pirpana63

pirpana63 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Pirteä,tummahiuksinen,vihreäsilmäinen,puhelias.47v .nainen. Etsin huumoritajuista,rehtiä,puheliasta,ja hellää miehestä,jolla ois muutakin mielessä kuin seksi...;))vaikka tärkeää sekin on....ystävää aluksi ja keskustelukaveria arkeen ja juhlaan;)) olen skorpioni,joten luonteeni on juuri sellainen kuin skorpionilla luvataan,,, Suosikkibändit/artistit: Yö Suosikkileffat: Komediat, Toiminta Vapaa-aikanani: rentoudun, Ulkoilen Katson tv:stä mieluiten: Lemmenviemää, Uutisvuoto, kovalaki, Ihmistenpuolue En pidä: Kovasta pakkasesta Ruoka & juoma: Pizza, kiusaukset Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 21v sitten
3 aloitusta · 3 kommenttia
Kuullostaa tutulta toimenpiteeltä miehen käytöksessä.Mulla samaa kokemusta,kokoajan äänettömällä puhelin,jopa vapaa-ajalla ja takintaskussa.Kun joskus tavoittaa puhelimen kourassa,niin "säpsähtää" ja laittaa pois heti.
Kieltää sujuvasti kaiken,mut selkeää näyttöä löytyy pettämisestä.Hän luulee etten tajua mitään,mut ei se mitään,on ne keinot mullakin.Lähinnä huvittavaa tää tilanne,asiasta tietää pari hyvää ystävääni ja olemme aika ajoin "nauraneet"tälle tilanteelle.