihän sinusta sentään nyhverön kuoren alta mieskin vaalien jälkeen. Mitähän Susn nyt ajattelee? Kannattikohan kirjan kirjoitus? Tai meidän nettihirviöiden oikeusuhkailu? Turha on Susanin rytistää, kun on kakkat housuissa!! =0))
- lämpimästi Aurinkomatkojen risteilyä. Opaskin siellä aivan mahtava.
- mutta itsehän ne pilasi mainettaan puolustelemalla eläkeläis Halmetta. Ei niistä kannata vaahdota!
- Ei SDP:tä enää hallitukseen. On se jo nähty niiden kohdalla, ettei suuret sanat suuta halkaise ja köyhät kyykkyyn. Ovat siirtyneet aivan liikaa oikealle porvaripuolueiden ohi. Keskustaa en kumarra, enkä siihen luota, mutta kokoomus on oikealla asialla.
- Mattipa tekikin vasta nyt poliisille tutkintapyynnön. Vaan eipä pärjännyt Saulille. Ihanaa Niinistö, ihanaa.
- SAK pissi omaan sukkaansa. Ovat SDP:n kanssa siirtyneet liiaksi oikealle, ohi porvaripuolueiden. Kiitos heille =09
- Sauli Niinistö ääniharavana. Paras mies voitti. Ja muutenkin hyvä kokoomus. Voi kun vielä oltaisiin hakattu keskusta....., mutta ei makeaa mahan täydeltä. Hyvä näin. Nyt on aika lunastaa lupaukset ja aloittaa työt.
- näistä "tappajista" ei lehdet kiinostu, koska heillä ei ole tiedottajaa, joka antaisi nämä tiedotteet uutistoimittajille. Turha rutistaa, kun on paskat housuissa. Elikä itsehän Sasi näitä itkuvirsiään toimittajille veisaa saadakseen säälipisteitä.