Vapaa kuvaus

iloinen,seikkailunhaluinen, huumorintajuinen, tyypillinen oinasluonne Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

42

1. Itse elin tämän h...etin kanssa lähes 20 vuotta. Työni vuoksi olen kotona vain joka toinen viikko. Töistä kotiin palatessa en koskaan tiennyt, mikä odottaa siellä. Usein löysin mieheni jo eteisestä sammuneena. Ja valvoin yön, koska kyseessä on diabeetkko. Katkaisuhoidot olivat kiven alla. TK-lääkärit suoraan sanottuna kettuilivat, eivätkä meinanneet antaa lähetettä hoitoon. No taistelu kannatti, otin yhteyttä aina vain ylempiin tahoihin, joista TK:mme sai varoituksen ja hoidot alkoivat järjestyä. Vuosien pettymysten jälkeen mieheni vihdoin raitistui sairastuttuaan haimatulehdukseen ja uskoi seuraavan ryyppykierteen olevan viimeinen. Sain appivanhempieni syytökset niskaani, minun syytäni ja liioittelua oli koko alkoholismi. Asioista ei pidä vaieta vaan parempi (ja raskaampi) on tehdä asiasta julkinen. Itsellesi annan neuvon hakea tukihenkilön, jonka kanssa voit asiasta keskustella. Tosiasiahan on että tarvitset apua itsellesi. Puolisosi ei ongelmaansa myönnä, mutta itse väsyt ja sairastut. Itseäni auttoi esimieheni, jolle pystyin purkautumaan. En neuvo käymään läpi samaa minkä itse kävin. Se tie on pitkä ja raskas. Mieti tarkkaan kannattaako suhdetta jatkaa ja jos saat voimia, yritä irtaantua suhteesta. Vain harvoin juoppo saa korkin kiinni. Voimia sinulle, minkä päätöksen teetkin. Jääminen tai lähteminen ei kumpikaan ole helppoa.
  2. vaietaan