pirpana63
Vapaa kuvaus
Pirteä,tummahiuksinen,vihreäsilmäinen,puhelias.47v .nainen. Etsin huumoritajuista,rehtiä,puheliasta,ja hellää miehestä,jolla ois muutakin mielessä kuin seksi...;))vaikka tärkeää sekin on....ystävää aluksi ja keskustelukaveria arkeen ja juhlaan;)) olen skorpioni,joten luonteeni on juuri sellainen kuin skorpionilla luvataan,,, Suosikkibändit/artistit: Yö Suosikkileffat: Komediat, Toiminta Vapaa-aikanani: rentoudun, Ulkoilen Katson tv:stä mieluiten: Lemmenviemää, Uutisvuoto, kovalaki, Ihmistenpuolue En pidä: Kovasta pakkasesta Ruoka & juoma: Pizza, kiusaukset Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
3
Kommenttia
3
soneran nettitikku
Ostin reilu kk sitten soneran nettitikun(3.6),asun 3g alueella.Ensimmäiset 2vkoa toimi joten kuten,käytin sonera-pistees2604uskoa vai ei??
Mikä ajaa miehen uusiin deitti yhteyksiin vaikka tietää olevansa varattu???Jännitystä,jonkinlaista tyydytystä haluihinsa1639horoskooppien yhteenkuuluvuus??
Hei,olen monta erinlaista ihmistä tavannut ja todennut että vain tietyt horoskoopit sopivat mulle.Olen skorpioni ja mun42658